تاريخ : 18 / 11 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
«میهمانی لاله ها»
به مناسبت گراميداشت دهه مبارك فجر مراسم غبار روبي و عطرافشاني مزار مطهر شهداء با حضور فرمانده حوزه یکم امام حسین (ع) خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، بسیجیان و اعضای محترم شورای اسلامی صالح شهر در گلزار شهدای علی پهونده این شهر برگزار گرديد. 
در این مراسم که روز پنجشنبه 16 بهمن برگزار گردید پس از شستشوی قبور شهدا با گلاب و تقدیم شاخه گل ، با قرائت فاتحه ای روح این عزیزان را شاد نمودند.
 


تاريخ : 14 / 11 / 1393برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از روابط عمومی شهرداری صالح شهر : مهندس سید مجید صالحی فرماندار گتوند طی بازدید و سرکشی از واحد های مختلف شهرداری ، از پروژه های انجام شده و در دست اقدام شهرداری صالح شهر بازدید به عمل آوردند. ایشان از اقدامات خوب عمرانی و خدماتی انجام شده توسط شهرداری صالح شهر تشکر کردند. فرماندار شهرستان گتوند در حاشیه بازدید خود از سطح شهر صالح شهر اظهار داشت: در مدت زمان کوتاهی که از فعالیت شهرداری صالح شهر   می گذرد  شاهد  تحولات گسترده ای در حوزه عمرانی و خدماتی هستیم .مهندس سید مجید صالحی اظهار داشتند در طی بازدیدی که از نقاط شهر، بصورت سرزده داشتیم خدمات صورت گرفته توسط شهرداری را مشاهده کردیم که ضمن خسته نباشید به کلیه همکاران شهرداری انتظارمیرود این روند تا رسیدن به مرحله ایده ال ادامه داشته باشد.

 وی با اشاره به اینکه ادامه این فعالیت ها می تواند توفیقات ارزشمندی را برای منطقه و شهروندان صالح شهر داشته باشد گفت: به رغم   فعالیت های صورت گرفته  انتظار می رود با تکمیل پروژه های در دست اجراء توسط شهرداری شاهد به اتمام رسیدن پروژه هاو ارائه خدمات رسانی مطلوب به شهروندان باشیم .

فرماندار شهرستان گتوند توفیقات شهرداریها را در گرو تعامل و همدلی اعضای شورای اسلامی شهرها دانست و اظهار داشت :به اعتقاد بنده تحولات صورت گرفته در صالح شهر در گرو تعامل و همراهی اعضای شورای اسلامی بوده است .

رئیس شورای اسلامی صالح شهر با توجه به بازدید فرماندار و هیئت همراه از صالح شهر و پروژه های انجام گرفته در صالح شهر اظهار داشتند صالح شهر دارای ظرفیت های بالقوه و بالایی است و از فرماندار محترم خواستار  مرتفع کردن مشکلات مردم شریف و ولایتمدار صالح شهر  از جمله مشکل آب شرب،کمبود و فقدان فضاهای ورزشی مورد نیاز ،کمبود امکانات بهداشتی و درمانی ،روشنایی حدفاصل جاده روبروی صالح شهر ،مشکل بیکاری جوانان و پیشنهادبرای حضور مسئولین شهرستان در صالح شهر و دیدار با مردم وبررسی مشکلات موجود و پیگیری تا حصول نتیجه در حیطه کاری هر دستگاه اجرایی شدند.

مهندس رستمی شهردار صالح شهر از حضور فرماندار و هیئت همراه به صالح شهر تقدیر و تشکر کردند و اظهار داشتند با توجه به بازدید فرماندار و هیئت همراه از پروژه های صورت گرفته و دردست اقدام توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر،خواستار همکاری و مساعدت فرماندار محترم و دیگر مسئولین در پیشرفت پروژه های موجود و در دست اقدام شدند.



تاريخ : 14 / 11 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

این انقلاب صاحب دارد و صاحب آن کسی جز امام زمان نیست

گتوندنیوز : فرمانده سپاه ناحیه گتوند: دستاورد کشور بعد از انقلاب ، استقلال کشور بوده که در زمان قبل از انقلاب این استقلال را نداشتیم و اکنون ما هر چه داریم از بعد از انقلاب داریم

سرهنگ مجید کنگریسرهنگ مجید کنگری فرمانده سپاه ناحیه گتوند در گفتگو با خبرنگار گتوند نیوز گفت ما هم اکنون در آستانه دهه فجر هستیم و باید این ایام الله را جشن بگیریم تا مردم بدانند که قبل از انقلاب چه مشکلات و ناخوشی هایی بوده و بعد از انقلاب چه برکت هایی هست و بر همه مردم و بخصوص جوانان لازم است تا کتاب های تاریخ را بخوانند و مهمتر از آن به تاریخ زنده ای مثل رزمندگان و انبازان توجه کنند و  استفاده نمایند.

