تاريخ : 17 / 6 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوند سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند ساعت14مورخ 16شهریورماه سالجاری در محل دفترامام جمعه گتوند برگزارشد.

محمد علی اسدی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی و دبیرشورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند  ضمن خوش آمدگویی به اعضای شورای فرهنگ عمومی ، دستورکار جلسه را پیگیری مصوبات جلسه قبل این شورا بیان نمودند و گزارشی از فعالیت های صورت گرفته توسط اعضای شورای فرهنگ عمومی که بر اساس مصوبات جلسه قبلی این شورا بود ارائه نمودند و همچنین عملکرد اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان گتوند براساس ویژه نامه اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان که مربوط به فعالیت های فرهنگی و هنری سینمایی در سال 1394 پرداختند و از              مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ،امام جمعه، فرماندار ، نماینده مردم شهرستان های شوشتر وگتوند در مجلس شورای اسلامی ، و همچنین تمام کسانی که در راه پیشبرد اهداف مهم فرهنگی شهرستان این اداره را حمایت های مالی و معنوی نمودند قدردانی نمودند.

حجه اسلام والمسلمین حاج آقا شاه آبادی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی ضمن خوش آمدگویی  وقدردانی از اعضای محترم شورای فرهنگ عمومی بابت ارائه دیدگاه ها و اولویت های فرهنگی، خواستار اجرایی نمودن  اولویت های فرهنگی و آسیب های فرهنگی شهرستان گتوند شدند.

حاج آقا شاه آبادی افزودند: یکی از آسیب های فرهنگی جامعه ما مواد مخدر است که یک معضل در جامعه فرهنگی ما  به حساب می آید و می بایست راهکارهای فرهنگی جهت پیشگیری از این بلای خانمان سوز ارائه شود و باید از کارشناسان پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر ، به جلسه این شورا دعوت شود و پیشنهادات و راهکارهای ارائه شده را به کمیته فرهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر ارائه و اجرایی شوند.

حاج آقا شاه آبادی گزارشی از تاسیس حوزه علمیه در این شهرستان ارائه نموند و خواستار حمایت دستگاه اجرایی شهرستان از این حوزه شدند و افزودند کار فرهنگی باید با تقسیم کار و برنامه ریزی انجام گیرد ونیاز مند به حمایت کلیه اعضای شورای فرهنگ عمومی می باشد.

گفتنی است :مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان بدین شرح می باشد.

پیگیری مصوبات جلسه قبل،جلسه ای همراه با کارشناسان مواد مخدر و کمیته فرهنگی گرفته شود و پیشنهادات و راهکارهای ارائه شده، مصوب شوند تا در جلسه شورای فرهنگ عمومی اعلام گردد،  جلسه با کمیته فرهنگی ستاد مبارزه مواد مخدر توسط فرماندار و امام جمعه شهرستان گتوند.

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید....



ادامه مطلب

شب گذشته جشنی به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) در کوی شهید سلطانی شهرستان گتوند برگزار گردید .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 31 / 5 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گتوندنیوز: خطیب نماز جمعه گتوند: بنیاد شهید و سایر نهاد های مربوطه انتظار می رود تا به قبور شهدای گتوند رسیدگی بیشتر کنند و مسولان در این رابطه جدیت بیشتر به خرج دهند.

شاه ابادی

حجت الاسلام و المسلمین شاه آبادی امام جمعه شهرستان گتوند گفت : از بنیاد شهید و سایر نهادهای مربوطه انتظار می رود تا نسبت به همسطح سازی قبور شهدای گتوند رسیدگی بیشتر کنند و مسولان در این رابطه جدیت بیشتر به خرج دهند.

حجت الاسلام و المسلمین شاه آبادی در ادامه افزود : بعضی افراد به دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند و هنوز آرزوی باز شدن سفارت آمریکا را در دل می پرورانند ولی باید بدانند تا زمانی که آمریکا روحیه گرگ صفتی را در خود دارد به فکر آشتی با آن نباشند و الا این ساده لوحی است.

وی در ادامه افزود : شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در مصلی های نماز جمعه باید اقامه شود تا همه بدانند که مردم ما بیدار و با بصیرت هستند .

خطیب نماز جمعه گتوند در پایان با اشاره به انتشار آهنگ توهین آمیز به قومیت های عرب زبان اظهار داشت : امروزه ما هر لهجه و هر قومیتی داشته باشیم ما را در سراسر جهان با محوریت ولایت می شناسند و قطعا توطعه های قومیتی و ناسیونالیستی در این کشور شکست خواهد خورد.



تاريخ : 18 / 5 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

صالح شهر در شهرستان گتوند با توجه به موقعیت جغرافیایی مناسب و در مسیر اصلی جاده شوشتر - دزفول ، همانند میزبانی از ضریح مطهر امام حسین (ع) اینبار میزبان شهدای گمنام غواص بود .

با ورود کاروان شهدای غواص به صالح شهر ، پیکر مطهر 38 غواص شهید مورد استقبال مردم شهیدپرور این شهر قرار گرفت.

روز گذشته و از ساعت 18:00 کاروان شهدای غواص پس از طی مسیر شهرستان دزفول ، به صالح شهر رسید و مردم ولایتمدار به گرمی از این شهدا استقبال کردند .

زنان و مردان صالح شهر در هوای گرم و حدود 50 درجه تابستان ، از ساعت ها قبل به انتظار رسیدن این کاروان نشستند . مردم همیشه در صحنه صالح شهر نشان دادند که همیشه ازخون مطهر شهداء پاسداری می کنند ومطیع امر ولایت خود امام خامنه ای(مدظله العالی) بوده و هستند .

پس از حدود یک ساعت مداحی و نوحه خوانی توسط برادر محمد آسیابانی و سینه زنی ، زنان و مردان این کاروان را تا خروجی شهر بدرقه نمودند .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید....