سرهنگ کنگری در ادامه افزود دستاورد کشور بعد از انقلاب ، استقلال کشور بوده که در زمان قبل از انقلاب این استقلال را نداشتیم و تحت الحمایه غرب بودیم و اکنون ما هر چه داریم از بعد از انقلاب داریم.

وی همچنین تصریح کرد : هم در زمان قاجار ، هم رضا شاه و هم محمد رضا شاه به کشور خیانت شد و الان به برکت انقلاب روز به روز این کشور در حال پیشرفت است و کشور ما در همه عرصه ها یکه تازی میکند و رهبر عزیز ما با قدرت  این انقلاب را به جلو هدایت می کند.

فرمانده سپاه گتوند در ادامه بیان داشت : آزادی ما یک نعمت است و در این زمان کسی جرات تعدی به ما را ندارد در صورتی  که همسایگان ما بدون امنیت هستند و این نعمت بزرگی است که به وسیله نعمت بزرگ ولایت به ما ارزانی شده است .

سرهنگ کنگری در پایان تاکید کرد : ما باید این انقلاب را حفظ کنیم و همه باید بدانند که این انقلاب صاحب دارد و صاحب آن کسی جز امام زمان نیست و این حکومت امام زمان است و رهبر ما نائب امام زمان (عج) است و کسانی که این را نمی یپذیرند در قلبشان مرض وجود دارد و این انقلاب و حکومت ایران را امروز هیچکس نمی تواند نادیده بگیرد.



فرماندار گتوند : تمام سعی ما این است که افتتاح بیمارستان در سال ۹۳ انجام گیرد و ما پیگیری های مربوطه را انجام خواهیم داد ولی ممکن است برای افتتاح آن وارد سال جدید شویم .

سید مجید صالحی فرماندار گتوندسید مجید صالحی فرماندار گتوند در گفت و گو با خبرنگار گتوندنیوز در خصوص افتتاح بیمارستان گتوند گفت این بیمارستان در دهه فجر امسال قطعا افتتاح نخواهد شد چون ریزه کاری هایی دارد که باید انجام بشود و ان شاالله نوید افتتاح آن را در یک مناسبت نزدیک خواهیم داد ولی این ایام ده روزه به مرحله افتتاح نمی رسد چون ما ۱۹ پروژه داریم با اعتبار بالای ۶ میلیارد که در این ایام افتتاح خواهند شد.

صالحی در ادامه تصریح کرد تمام سعی ما این است که افتتاح بیمارستان در سال ۹۳ انجام گیرد و ما پیگیری های مربوطه را انجام خواهیم داد ولی احتمال طولانی تر شدن را هم دارد و ممکن است واردسال جدید شویم چون قصد نداریم کار بیمارستان را به صورت ناقص و کامل نشده افتتاح کنیم ، چون ممکن است یکسری پروژه ها را افتاح بکنند ولی در برق و یا بخش دیگر مشکلی باشد ولی ما قصد داریم بیمارستان کامل باشد و در خدمات دهی نقصی نداشته باشد.

وی در خصوص مجوز جهت جذب نیرو گفت هنوز مجوزی به ما داده نشده ولی ما پیگیر این موضوع هستیم.

در پایان فرماندار گتوند در ادامه تصریح کرد جهت محوطه سازی اعتبارات لازم واریز شده و تامین اعتبار شده ولی هنوز اقدامی صورت نگرفته و  با صحبت هایی که با پیمانکار انجام داده ایم مقرر شده که به زودی کار خود را شروع کند.



تاريخ : 14 / 11 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از مرکز اسناد انقلاب اسلامی، این مرکز در اولین روز از دهه مبارک فجر کتاب «انقلاب اسلامی در شوشتر و گتوند» تألیف محمدعلی اسدی از سوی مؤسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز اسناد انقلاب اسلامی،این اثر به بررسی حوادث و رخدادهای دوران انقلاب اسلامی در دو شهر شوشتر و گتوند از شهرهای استان خوزستان می‌پردازد. این دو شهر به دلیل داشتن ارتباطات گسترده با شهرهای همجوار خود مثل دزفول و به‌ویژه اهواز، از حوادث دو شهر یادشده، در کنار جریانات کلی کشور در دوران انقلاب اسلامی تأثیر پذیرفته است. همانند بسیاری از شهرهای ایران تحولات این منطقه پس از درگذشت آیت‌الله بروجردی و با آغاز نهضت روحانیون به رهبری امام خمینی رحمة الله علیه آغاز گردید.

 به سبب ویژگی‌های مذهبی این مناطق و حضور چند تن از روحانیون مانند آیت‌الله سیدمحمدحسن آل‌طیب و آیت‌الله سیدمحمد جزایری و نیز مسافرت مردم این شهرها به اهواز، قم، مشهد و تهران، مردم در جریان کلی روند نهضت اسلامی قرار گرفته و با امام خمینی رحمةالله علیه آشنا شدند و با نهضت اسلامی همراهی کردند.در این پژوهش با بیش از 300 نفر گفتگو شده است و تلاش شده تا از بایگانیِ مراکز اسنادی و بایگانی برخی دستگاه‌های دولتی و اسناد شخصی افراد نیز استفاده شود، هرچند این کار با سختی‌ها و مشکلاتی نیز همراه بوده است. نتیجه‌ی این تلاش‌ها و جستجوها و فعالیت‌ها مجموعه‌ای از داده‌ها و اطلاعات بود که براساس آنها برای این پژوهش دوازده فصل به شرح زیر طراحی شده است.

فصل اول: در این فصل اطلاعات جامعی از وضعیت جغرافیایی ـ سیاسی و اجتماعی این دو شهرستان آورده شده است تا خواننده بتواند در ذهن خود تصویر کلی از این موارد داشته باشد.

فصل دوم: در فصل دوم به حوادثی که از انقلاب مشروطه تا آغاز دهه‌ی چهل در کشور رخ داده پرداخته شده است و نهایتاً بازتاب و نقش عوامل سیاسی و اجتماعی این شهرستان‌ها مورد بررسی قرارگرفته است.

 



ادامه مطلب

در آستانه فرا رسيدن 12 بهمن سالروز ورود مسرت بخش و تاریخی بزرگ مرد تاريخ و بنیانگذار کبیر و فقید انقلاب عظیم اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به ميهن اسلامي، بر خود لازم می دانم، ضمن گرامیداشت ياد و خاطره شهدا و امام شهدا، اين ايام مبارك و فرخنده را به مردم ايران اسلامي بويژه مردم دلاور و همیشه در صحنه صالح شهر تبریک و شادباش عرض نمايم.

خداوند سبحان را شاكريم که در چنين ايامي، عطيه‌اي چون جمهوري اسلامي را بر ما عنايت نمود. اميدواريم بتوانيم در سايه فضل الهي و توجهات حضرت ولي عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب، ادامه دهنده راه امام (ره) و شهداي انقلاب اسلامي باشيم كه تداوم انقلاب اسلامي راز ماندگاری و جاودانگی ماست.



تاريخ : 12 / 11 / 1393برچسب:, | 22 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد سادات ابراهیمی اظهار داشت: شوشتر به عنوان یک ظرفیت اقتصادی در کشور تعیین شده و همیشه به عنوان یک ظرفیت ملی مورد توجه مسئولان بوده و هست.
وی درباره پروژه باند دوم جاده کمربندی شوش‌تر افزود: ملحقات پروژه باند دوم اینجاده یک سری پل در منطقه جاده حضرت صاحب‌الزمان (عج) و مقام شیخ بوده که باید طراحی و ساخته شوند.
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این پروژه در راستای ظرفیت کنار گذر شوش‌تر طراحی شده و با ساخت باند دوم این محور که از جاده دزفول شروع و به جاده مسجد سلیمان ختم می‌شود سوانح رانندگی و ترافیک به شدت کاهش پیدا می‌کند.
وی درباره تأمین بودجه این پروژه اظهار کرد: اینجاده به عنوان کمربند جنوبی شوشتر است و مبلغ قراردادی این پروژه از پروژه‌های ملی وزارت راه بوده که مشکل منابع مالی برای احداث این پروژه وجود ندارد.
حجت الاسلام و المسلمین سادات ابراهیمی بیان کرد: مدت زمان پروژه ۳۰ ماه بوده که امیدواریم این پیمانکار بتواند این پروژه را به پایان برساند.
وی درباره این پروژه بیان کرد: این پروژه که بهمن ماه امسال کلنگ زنی شد در سال ۱۳۹۱ در لایحه بودجه دولت به مجلس تقدیم شده بود اما به دلیل اینکه کارهای کار‌شناسی و مطالعاتی به اتمام نرسیده بود با پیگیری‌هایی که از طریق وزیر راه و شهر سازی و همچنین تلاش معاون وزیر راه کلنگ زنی شده است.
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش ترافیک در این شهرستان ابراز کرد: قطعا این کمربندی در حل مشکل ترافیکی و هم مسائل مربوط به تصادفات را کاهش می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با پیگری وزیر راه و شهرسازی، مردم شهرستان شوش‌تر از مزایای این پروژه به زودی بهره‌مند شوند.



تاريخ : 12 / 11 / 1393برچسب:, | 21 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

آیین گرامیداشت سی و ششمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، همزمان با سالروز ورود معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره(  امروز دوازدهم بهمن ماه با نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه شهید دستغیب آغاز شد.

زنگ مقاومت به صورت نمادین توسط حیدری پور بخشدار محترم مرکزی شهرستان گتوند در مدرسه دستغیب و با حضور مهندس رستمی شهردارصالح شهرو اعضای شورای اسلامی ، مهرابی زاده معاون آموزش و پرورش ، هادی پور کارشناس متوسطه  ، خسرو محمدی شورای هماهنگی ، دبیران و دانش آموزان به صدا درآمد.