 



ادامه مطلب
تاريخ : 14 / 5 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از ایرنا فرمانده سپاه ناحیه گتوند گفت:با اجرای این طرح دانش آموزان در فضایی مناسب توانایی خود را شناسایی و مسوولیت پذیر خواهند شد.
سرهنگ پاسدار مجید کنگری افزود: در این طرح دانش آموزان علاوه بر انجام کار، زندگی در جمع را می آموزند و آموزه های دینی را فرا می گیرند.
غلامرضا استادی مسوول بسیج سازندگی شهرستان گتوند نیز در این آیین هدف از اجرای این طرح را نوسازی و شاداب سازی مدارس توسط دانش آموزان عنوان کرد و افزود: از مزایای مهم این طرح مهارت آموزی دانش آموزان است ضمن اینکه دانش آموزان زمانی که در نوسازی مدارس مشارکت داشته باشند بیشتر از فضای آموزشی خود مراقبت می کنند.
استادی افزود:ساخت وضوخانه وسنگ فرش حیاط مسجد روستای آبید، وضوخانه مسجد روستای میان پیلان دهستان پل پرزین، وضوخانه مسجد شهرک پنجم ،ساخت سرویس بهداشتی مدرسه عشایری روستای آب تاسوله دربخش مرکزی گتوند از جمله فعالیت های دانش آموزان در طرح هجرت در سال گذشته می باشد.
وی به اعزام دوگروه جهادی 22نفره بسیج محلات جهت کمک به خانواده های محروم اشاره کرد و افزود:زیباسازی 12مدرسه در سطح شهرستان گتوند شامل رنگ آمیزی، آبخوری،خط کشی، ساخت یک باب مسجد و ساخت سرویس بهداشتی مدرسه عشایری در شهرک پنجم در بخش مرکزی ،اعزام 560 نفر از حلقه های صالحین نیروهای بسیجی پایگاههای مقاومت تحت عنوان گروههای جهادی به اردوهای یک روزه جهت کمک به محرومان وخانواده های کم درآمد و برداشت محصولات کشاورزی ،کاشت درخت و هرس درختان وکمک عمرانی به دوخانواده تحت پوشش کمیته امداد دربخش عقیلی از جمله برنامه های امسال این طرح در گتوند می باشد.
مسوول بسیج سازندگی شهرستان گتوند افزود : طرح هجرت 3 همه ساله با مشارکت سپاه و آموزش و پرورش و دانش آموزان در ایام تابستان و با هدف بهسازی، تعمیر و مرمت مدارس آغاز و تا اول مهرماه ادامه دارد.



گتوندنیوز: امام جمعه گتوند: شعار همیشگی و همچنین یکی از اصول اصلی انقلاب ما نابودی اسرائیل است .

IMG_9487-300x294به گزارش گتوندنیوز حجت الاسلام و المسلمین محمد علی شاه آبادی امام جمعه گتوند در خطبه های نماز جمعه گفت : ایران نقش کلیدی خود را با امضای توافق نامه هسته ای به رخ همه کشید و جدای از امضای این توافق نامه آن چیزی که نمود بیشتری داشته منطق و صلح طلبی دولت و تیم مذاکره کننده ما بوده و این مقاومت در برابر استکبار بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام و المسلمین شاه آبادی در خصوص سفر هیات آلمانی به ایران و اظهارات معاون صدر اعظم آلمان بیان کرد : زیگمار گابریل معاون صدر اعظم آلمان قبل از سفر خود به ایران و همچنین در تهران دهن کجی کرده و گفته که اگر ایران خواهان روابط بیشتر با آلمان است باید رابطه خود را با اسرائیل بهبود ببخشد.

وی تاکید کرد : این جسارت معاون صدر اعظم آلمان باید پاسخ داده شود زیرا شعار همیشگی و همچنین یکی از اصول اصلی انقلاب ما نابودی اسرائیل است و بدانند که در راس این حکومت فرزند حیدر کرار قرار دارد ، شخصیتی برگرفته از مکتب امام خمینی که حرف اول و آخرش نابودی اسرائیل بوده است.

خطیب نماز جمعه گتوند افزود :معاون صدراعظم آلمان اظهار نظراتی در خصوص حقوق بشر در ایران کرده است که باید به او گفت که اگر شما از حقوق بشر سر در می آورید چرا صحبتی از کشتار مردم ، کودکان و غیر نظامی های یمن نمی کنید؟  چرا از جنایاتی که در عراق ، سوریه ، لیبی و بحرین صورت می گیرد صحبتی نمی کنید ؟ آیا اینها حقوق بشر نیستند؟

حجت الاسلام و المسلمین شاه آبادی در پایان بیان داشت : رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور امریکا می گویند لاف در غربی میزنید ، حالا یک وِز وِز ضعیفِ امثال شاه سلمان عربستانی وهابی می خواهد ایران را تهدید کند ، یکی نیست بگوید بیچاره شما هنوز در منجلاب یمن مثل الاغ گیر کرده اید پس در مقابل ایران عرض اندام نکنید.



تاريخ : 27 / 4 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور و با حضور گسترده مردم مومن و متدین صالح شهر و به امامت حجت الاسلام داورنیا برگزار شد.

مردم خداجو و ولایتمدار صالح شهر امروز (شنبه) در مسجد جامع پس از یک ماه مهمانی پروردگار و روزه داری،  نماز عید سعید فطر را با شکوه خاصی به امامت حجت الاسلام داور نیا اقامه کردند.

امام جماعت مسجد جامع صالح شهر در خطبه های خود از اهمیت این روز گفتند و بیان کردند امروز یک جا جمع شده ایم تا درس اتحاد و وحدت را به نمایش بگذاریم. و از حضور مردم در این هوای گرم تشکر کردند .

حجت الاسلام داور نیا در ادامه خطبه خود از تیم مذاکره کننده هسته ای نیز تقدیر و تشکر نمودند و گفتند تلاش بی نظیر آنها قابل ستایش است . 

 



مردم ولایتمدار  صالح شهر پرشور و پر حماسه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و بار دیگر با لبیک به رهنمود های رهبر معظم انقلاب اسلامی با زبان روزه در روز جهانی قدس حماسه ای ساختند از جنس وحدت و همدلی . 

امین دادور عضو محترم شورای اسلامی صالح شهر از حضور مردم تقدیر و تشکر نمود و افزود در این هوای گرم و با زبان روزه حضور مردم در این مراسم ستودنی است و از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه صالح شهر انتظار این میرفت که باری دیگر حماسه ای با شکوه خلق نمایند .

عضو شورای اسلامی صالح شهر با تقدیر از هیئت ها و مساجد و مردم بمناسبت برگزاری شبهای احیاء و حضور در راهپیمایی روز قدس ، از مردم خواست تا با حضور در نماز عید سعید فطر و نماز وحدت مسلمین ، امید آنکه بتوانیم در مسیر منویّات رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی ایران در مسیر شعار همدلی و همزبانی گام بر داریم.



تاريخ : 20 / 4 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

*جهانگیر حیدری بخشدار مرکزی گتوند: روز قدس نمایش وحدت ملت بزرگ ایران است و ما با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس نشان خواهیم داد که تهدید نظامی و تحریم های بیگانگان هیچ اثری در اراده ملت ایران ندارد و همچنین نشان خواهیم داد که همچنان در مقابل استکبار ایستاده ایم و با تجدید بیعت با آرمان های امام و رهبری دشمنان داخلی و خارجی را ناکام می گذاریم.

*جهانگیر حیدری بخشدار مرکزی گتوند: با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس و تجدید بیعت با آرمان های امام و رهبری ، دشمنان داخلی و خارجی را ناکام بگذاریم .

*جهانگیر حیدری بخشدار مرکزی گتوند: با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس ، نشان خواهیم داد که تحریم های بیگانگان ملت ما را مقاومتر می کند .

*جهانگیر حیدری بخشدار مرکزی گتوند: همچون گذشته ، همپای ملت سلحشور ایران ، در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهیم کرد .

*جهانگیر حیدری بخشدار مرکزی گتوند: ثواب حضور در راهپیمایی روز قدس را به روح امام هدیه می دهیم .

جهانگیر حیدری پور بخشدار مرکزی شهرستان گتوند در پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم فهیم گتوند در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

آفرین باد بر شما که خیال خام و خواب بی‌تعبیر آمریکا و صهیونیست را آشفته ساختید و درخت تنومند اسلام را حیاتی دوباره بخشیدید و هوشیاری، حمایت و همبستگی خود را به مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف و همه آزادگان و مظلومان تاریخ به ثبت رسانده و ثابت کردید که فلسطین در دنیا تنها نیست.

بی تردید این حضور باشکوه و خروش انقلابی و دینی که در لبیک به ندای تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و در راستای پیروی از منویات مقام عظمای ولایت در سال  «دولت و ملّت، همدلی و هم‌زبانی» شکل گرفت.

بر خود وظیفه می دانم از آحاد ملت شریف ایران اسلامی و اقشار مختلف مردم بیدار و همیشه در صحنه شهرستان گتوند به خصوص  خانواده‌های معظم شهدا ، ایثارگران، مسئولین محترم و عشایرغیور که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای تجدید بیعت با آرمانهای والای اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره ) و در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) ، به منظور حمایت از ملت مظلوم فلسطین با خلق حماسه عظیم دیگر در راهپیمایی روز قدس شرکت نمودند تقدیر و تشکر نموده و از خداوند منان، اقتدار و سربلندی روز افزون اسلام و مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران و نابودی رژیم صهیونیستی را مسئلت نمایم.



مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین، امروز (جمعه) با حضور گسترده مردم صالح شهر برگزار شد.

مراسم راهپیمایی مردم عزیز به مناسبت روز جهانی قدس با حضور صدها نفر از اقشار مختلف روزه‌دار از ساعت 10 در مورخه 19 تیر 1394 آغاز گردید .

در این راهپیمایی که از محل مسجد جامع شروع گردید ، مردم ولایتمدار صالح شهر با سردادن شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ براسرائیل ،امروز روز قدس و روز دین است ، خامنه ای رهبر امت ماست  و همچنین شعارهای دیگر یکبار دیگر حمایت خود را از آرمان های امام ( ره ) و مقام معظم رهبری و تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی به سر کردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام داشتند .

در ادامه این مراسم و با حضور در مسجد جامع صالح شهر ، امام جماعت صالح شهر به سخنرانی پرداخت .

حجت السلام و المسلمین داور نیا اضهار داشت: تمام گرفتاریهای شرق و غرب زیر سر آمریکا است و این کشور دشمن شماره یک مردم محروم و مستضعف جهان است.

وی گفت: آمریکا و اسرائیل با اساس اسلام دشمنی دارند چرا که اسلام و کتاب و سنت را سد راه خود و مانع چپاولگری‏ شان می‏ دانند.

وی بیان کرد: تمام خونریزیهایی که در کشورهای مسلمان بدست داعش و تکفیریها انجام می‏شود با تحریکات آمریکا و صهیونیست است.

امام جماعت محترم مسجد جامع صالح شهر در پایان سخنرانی خود از تمامی کسانی که در این راهپیمایی به منزله حمایت از مردم بی دفاع فلسطین شرکت نموده بودند ، تشکر نمود .

در پایان مراسم نیز قطعنامه پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم بی پناه فلسطین قرائت گردید .

 از حاشیه های این مراسم ، مسیر راهپیمایی بود که با توجه به گرمای شدید نسبت به سالهای گذشته کمتر شده بود .



روز قدس روز تجلی وحدت و همدلی همه مسلمانان عالم در آزادی قدس شریف و رهاندن مردم مظلوم فلسطین از چنگال ظلم و جور رژیم غاصب صهیونیستان است.روز قدس روز تجسم تاثیر شگرف ولایت فقیه در به حرکت واداشتن توده های عظیم مردمی در جهت دفاع از اسلام ناب محمدی صلی الله و علیه و آله و ناکام گذاشتن ترفندهای شوم دشمان است.آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز همدلی با ملت مظلوم و مقاوم فلسطین و روز حمایت از قدس شریف بوده و مردم همیشه در صحنه شهرستان های شوشتر و گتوند و حومه همچون سال های گذشته در ماه میهمانی خدا با حضور حماسی خود همگام با سراسر کشور بار دیگر ضمن تجدید بیعت ناگسستنی با آرمان های حضرت امام (ره) و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری (مدظله) حمایت خود را از مردم ستمدیده و بی دفاع فلسطین و جنبش شجاع و مردمی حماسی اعلام میکنند.
لذا اینجانب ضمن محکوم نمودن کشتار بی رحمانه زنان و کودکان غزه در ماه ضیافت الهی با دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم شهرستان های شوشتر و گتوند و حومه همراه با ملل آزاده و حق طلب ایران و جهان با حضور یکپارچه و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس و تاکید بر اهمیت مضاعف روز قدس امسال، باتوجه به حوادث و رخدادهای اخیر در مقایسه با سال های گذشته اعلام می نماییم.امسال روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در توجه به اولویت های امروز جهان اسلام در فلسطین، غزه، عراق و سوریه می باشد.
 