بخشدار محترم مرکزی در گفتگویی با ما ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: همه ما باید توان خود را در بالا بردن بصیرت و شناخت نسبت به انقلاب بالا ببریم.

وی افزود: امام در قلب های مردم جای داشت و این رابطه عاطفی و ولایی موجب شد تا شاه خائن از کشور بیرون رانده بشود و پس از آن با رأی مردم، نظام جمهوری اسلامی بر ایران حاکم بشود.

حیدری پور تصریح کرد: برای به ثمر رسیدن این انقلاب دهها هزار نفر شهید شدند و امروز در فضایی مطبوع و معنوی حکومت اسلامی در حال زندگی کردن هستیم و باید قدر آن را بدانیم.

ایشان در ادامه تأکید کرد: نسل جوان ما باید شناخت خوب، انتخاب درست و عمل صالح داشته باشند تا بتوانند خون شهیدان را پاس بدارند و انقلاب اسلامی را حفظ کنند.

بخشدار مرکزی شهرستان گتوند در ادامه این مراسم و با حضور در مدرسه فجر صالح شهر از دانش آموز فاطمه غلامی رتبه نخست استانی در بخش انشاء نویسی (نامه ای به رئیس جمهور) ، به همراه لوح و هدیه ای تقدیر و تشکر کرد.



به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گتوند"جهانگیر حیدری پور بخشدار مرکزی گتوند " با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی وبا گرامیداشت یاد وخاطره معمار کبیر انقلاب حضرت امام  خمینی (ره )وشهدای انقلاب ودفاع مقدس وبا اشاره به اینکه ایمان بخدا ، رهبری خردمندانه حضرت امام (ره ) و وجود وحدت بین اقشار جامعه از عوامل  اصلی  پیروزی انقلاب اسلامی می باشد. ایشان در ادامه افزود : امروزه بایستی قدردان نعمت انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و درایت و تدبیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باشیم در حال حاضر انقلاب اسلامی باعث بیداری جهانیان شده ویک الگوی ایده ال برای تمام جهان است واین از دستاوردهای انقلاب می باشد و حفظ و صیانت از انقلاب یک وظیفه خطیر است که بر عهده نسل حاضر می باشد.

بخشدار مرکزی گتوند در ادامه از  برگزاری زنگ انقلاب در مدارس با همکاری اداره آموزش وپرورش و بسیج دانش آموزی ،  اجرای برنامه های ورزشی وتفریحی با همکاری اداره ورزش وجوانان وکمیته روستایی و عشایری از جمله پیاده رویی خانوادگی،کوهنوردی وسایر برنامه های ورزشی در سطح شهرها و روستاهها ،  افتتاح بیش از دهها طرح عمرانی شهری وروستایی ازجمله اصلاح معابر روستایی وآسفالت خیابانهای کوشکک وچغامله ، افتتاح وبهره برداری پل زیر گذر شهدای صالح شهر و طرحهای کشاورزی ومرغداری در جنت مکان ،آبیاری تحت فشار و ساخت وضوخانه در آبید علی باز وحاجی بابا ، افتتاح  مرکز فوریتهای پزشکی پل پرزین وافتتاح ساختمان شهرداری جنت مکان در بخش  مرکزی خبر داد.



تاريخ : 12 / 11 / 1393برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به مناسبت دهه مبارک فجر ، یک سری مسابقات والیبال با شرکت 6 تیم از امروز در صالح شهر آغاز میگردد.

این مسابقات با شرکت تیم های شاهین الف ، شاهین ب ، استقلال ، عقاب ، دارایی و سروش از ساعت 15 و در زمین تیم شاهین برگزار خواهد شد .

گفتنی است صالح شهر دارای 5 زمین والیبال خاکی است که از مدتها پیش جوانان و نوجوانان زیادی به این ورزش پرتحرک و نشاط آور روی آورده اند و میتوان هیجان و استقبال این جوانان را در زمین های خاکی والیبال مشاهده نمود . و امید میرود با توجه بیشتر مسئولین مربوطه به این ورزش ، همانند ورزش فوتبال موفقیت هایی در سطح کشور و تیم ملی نوجوانان ، در والیبال نیز بدون شک این استعداد ها وجود دارد و با این توجه شکوفا خواهد گردید .

دیدارهای هفته اول این مسابقات به شرح زیر می باشد :

یکشنبه 93/11/12ساعت 15:00: شاهین ب - استقلال

دو شنبه 93/11/13ساعت 15:00 : عقاب - دارایی

سه شنبه 93/11/14ساعت 15:00 : سروش - شاهین الف



تاريخ : 12 / 11 / 1393برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 به نقل از روابط عمومی شهرداری صالح شهر مهندس رستمی اظهار داشت : امسال نیز همچون سالهای گذشته بمناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی آذین بندی میادین و معابر شهر توسط شهرداری صالح شهر انجام شده است.