محمود بلیوند نایب رئیس شورای شهرستان گتوند
و عضو شورای شهر صالح شهر
 


تاريخ : 18 / 4 / 1394برچسب:, | 15 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

امین دادور عضو محترم شورای اسلامی صالح شهر از مردم همیشه در صحنه صالح شهر دعوت نمود تا در راهپیمایی روز قدس شرکت نمایند . 

امین دادور در پیامی ضمن قبولی طاعات و عبادات مردم شهید پرور صالح شهر و همچنین تسلیت بمناسبت شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و لیالی قدر ، از مردم خواست تا با شرکت در این راهپیمایی خشم و انزجار از رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی را اعلام دارند . 

دادور عضو محترم شورای صالح شهر در ادامه گفت : اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم شریف صالح شهر ،  در آستانه‌ی روز جهانی قدس از عموم مردم دعوت می نمایم ضمن حضور و مشارکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، به تبعیت از فرامین حضرت امام و رهبر معظّم انقلاب اسلامی، بیزاری و برائت خود را از صهیونیسم، آمریکا و هم‌پیمانان آن‌ها اعلام و عهد خود را با آرمان آزادسازی سرزمین های اسلامی به ویژه سرزمین قدس و فلسطین تجدید فرمایند.

دادور در پایان افزودند امید است آن چنان که مقام معظّم رهبری فرمودند: "روز قدس را و همه‌ی این ایام حساس را که لیله القدر تاریخ اسلام است ، به بیداری و هشیاری بگذارنیم تا مطلع‌الفجر نجات ملت‌های مسلمان و مخصوصاً ملت شجاع و مظلوم فلسطین، دست از تلاش نکشیم". 

 

 



تاريخ : 16 / 4 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از روابط عمومی شهرداری صالح شهر جلسه شورای هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس در صالح شهر امروز با حضور امام جماعت مسجدجامع، شهردار، اعضاء شورای اسلامی شهر، فرمانده حوزه مقاومت بسیج،فرماندهی کلانتری 11 صالح شهر، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صالح شهر و دیگر اعضای شورای هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس در محل شهرداری صالح شهر برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این جلسه برنامه‌های مرتبط برای هر چه بهتر برگزار شدن راهپیمایی روز قدس مورد بررسی قرار گرفت تا به جهت اهمیت زیادی که این روز دارد تمام موارد مورد نظر به بهترین نحو انجام شود.

مهندس رستمی شهردار صالح شهر در آغاز جلسه ضمن گرامیداشت لیالی قدر و تسلیت شهادت حضرت علی (ع) اظهار داشت: همدلی و هم‌زبانی و متحد بودن مسلمانان همیشه باعث شده که تمام نقشه‌های استکبار جهانی نقش بر آب شود و در این برهه نیز به طور قطع عظمت اتحاد میان مسلمان مشتی شده بر دهان استکبار جهانی خواهد خورد.

در این جلسه دیگر اعضای شورای هماهنگی برگزاری راهپیمایی نیز نظرات خود را برای هرچه باشکوه‌تر این مهم نسبت به سال‌های گذشته اعلام کردند که در پایان چندین موارد بیان شد تا پیگیری‌های لازم در خصوص موضوعات مطرح شده انجام شود.

گفتی است صالح شهر از توابع شهرستان گتوند با جمعیتی حدود 10 هزار نفر هر ساله مراسم راهپیمایی روز قدس را با شکوه خاصی برگزار میکند .

حضور در راهپیمایی روز قدس 19/04/1394



تاريخ : 11 / 3 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

جشن ولادت حضرت مهدی (عج) شب گذشته در محوطه منبع آب شهر صالح شهر برگزار شد.

به گزارش شاهد صالح شهر ،صدها نفر از جوانان و زنان و مردان در آیین جشن ولادت حضرت ولیعصر (عج) حضور داشتند.

همچنین این مراسم با اجرای برنامه های شاد و متنوع ، حضور طنز پرداز استان کر شرگلا ، شاعر توانمند شهرستان شوشتر محب شوشتری ، شاعر نوجوان صالح شهری بیتا زنگنه و شعرای شهرستان گتوند و با سخنرانی حجت السلام ممبینی همراه بود.

گفتنی است این مراسم به همت اداره محترم ارشاد اسلامی شهرستان گتوند و کانون ها و مساجد صالح شهر برگزارگردید.

جا دارد از همین جا از زحمات بی شائبه رئیس محترم ارشاد اسلامی شهرستان گتوند محمد علی اسدی و همچنین شهرداری و شورای اسلامی صالح شهر تقدیر و تشکر ویژه ای به عمل آید .



مهندس امین دادور عضو محترم شورای اسلامی صالح شهر فرا رسیدن  مبعث خاتم الانبیاء حضرت محمد(ص) را به تمامی مسلمانان تبریک گفت:

در متن این پیام آمده آست:

اقرَأ باسم رَبّکَ الّذِی خَلَقَ

ندای «اقرأ باسم ربک الذی خلق» در جانِ روشن پیامبر صلی الله علیه و آله طنین انداخته است.

قرآن، بر قلب مبارک پیامبری نازل می شود که امین وحی است و دلسوز مؤمنان،مردی از نسل ابراهیم، به پیامبری مبعوث می شود تا دیگر بار کعبه را از آلایش بت ها پاک سازد.پیامبری می آید تا تجلی رحمتِ خداوند باشد.

سلام بر تو ای پیامبر که بشر را از گمراهی آشکارش نجات دادی و در راه هدایت خلق خدا، به جان کوشیدی و احکام شریعت خداوند را برقرار ساختی.

سلام بر تو که آیین یکتاپرستی را احیا کردی و خدا را سپاس می گوییم که پیامبری چون تو را برای ما فرستاده است.

اينك برخود لازم ميدانم مبعث رسول خاتم حضرت محمد مصطفي (ص) را به مسلمانان جهان به ويژه همشهريان عزيز تبريك و تهنيت عرض نموده و از خداوند بي همتا حفظ ارزشهاي اسلامي را از گزند استعمارگران وبدخواهان مسئلت نمايم.