 شهردار صالح شهر در ادامه افزود : بمنظور بزرگداشت این مناسبت غرور انگیز این شهرداری با کلیه ادارات و نهادهای شهر جهت نصب بنر،پرتابل و بیلبورد ، برگزاری همایش پیاده روی خانواده در روز جمعه مورخ 93/11/17 همکاری نموده و در برگزاری راهپیمایی باشکوه روز 22 بهمن ، تمامی امکانات خود را جهت هرچه با صلابت برگزار شدن این راهپیمایی بسیج خواهد کرد.   مهندس رستمی از افتتاح دو پروژه  زیرگذر و پل گلزار شهدا خبر داد و گفت : به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه های فرهنگی متنوعی از جمله مسابقات ورزشی ، دیدار با خانواده های شهدا ، چاپ و توزیع شعارهای انقلابی برگزار خواهد گردید .

 



تاريخ : 12 / 11 / 1393برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فرا رسیدن دهه مبارک فجر بر فجر آفرینان مبارک و فرخنده باد 

دهه فجر مهم ترین مقطع تاریخی و سرنوشت سازترین واقعه برای ملت ایران است

پیروزی انقلاب اسلامی مرهون 4 رکن اسلام، رهبری، مردم و اتحاد بود انقلابی که به تعبیر مستکبرین و دشمنان قسم خورده مردم در پایان قرن بیستم چنان زلزله‎ای را ایجاد نمود که تار و پود نظام سلطه از نوع غربی و شرقی آنرا از هم گسست و از نظام نوپای سه دهه قبل، امروز درخت تنومندی بپا شد که حق جویان عالم را پناه، مستکبرین را شگفت زده و دین ستیزان را به خشم آورده است. قلیل ساده لوحان که از صف مبارزه مردم در دوران ستم شاهی بازماندند و مثال مشت و درفش آنها برای عدم همراهی مردم در مبارزه هنوز در خاطره ها مانده کجا هستند که ببینند از اتحاد مشت های دیروز ملت، امروز مشت و درفش در اختیار آنهاست و امنیت این سرزمین در منطقه حساس و استثنایی خاورمیانه به پشتوانه اعتقادات این مردم و قدرت انکارناپذیر آنها تامین و بلکه پیش قراول تحقق این حق ابتدایی برای ملت های منطقه در مقابل رژیم تروریستی صهیونیزمی و عوامل تکفیری آنهاست، خدایا این نعمت بزرگ را شکر گزاریم و سر بر آستان لایتناهی تو فرود می‌آوریم که هر چه داریم لطف و عنایت تو بوده است.

 



روز گذشته اولین نمایشگاه جانوران و محیط زیست آنان برای اولین بار در منطقه وشهرستان گتوند درآموزشگاه پروین اعتصامی برگزار گردید.این نمایشگاه باحضور اعضای محترم شورای شهرصالح شهر,کلیه ی دانش آموزان واولیای محترم آنان به نمایش گذاشته شد .

در این نمایشگاه که با استقبال فراوان دانش آموزان رو به رو گردید نکات مهم آموزشی مربوط به درس علوم تجربی بارویکردی نو و تازه که همان معرفی حیوانات اهلی و وحشی,حشرات,خزندگان ,دوزیستان و... ومحیط زیست آنان بود نمایش داده شد.

 



تاريخ : 11 / 11 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سپاه گتوند بیش از ۶۰ برنامه برای دهه فجر برنامه ریزی کرده است

گتوند نیوز : سرهنگ کنگری فرمانده سپاه ناحیه گتوند : امسال در گتوند بیش از ۶۰ برنامه و افتتاح برای دهه ی فجر برنامه ریزی کرده ایم .

-صحبت

سرهنگ مجید کنگری فرمانده سپاه ناحیه گتوند با تبیین برنامه های دهه ی فجر گفت : امسال بیش از ۶۰ برنامه و افتتاح برای دهه ی فجر امسال برنامه ریزی کرده ایم .

سرهنگ کنگری افزود  : دیدار با خانواده های شهدا ، افتتاح سالن ورزش جنت مکان ، کوه پیمایی و چند برنامه ی فرهنگی از مهمترین برنامه های دهه ی فجر این نهاد است.

وی در ادامه به مهمترین برنامه های سپاه ناحیه گتوند برای دهه ی فجر ۹۳ اشاره کرد که ذیلا به صورت لیست درج شده است .

 *آذین بندی مساجد ، پایگاه ها و سطح شهرها و روستا ها

 *اجرای زنگ انقلاب در مدارس

 *افتتاح سالن ورزش جنت مکان 

 *کوه پیمایی

 *شب شعر و خاطرات

 *همایش سران عشایر

 *جشنواره ها و مسابقات قرانی

 *در محضر خوبان (دیدار با خانواده های شهدا ، جانبازان و علمای شهر و روستا)

 *غبار روبی از مزار شهدا

 *اعزام پزشک به مناطق محروم با ویزیت رایگان

 *برگزاری مسابقات ورزشی مخصوص دهه فجر



تاريخ : 11 / 11 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

امین میرزازاده کشتی گیر نوجوان گتوندی موفق به کسب مدال طلا در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام یادگار امام (ره) شد.

رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جام یادگار امام (ره) در مشهد مقدس بدر حال برگزاری است. که در روز نخست مسابقات، امین میرزازاده کشتی گیر نوجوان گتوندی موفق به کسب مقام نخست در وزن ۱۰۰ کیلوگرم کشی فرنگی شد و مدال طلا را به گردن آویخت.



تاريخ : 8 / 11 / 1393برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا جانباز در حاشیه بازدید از پروژه‌های آب و فاضلاب شهرستان شوشتر اظهار داشت: در زمینه آب روستایی در سال‌های گذشته اقدامات بسیار خوبی انجام شده و نیاز به سرمایه گذاری بیشتر در این روستا‌ها است.

وی افزود: تعدادی از روستا‌ها که در تقسیمات جدید تبدیل به شهر شدند با افزایش جمعیت مواجه هستند و این مشکلاتی را ایجاد کرده و به همین دلیل توسعه زیر ساخت‌ها و سامانه‌های آبرسانی در این شهر‌ها باید انجام شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب عنوان کرد: سرمایه گذاری‌های قبلی در این شهر‌ها کافی نیست و باید به دنبال جذب سرمایه گذار باشیم.

جانباز درباره تامین سامانه آبرسانی شهر‌ها گفت: در این سفر به طور ویژه درباره تامین سامانه آبرسانی شهرهای جدید تصمیم گیری شد و ما تلاش می‌کنیم همزمان با گسترش شهر‌ها سامانه‌های پایدار تامین آب شرب شهرهای منطقه را در دستور کار قرار دهیم.

وی به مشکلات در شهرستان گتوند اشاره و گفت: مشکلات موضوع فاضلاب شهر گتوند از جمله موارد مهمی است که باید به آن توجه شود؛ همچنین اقداماتی جهت تکمیل نقشه‌های اجرایی این شهر انجام شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب بیان کرد: صحبت‌هایی با مقامات مسئول در این شهرستان شده تا از طریق مشارکت‌های مردمی و روش‌های جدید سرمایه گذاری این پروژه را آغاز کنیم و از محل اعتبارات متمرکز ملی هم بتوانیم به اجرای این پروژه کمک کنیم.

وی با اشاره به منابع آب در شهرستان شوش‌تر و گتوند، اظهار کرد: منابع آب در این مناطق بسیار مهم است و باید استفاده بهینه از این منابع آب شود.



تاريخ : 8 / 11 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نامه رهبری هشداری به سردمداران غربی جهت تجدید نظر در مسائل فرهنگی است

نماینده مردم گتوند و شوشتر در مجلس شورای اسلامی ، پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی را یادآور پیام تاریخی امام خمینی(ره) به گورباچف قبل از فروپاشی شوروی دانست و افزود: پیام رهبری هشداری به سردمداران اروپا و آمریکا است تا نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی خود تجدید نظر کنند.

سادات ابراهیمیحجه الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی با بیان این که رهبری در پیام خود عالمانه موضوع آزاداندیشی را مد نظر قرار داده است، گفت: رهبری در این پیام، جوانان را به منابع اصیل اسلامی ارجاع داده و فرموده که به دور از پیش داوری‌ها و تبلیغات منفی، سعی کنید شناختی مستقیم و بی‌واسطه از این دین به دست آورید.

وی پیام رهبر معظم انقلاب را نوعی مناظره غیر مستقیم میان فرهنگ اسلامی و فرهنگ غربی دانست و افزود: با توجه به چالش های موجود در فرهنگ غربی، به سود خود غربی ها است تا به آموزه های اصیل اسلامی مراجعه کنند.

سادات ابراهیمی با بیان این که داعش و امثال آن برای تضعیف اسلام و از بین بردن اسلام اصیل طراحی شده اند، گفت: چنین طراحی های غربی و اسلام هراسی های آنان تا به امروز نه تنها موفق نبوده بلکه به چالشی بزرگ برای خود آنان نیز تبدیل شده است و مستکبران برای دستیابی به منافع خود و جهت گسترش سلطه ظالمانه بر دنیا سعی در اسلام هراسی دارند.

نماینده مردم گتوند و شوشتر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که منابع غنی اسلامی همواره به دنبال نفی خشونت و وحدت هستند، گفت: دشمن مسیرهای بسیاری را جهت منحرف ساختن جوانان جهان از شناخت اسلام ناب محمدی طراحی کرده است، اما منابع اسلامی قرآن و سیره نبوی هستند و هر گونه تغییر و تحول در کشور ها از سوی مردم صورت می گیرد و موتور محرک مردم نیز جوانان هستند

منبع : رسا



تاريخ : 8 / 11 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

این هفته دیگر به عنوان امام جمعه برای ایراد خطبه نخواهم آمد

حجه الاسلام عباس حسنی : بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردیم با این وجود به احتمال زیاد جمعه این هفته در شهرستان گتوند نماز وحدت خوانده خواهد شد.