امین دادور عضو شورای اسلامی صالح شهر



تاريخ : 20 / 2 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 

خانواده نرگس احمدی دختر هفت ساله مبتلا به بیماری صعب العلاج دیستونی برای تامین هزینه درمان فرزند بیمارشان چشم انتظار کمک های مردم خیر می باشند.

به گزارش سلام گتوند این دختر هفت ساله از چند سال پیش به بیماری دیستونی (انقباض غیر ارادی عضلات ) مبتلا شده و توانایی انجام کارهای روزانه را ندارد به گونه ای که از تحصیل نیز بازمانده است.

پدر این دختر بچه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:چند سال پیش در حالی که دخترم بیش از سه سال داشت هنگام راه رفتن دچار گرفتگی مچ پا شده و صورتش کبود گردید و پزشک پس از معاینه اعلام کرد که مشکل خاصی نیست.

صادق احمدی افزود:پس از چندی مچ پای دخترم کج شده و راه رفتن وی مشکل شد که پس از مراجعه به پزشک مغز و اعصاب در اهواز بیماری دیستونی وی تایید شد که متاسفانه درمان قطعی هم ندارد.

احمدی با اشاره به اینکه این بیماری دخترم پیشرفت کرده و از انگشت پا تا ران او را فرا گرفته که با درد شدیدی همراه است اظهار کرد:با مراجعه به پزشکان متخصص در تهران آمپول هایی به قیمت هفت میلیون ریال برای وی تجویز شده ضمن اینکه این دختر بچه برای تحمل درد باید روزانه هشت قرص قوی مصرف کند.

وی با اشاره به مشکلات نگهداری از این کودک گفت:در مراجعه به پزشک فوق تخصص مغز و اعصاب متوجه شدم دخترمان به دیستونی نوع شش مبتلا می باشد که تنها توانایی خنده ، گریه و نگاه کردن را دارد و هیچ گونه اراده و تعادلی برای انجام کارها و حرکات خود ندارد.

احمدی که خود کارگر شهرداری است و توان مالی تامین هزینه درمان کودک بیمار خود را ندارد افزود:علاوه بر هزینه بالای درمان ، برای تقویت این کودک بیمار باید مواد غذایی مقوی تهیه کرد که با حقوق اندک قادر به تامین این هزینه نیستم.

وی اظهار کرد: همسرم نیز به دلیل سختی نگهداری و مراقبت از وی تاکنون چند بار قصد خودکشی داشته است.


پدر این کودک افزود:در حال حاضر در خانه استیجاری زندگی می کنم و توانایی پرداخت هزینه پرستار برای نگهداری از فرزندم را ندارم لذا از مسوولان و مردم خیر اندیش در خواست کمک دارم.

وی گفت :در حال حاضر کمک های مالی اندکی از سوی اداره بهزیستی گتوند دریافت می کنم که بسیار ناچیز است.

رییس اداره بهزیستی گتوند نیز ضمن تایید این موضوع گفت:بیماری دیستونی بیماری صعب العلاجی است لذا باید خانواده این بیمار مورد حمایت قرار گیرند ضمن اینکه نگهداری از وی نیز دشوار است.

قاسم پاپی زاده حاضر به ارایه اطلاعات بیشتر در این رابطه و تعداد بیماران مشابه در شهرستان گتوند نشد.

دیستونی به معنای انقباض غیرارادی ، مکرر و طولانی در یک عضله یا در گروهی از عضلات یا بروز وضعیت های بدنی خاص است و یک اختلال حرکتی عصبی محسوب می شود.

هنوز هم برخی از دیستونی ها علت ناشناخته دارند، اما عوامل ارثی ، حادثه و صدمات بدنی، برخی عفونت ها، مصدومیت ها، عوارض برخی داروها، کاهش اکسیژن هنگام زایمان، بروز ضربات زایمانی و افزایش بیش از حد معمول بیلی روبین هنگام دوران نوزادی و شیرخواری در بروز

این بیماری نقش دارند.

افراد نیکوکار برای کمک به مشکلات معیشتی خانواده این دختر بیمار و تامین هزینه پرستار برای نگهداری از وی می توانند کمک های مالی خود را به شماره حساب تجارت 4889555101 به نام صادق احمدی پدر این کودک واریز کنند.



تاريخ : 5 / 2 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

حجت الاسلام داورنیا امام جماعت صالح شهر در گفت ‌وگویی با شاهد صالح شهرگفت : با توجه به فرا رسیدن مراسم معنوی اعتکاف و با اشاره به برگزاری این مراسم در صالح شهر ، ثبت نام برای شرکت در این مراسم معنوی از امروز 5 اردیبهشت در محل پایگاه بسیج خواهران ام سلمه آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در صالح شهر تا آخر این هفته ادامه دارد ، بیان کرد: امسال این مراسم معنوی همانند سال های گذشته در مسجد جامع واقع در خیابان اصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار می‌شود .

حجت السلام داور نیا تصریح کرد: برگزاری مراسم اعتکاف فرصتی بسیار مناسب برای تقویت باورها و اعتقادات دینی افراد به ویژه نسل نوجوانان و جوانان می باشد و یکی از ویژگی های منحصر به فرد اعتکاف این است که قشر غالب شرکت کننده در آن جوانان هستند و چون فضای کار فرهنگی در جوانان بالاتر و مؤثرتر است، باید از این فرصت طلایی نهایت استفاده صورت گیرد.که ان شاء الله با حضور خود همانند سالهای گذشته بتوانیم به این مهم دست یابیم .

امام جماعت محترم صالح شهر در پایان افزود : امسال مراسم اعتکاف همزمان با سراسر کشور از 12 تا 14 اردیبهشت ماه در شهر صالح شهر برگزار میگردد.



نایب رییس شورای شهرستان گتوند و عضو شورای شهر صالح شهر به مناسبت شهادت سردار کجباف بیانه صادر کرد

بسم رب الشهداء و الصدیقین

مقام معظم رهبری:

هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است.

شهید نظر می کند به وجه الله یعنی معامله با خدا، دراین داد و ستد خداوند جان و اموال مؤمنان راخریداری می‌کند و در برابرش بهشت را به آن‌ها می‌بخشد که بالاترین نعمت خداوند است. سند این معامله با خدا سه کتاب‌های آسمانی: قرآن، تورات و انجیل است. کالای این داد و ستد جان و مال مؤمنین است. هیچ معامله‌ای بالاتر از آن نیست چون یک طرف آن خداوند است و چه بزرگ معامله‌ای نمود "سردار شهید حاج هــــادی کـــــــجباف" که در راه دفاع از حرم عمه سادات حضرت زینب (س) بر عهد خود با هم سنگران شهیدش ماند و به آن‌ها پیوست. شهید مقام شفاعت دارد و درد کشته شدن را احساس نمی‌کند. خداوند جانشین شهید در خانواده اوست. تسلیت واژه کوچکیست برای غم از دست دادن چنین انسان بزرگی و تبریک به خانواده و دوستداران ایشان بخاطر رسیدن به این چنین مقام والایی راهش پر رهرو، یادش گرامی و دعای خیرش بدرقه راهمان.

محمود بلیوند

نایب رییس شورای شهرستان گتوند و عضو شورای شهر صالح شهر



تاريخ : 1 / 2 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش شوشترآنلاین و به نقل از رهیاب، شهید حاج هادی کجباف که شیرمرد خستگی ناپذیر جبهه مبارزه با تروریست های تکفیری داعش بود ظهر ( 30 فروردین) طی عملیاتی که در منطقه بصری الحریر استان درعا در سوریه صورت گرفت به شهادت رسید.

این شهید دلیر که شجاعتش در جبهه های نبرد با داعش مانند 8 سال دفاع مقدس مثال زدنی بود به همراه شهید حسین بادپا از استان کرمان در این منطقه به شهادت رسیدند.

شهید کجباف از اولین نیروهای داوطلبی بود که پس از هجوم تکفیری ها به حریم اهل البیت(ع) در سوریه به میدان نبرد رفت و با تلاش وصف ناپذیرش ضربات سنگینی بر پیکر تروریست ها وارد کرد.

گفتنی است با توجه به بازنگشتن پیکر این شهید از میدان نبرد برنامه انتقال و تشییع این سردار دلیر متعاقبا اعلام خواهد شد.



به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند در مورخ 22 فروردین ماه نمایشگاه عکس و حدیث ،پوستر باعنوان نماز  توسط کانون فرهنگی هنری جامع با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند با حضور مسئولین شهرستان افتتاح گردید.

محمد علی اسدی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند در آیین افتتاح نمایشگاه نماز بیان داشتند:     ۴۰  قطعه عکس و پوستر در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است

وی افزود: عکس‌هایی که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته ابزاری برای بیداری بوده و امید است با برگزاری چنین برنامه‌هایی حساسیت نماز در میان همه مردم ایجاد شود، و در حال حاضر یکی از رسالت‌هایی که مجموعه ارشاد دنبال می‌کند بحث نماز و قرائت به موقع و صحیح آن است.

وی با بیان اینکه اهمیت به مساجد نیز باید در دستور کار باشد، تصریح کرد: نماز تنها موضوعی است که از هیچ انسانی سلب نشده و باید اهمیت زیادی به آن داده شود  و یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد پرداختن به وجوه مختلف نماز از جمله اهمیت و ارزش نماز، جایگاه نمازگزار و اهداف و آثار نماز است.

گفتنی است: این نمایشگاه به مدت یک هفته در مسجد جامع شهر صالح شهر به روی علاقه‌مندان باز است.



به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهر ستان گتوند محمد علی اسدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند از راهیابی نشریه شاهد صالح شهر به مرحله کشوری و نهایی جشنواره محراب قلم در رشته نشریات تجربی در استان مرکزی خبر داد.

محمد علی اسدی افزود : 43 نشریه به مرحله کشوری جشنواره محراب قلم راه یافتند که این نشریات در بخشهای مختلف شامل خبر، یاداشت ،گزارش،عکس ،مصاحبه وصحفه آرایی شرکت کردند و با بررسی هیأت داوران  11 نشریه را اداری شرایط ورود به مرحله نهایی این جشنواره شایسته دانستند. که نشریه شاهد یکی از این نشریات راه یافته به مرحله نهایی است .

وی افزود : این موفقیت را به جامعه فرهنگی و هنری شهرستان گتوند بخصوص آقای مجتبی رحیمی نیا (مدیر مسئول نشریه شاهد) و مردم فرهنگ دوست صالح شهر تبریک عرض می نماییم.

گفتنی است :افتتاحیه واختتامیه این جشنواره از 19 تا 21 در شهرستان خمین استان مرکزی برگزار می شود.



تاريخ : 27 / 11 / 1393برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

بر غـنچه‌‏ی لب‌هاشان لبیک حسینی بود

امیـد دل آن‌ها لـبـخـنـد خـمـیـنـی(ره) بود

 جلسات و نشست های هماهنگی سومین یادواره شهدای صالح شهر در چندین مرحله برگزار گردید .

در این جلسات و نشست ها که با اعضای محترم شورای حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) و جمعی از جانبازان ، بسیجیان و خانواده معظم شهدا و همچنین در جلسه جداگانه ای با بسیج خواهران و  اعضای شورای اسلامی و شهردار صالح شهر برگزار گردید ، مقرر شد سومین یادواره 27 شهید صالح شهر در تاریخ 4 اسفند ماه 1393 در دبیرستان دخترانه حضرت آسیه (س)  با سخنرانی حجه السلام و المسلمین حاجتی امام جمعه موقت اهواز و مداح کشوری حاج رضا نبویان برگزار گردد .

درسین این مراسم که از ساعت 19:30 دقیقه آغاز خواهد شد برنامه های متنوع و گوناگونی از جمله : سخنرانی ، مداحی ، پخش کلیپ ، قرائت وصیت نامه شهدا و...  همچنین اسکان غرفه های فرهنگی و پزشکی و معاینات سرپایی قرار خواهد گرفت .



تاريخ : 22 / 11 / 1393برچسب:, | 18 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مردم همیشه در صحنه صالح شهر همزمان با سراسر کشور راهپیمایی 22 بهمن را از مقابل مسجد جامع این شهر با حضوری پر شور و با شعارهای کوبنده «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» آغاز کردند.

در این راهپیمایی مردم و مسوولان اعم از امام جماعت محترم صالح شهر ، سرهنگ کنگری فرمانده سپاه ناحیه ، حیدری پور بخشدار محترم مرکزی شهرستان ، مسولان شهری ، فرهنگیان، نیروهای انتظامی و بسیجیان و بانوان و دانش آموزان حضوری پر شور و گسترده را در یوم الله 22 بهمن از خود به منصه ظهور گذاشتند.
مردم همیشه در صحنه و حاضر صالح شهر با حضور گسترده و با شکوه خود امروز به صحنه آمده بودند تا نشان دهند که همیشه و در تمامی عرصه ها حامی انقلاب اسلامی و اهداف والای امام راحل هستند.