حجه الاسلام عباس حسنی گتوندحجت الاسلام عباس حسنی در گفت و گو با خبرنگار گتوند نیوز در خصوص ماندن یا نماندن در سمت امام جمعه ای شهرستان گتوند گفت : از قم به بنده اطلاع داده اند که به عنوان امام جمعه دیگر نمی توانید فعالیت کنید ،  دلیل های زیادی دارد که به علت حساسیت بحث از ذکر این مباحث خودداری می کنم و به این نکته اکتفا می کنم که به من گفته شده که سطح تحصیلاتتان پایین است ، در صورتی که برای امام جمعه شدن سطح تحصیلات تا پایه ۱۰ نیاز است که بنده امتحانات ترم اول این پایه را نیز گذراندم.

وی گفت در خصوص برپایی نماز جمعه این هفته با من بسیار تماس گرفته شده ، هم از طرف مسولین و هم از طرف طلاب و مردم تا این هفته هم به عنوان امام جمعه به فعالیت خودم ادامه دهم ولی کسی که در این فکر نیست که بنده ۶ ماه به این صورت این مسولیت را با تمام مشکلات و سختی ها قبول کردم و آن را اجرا کرده ام ولی این هفته دیگر به عنوان امام جمعه برای ایراد خطبه نخواهم آمد و به احتمال زیاد جمعه این هفته در مصلای امام خمینی شهرستان گتوند نماز وحدت خوانده خواهد شد.

حسنی در ادامه افزود در خصوص دوران فعالیت خود در این ۶ ماه تصریح کرد: بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردیم اکنون هم از تمامی مردم و کسانی که به بنده محبت داشته اند و از من حمایت کردند کمال تشکر و قدردانی را دارم  و از گفتن برخی مطالب خود داری می کنم چون مسائل و مشکلات شهرستان بسیار زیاد است و من هم آرزو دارم تا یکی از طلاب شهرستان که دلسوز مردم و شهرستان باشد به عنوان امام جمعه انتخاب شود و مسائل گتوند را حل  کند.

حجت الاسلام عباس حسنی بعد از حجت الاسلام علوی اصل انتخاب شدند و در این ۶ ماه به عنوان امام جمعه موقت شهرستان گتوند مشغول فعالت بودند و مردم گتوند اصرار زیادی بر امام جمعه شدن ایشان داشتند .



تاريخ : 7 / 11 / 1393برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

کتاب انقلاب اسلامی در شوشتر وگتوند توسط محمد علی اسدی رئیس محترم اداره ارشاد اسلامی شهرستان گتوند منتشر گردید .

اسدی در گفتگویی با ما گفت : کتاب انقلاب اسلامی در شوشتر وگتوند به حوادث دروره معاصر این دو شهر پرداخته است . پس از مقدمه ای در خصوص معرفی ویژگی های اجتماعی سیاسی فرهنگی و جغرافیایی به حوادث دوره مشروطه پرداخته شده و در فصل های مجزا به حوادث و رویدادهای مهم پرداخته شده است تا آغاز نهضت اسلامی روحانیت به رهبری حضرت امام در سال 1342 ، از آن سال به بعد همسو با جریانات سیاسی کشور فعالیت های فعالین نهضت در منطقه با استفاده از مصاحبه اسناد و ... ذکر گردیده است.

با آغاز حرکت شتابان انقلاب در سال 56 جریانات انقلابی در منطقه وارد مرحله جدیدی شده که شامل فعال شدن گروه ها و افراد گردید و تا اینکه با حوادث پی در پی حرکت شتابان انقلاب وارد سال 57 گردید که با حضور گسترده مردم بخصوص جوانان و رهبری الهی حضرت امام انقلاب اسلامی در بهمن 57 به پیروزی رسد .

نویسنده این کتاب در ادامه افزود : این کتاب در 400 صفحه و 12 فصل توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی چاپ گردیده است .

مراسم رونمایی از این کتاب روز 14 بهمن ساعت 10 صبح با حضور مردم انقلابی ، مسئولین و دکتراشرفی معاون پژوهشی مرکز اسناد انقلاب اسلامی در سالن ارشاد گتوند برگزار خواهد شد .



تاريخ : 7 / 11 / 1393برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

انتشار خبر حمله کفتار به جوان صالح شهری(شهرک چمران) صحت ندارد.

دکتر عرفانی مسئول درمانگاه صالح شهر در گفتگویی با ما گفت : تا کنون هیچگونه گزارشی مبنی بر حمله کفتار به انسان در صالح شهر(شهرک چمران) به این مرکز و خانه بهداشت از اهالی صالح شهر ارسال نشده است .