در ادامه این راهپیمایی و عبور از مسیرهای از قبل مشخص شده در مسجد جامع صالح شهر جمع شدند و  ادامه مراسم در این مکان مقدس برگزار گردید .

سرهنگ کنگری سخنران مراسم با تقدیر و تشکر از مردم انقلابی و ولایتمدار صالح شهر و حضور پررنگ و همیشه این مردم از انقلاب تا کنون گفت : امام دین را به عنوان کارآمدترین نظام فکری، فرهنگی و اجرایی می‌دانست و می­‌خواست کشور بر اساس آموزه­‌های دینی اداره شود.

وی حضور مردم خوزستان و صالح شهر در راهپیمایی را با توجه به وجود شدید ریزگردها و گرد و غبار ستودنی دانست و افزود: مردم با اینکه شرایط آب و هوایی مساعد نیست، اما با ایمان، عشق، اراده و وفای به عهد در این راهپیمایی حضور یافتند.

در ادامه این برنامه قطعه شعری انقلابی و زیبا از دانش آموزان مدرسه ریحانه به اجرا در آمد و همچنین قطعه شعری از منوچهر بهداروند عضو شورای راهبردی دکتر رضایی نیز در این زمینه خوانده شد .

در انتهای این مراسم قطعنامه توسط مجید علیزاده قرائت گردید .

 



تاريخ : 18 / 11 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در مراسمی با حضور جانشین محترم سپاه ناحیه گتوند ، فرمانده حوزه یکم امام حسین (ع) و جمعی از جانبازان و بسیجیان ، از خانواده های معظم و بزرگوار شهدا تجلیل شد .

در این دیدار صمیمانه سروان حسنی کهنکی ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا ، دیدار با خانواده های معزز آنها را توفیقی برای مسئولین دانست و گفت : همه ما مدیون و مرهون ایثارگری شهدا در طول دوران دفاع مقدس هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه های مختلف مرهون خون پاک شهداست .

جانشین محترم سپاه ناحیه ، خانواده معظم شهدا ء را سرمایه های ارزشمندی برای جامعه و خدمت به آنان را توفیق الهی دانست و اظهار امیدواری کرد که مسئولین خادمان خوبی برای مردم شهید پرور باشند.

حسنی کهنکی  با اشاره به اینکه شجره انقلاب اسلامی از امام عزیز وبا خون شهدا رنگین شده است گفت : هرچه داریم از خانواده شهدا وایثارگران داریم وافتخار هم می کنیم که خود را وقف این عزیزان کنیم .

در پایان این دیدار نیز با اهداء لوح و هدایایی از این خانواده ها ی محترم شهدا تجلیل به عمل آمد .



تاريخ : 18 / 11 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
«میهمانی لاله ها»
به مناسبت گراميداشت دهه مبارك فجر مراسم غبار روبي و عطرافشاني مزار مطهر شهداء با حضور فرمانده حوزه یکم امام حسین (ع) خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، بسیجیان و اعضای محترم شورای اسلامی صالح شهر در گلزار شهدای علی پهونده این شهر برگزار گرديد. 
در این مراسم که روز پنجشنبه 16 بهمن برگزار گردید پس از شستشوی قبور شهدا با گلاب و تقدیم شاخه گل ، با قرائت فاتحه ای روح این عزیزان را شاد نمودند.
 


تاريخ : 12 / 11 / 1393برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 به نقل از روابط عمومی شهرداری صالح شهر مهندس رستمی اظهار داشت : امسال نیز همچون سالهای گذشته بمناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی آذین بندی میادین و معابر شهر توسط شهرداری صالح شهر انجام شده است.

 شهردار صالح شهر در ادامه افزود : بمنظور بزرگداشت این مناسبت غرور انگیز این شهرداری با کلیه ادارات و نهادهای شهر جهت نصب بنر،پرتابل و بیلبورد ، برگزاری همایش پیاده روی خانواده در روز جمعه مورخ 93/11/17 همکاری نموده و در برگزاری راهپیمایی باشکوه روز 22 بهمن ، تمامی امکانات خود را جهت هرچه با صلابت برگزار شدن این راهپیمایی بسیج خواهد کرد.   مهندس رستمی از افتتاح دو پروژه  زیرگذر و پل گلزار شهدا خبر داد و گفت : به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه های فرهنگی متنوعی از جمله مسابقات ورزشی ، دیدار با خانواده های شهدا ، چاپ و توزیع شعارهای انقلابی برگزار خواهد گردید .

 



تاريخ : 12 / 11 / 1393برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فرا رسیدن دهه مبارک فجر بر فجر آفرینان مبارک و فرخنده باد 

دهه فجر مهم ترین مقطع تاریخی و سرنوشت سازترین واقعه برای ملت ایران است

پیروزی انقلاب اسلامی مرهون 4 رکن اسلام، رهبری، مردم و اتحاد بود انقلابی که به تعبیر مستکبرین و دشمنان قسم خورده مردم در پایان قرن بیستم چنان زلزله‎ای را ایجاد نمود که تار و پود نظام سلطه از نوع غربی و شرقی آنرا از هم گسست و از نظام نوپای سه دهه قبل، امروز درخت تنومندی بپا شد که حق جویان عالم را پناه، مستکبرین را شگفت زده و دین ستیزان را به خشم آورده است. قلیل ساده لوحان که از صف مبارزه مردم در دوران ستم شاهی بازماندند و مثال مشت و درفش آنها برای عدم همراهی مردم در مبارزه هنوز در خاطره ها مانده کجا هستند که ببینند از اتحاد مشت های دیروز ملت، امروز مشت و درفش در اختیار آنهاست و امنیت این سرزمین در منطقه حساس و استثنایی خاورمیانه به پشتوانه اعتقادات این مردم و قدرت انکارناپذیر آنها تامین و بلکه پیش قراول تحقق این حق ابتدایی برای ملت های منطقه در مقابل رژیم تروریستی صهیونیزمی و عوامل تکفیری آنهاست، خدایا این نعمت بزرگ را شکر گزاریم و سر بر آستان لایتناهی تو فرود می‌آوریم که هر چه داریم لطف و عنایت تو بوده است.

 



تاريخ : 11 / 11 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سپاه گتوند بیش از ۶۰ برنامه برای دهه فجر برنامه ریزی کرده است

گتوند نیوز : سرهنگ کنگری فرمانده سپاه ناحیه گتوند : امسال در گتوند بیش از ۶۰ برنامه و افتتاح برای دهه ی فجر برنامه ریزی کرده ایم .

-صحبت

سرهنگ مجید کنگری فرمانده سپاه ناحیه گتوند با تبیین برنامه های دهه ی فجر گفت : امسال بیش از ۶۰ برنامه و افتتاح برای دهه ی فجر امسال برنامه ریزی کرده ایم .

سرهنگ کنگری افزود  : دیدار با خانواده های شهدا ، افتتاح سالن ورزش جنت مکان ، کوه پیمایی و چند برنامه ی فرهنگی از مهمترین برنامه های دهه ی فجر این نهاد است.

وی در ادامه به مهمترین برنامه های سپاه ناحیه گتوند برای دهه ی فجر ۹۳ اشاره کرد که ذیلا به صورت لیست درج شده است .

 *آذین بندی مساجد ، پایگاه ها و سطح شهرها و روستا ها

 *اجرای زنگ انقلاب در مدارس

 *افتتاح سالن ورزش جنت مکان 

 *کوه پیمایی

 *شب شعر و خاطرات

 *همایش سران عشایر

 *جشنواره ها و مسابقات قرانی

 *در محضر خوبان (دیدار با خانواده های شهدا ، جانبازان و علمای شهر و روستا)

 *غبار روبی از مزار شهدا

 *اعزام پزشک به مناطق محروم با ویزیت رایگان

 *برگزاری مسابقات ورزشی مخصوص دهه فجر



تاريخ : 8 / 11 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

این هفته دیگر به عنوان امام جمعه برای ایراد خطبه نخواهم آمد

حجه الاسلام عباس حسنی : بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردیم با این وجود به احتمال زیاد جمعه این هفته در شهرستان گتوند نماز وحدت خوانده خواهد شد.

حجه الاسلام عباس حسنی گتوندحجت الاسلام عباس حسنی در گفت و گو با خبرنگار گتوند نیوز در خصوص ماندن یا نماندن در سمت امام جمعه ای شهرستان گتوند گفت : از قم به بنده اطلاع داده اند که به عنوان امام جمعه دیگر نمی توانید فعالیت کنید ،  دلیل های زیادی دارد که به علت حساسیت بحث از ذکر این مباحث خودداری می کنم و به این نکته اکتفا می کنم که به من گفته شده که سطح تحصیلاتتان پایین است ، در صورتی که برای امام جمعه شدن سطح تحصیلات تا پایه ۱۰ نیاز است که بنده امتحانات ترم اول این پایه را نیز گذراندم.

وی گفت در خصوص برپایی نماز جمعه این هفته با من بسیار تماس گرفته شده ، هم از طرف مسولین و هم از طرف طلاب و مردم تا این هفته هم به عنوان امام جمعه به فعالیت خودم ادامه دهم ولی کسی که در این فکر نیست که بنده ۶ ماه به این صورت این مسولیت را با تمام مشکلات و سختی ها قبول کردم و آن را اجرا کرده ام ولی این هفته دیگر به عنوان امام جمعه برای ایراد خطبه نخواهم آمد و به احتمال زیاد جمعه این هفته در مصلای امام خمینی شهرستان گتوند نماز وحدت خوانده خواهد شد.

حسنی در ادامه افزود در خصوص دوران فعالیت خود در این ۶ ماه تصریح کرد: بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردیم اکنون هم از تمامی مردم و کسانی که به بنده محبت داشته اند و از من حمایت کردند کمال تشکر و قدردانی را دارم  و از گفتن برخی مطالب خود داری می کنم چون مسائل و مشکلات شهرستان بسیار زیاد است و من هم آرزو دارم تا یکی از طلاب شهرستان که دلسوز مردم و شهرستان باشد به عنوان امام جمعه انتخاب شود و مسائل گتوند را حل  کند.

حجت الاسلام عباس حسنی بعد از حجت الاسلام علوی اصل انتخاب شدند و در این ۶ ماه به عنوان امام جمعه موقت شهرستان گتوند مشغول فعالت بودند و مردم گتوند اصرار زیادی بر امام جمعه شدن ایشان داشتند .



تاريخ : 13 / 10 / 1393برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

عباس حسنیحجت الاسلام عباس حسنی امام جمعه موقت گتوند در خطبه های نماز جمعه اشاره به بیست سومین اجلاس سالیانه نماز کرد وگفت : تا بحال تلاش های زیادی صورت گرفته هم در مدارس هم دانشگاه ها هم نمازخانه بین راهی اما رهبر انقلاب در سخنان خود در این باره تاکید کردند که باید در ترازوی نگاه واقع بینانه به مسئله بنگریم.ببینیم آثار این تلاش ها در رفتار نماز گزاران به چه شکل بوده ، اقدامات مسولین را نگاه کنیم ، وضعیت نماز در مدارس و دانشگاه ها  را بررسی کنیم و ضعف ها را بشناسیم.

وی تصریح کرد برگزاری اجلاس و همایش خوب است اما نباید در همین دو روز خلاصه شود و باید مشکلات را بررسی و در جهت رفع آنها تلاش کنیم.وی گفت یکی از مشکلات شهرستان گتوند در این زمینه نبود روحانی است که مراجعات زیادی هم به ما شده و ما انتظار بیشتری از طلاب شهرستان داریم و از آنها می خواهیم تا در منطقه حضور داشته باشند.

خطیب نماز جمعه به سالروز ازدواج حضرت محمد(ص) با حضرت خدیجه اشاره کرد و افزود برطرف کردن موانع ازدواج جوانان یک امر ضروری است.مسولین و مردم در جهت آسان کردن ازدواج جوانان برنامه ریزی کنند ، بانک ها هم همکاری لازم را برای پرداخت وام ازدواج انجام دهند تا این امر برای جوانان آسان شود.

امام جمعه به معیار های غلط جامعه در امر ازدواج پرداخت و گفت توجه به ایمان شخص در این امر مهم است زیرا ایمان نقطه پایداری زندگی است.