دکتر عرفانی در ادامه افزود گروهی از دامپزشکی شهرستان گتوند بمدت 3 الی 4 ساعت در منطقه به گشت زنی پرداختند و هیچگونه موردی از حمله حیوان به یک انسان مشاهده نشد و گزارشی در این زمینه نیز تهیه گردیده شد .

مسئول درمانگاه صالح شهر تاکید کرد که در صورت بروز مسائل مشابه قبل از انتشار آن شهروندان با ما تماس گرفته تا ما از صحت درستی و نادرستی آن اطمینان حاصل نمائیم .

مدیریت شاهد صالح شهر : لازم به توضیح است اشخاصی که از رسانه های گروهی (وات ساپ ، وایبر و تانگو و ... ) استفاده می نمایند ، با توجه به اینکه اخبار در این رسانه ها با سرعت منتشر میگردد ، قبل از انتشار این چنین اخباری ، از صحت درستی یا نادرستی آن اطمینان حاصل نمایند و نسبت به اینگونه مسائل شایعه ساز حساسیت بیشتری داشته باشند .



تاريخ : 6 / 11 / 1393برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

چند روزی است که در رسانه های مجازی(وات ساپ) خبری مبنی بر حمله کفتار به یک جوان چمرانی (صالح شهر ) به سرعت در حال منتشر شدن می باشد .

با توجه به اینکه این خبر منبع موثقی ندارد ، از دیروز تلاشهای زیادی صورت گرفته تا این خبر را تائید یا رد نمائیم که تا کنون موفق به اینکار نشده ایم .

اخبار تکمیلی در این سایت منتشر خواهد شد . عکس هایی که همراه با این خبر منتشر می باشند در زیر آمده است .



تاريخ : 6 / 11 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده شوشتر و گتوند، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی در دیدار با مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان اظهار داشتند: شهرستان های شوشتر و گتوند دو شهر کارگری در استان خوزستان می باشند، که لازم است مورد توجه جدی قرار گیرند.

ایشان در ادامه افزودند: با توجه به پیگیری ها و رایزنی های چند سال اخیر هم اکنون پروژه توسعه بیمارستان تامین اجتماعی (شهدا) شهرستان شوشتر در مراحل آخر مطالعه می باشد.

نماینده مردم در خانه ملت گفت: دکتر پناهی، مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان قول داده اند پس از پایان مطالعات پروژه مذکور بلافاصله به مناقصه گذاشته شود و آغاز عملیات اجرایی آن در اوایل سال 94 باشد.

سادات ابراهیمی همچنین تاکید کرد :با توجه به مصوبه سفر دولت قبل مبنی بر احداث درمانگاه تامین اجتماعی سطح A در شهرستان گتوند، حق مردم است که از این امکانات حوزه سلامت برخوردار باشند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در پایان خاطر نشان کرد: از شاخصه های مثبت دولت یازدهم توجه و اولویت دادن به حوزه بهداشت و درمان بالاخص طرح تحول نظام سلامت می باشد.



تاريخ : 5 / 11 / 1393برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

خانم یاوری در گفت‌وگویی با اشاره به جشنواره کودک و هوای پاک اظهار کرد: به مناسبت هفته هوای پاک (29 دی ماه تا 5 بهمن) برنامه‌های فرهنگی و هنری به این مناسبت در پارک صالح شهر برگزار گردید . 

وی در ادامه افزود: در این برنامه دانش آموزان با موضوع‌هایی پیرامون راه‌های کاهش آلودگی‌ هوا و محیط زیست و استفاده از نقلیه عمومی آشنا شدند.
 
یاوری با اشاره به اینکه جشنواره کودک و هوای پاک با حضور همیاران محیط زیست، دانش آموزان و تعدادی از مسئولین شهرستان برگزار شد گفت: در حاشیه برگزاری مراسم نقاشی روی بنر،پازل چینی محیط زیستی ، مسابقه دوچرخه سواری ، ارسال بادکندک های بادی و پارچه‌ نویسی توسط دانش آموزان انجام گردید .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...

 



ادامه مطلب
تاريخ : 5 / 11 / 1393برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند با آغاز 12 بهمن ماه  سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های فرهنگی هنری این ایام شروع خواهد شد.

محمد علی اسدی بیان داشت: با توجه به برگزاری جلسات مختلف با روسا­ی انجمن های فرهنگی هنری  و کانون های فرهنگی هنری مساجد برنامه های دهه مبارک فجر را بدین شرح اعلام نمودند، برگزاری همایش شعر انقلاب و ولایت ، اجرای جشنهای باشکوه با موضوع دهه فجر توسط اداره فرهنگ وارشاد اسلامی وکانون های فرهنگی هنری مساجد، رونمایی از کتاب انقلاب اسلامی در شوشتر و گتوندکه توسط مرکزاسنادانقلاب اسلامی به نویسندگی آقای محمد علی اسدی به چاپ رسید، نصب بنر ، ارسال پیامک و تزئین مکان های فرهنگی هنری وابسته به این اداره ، ملاقات با خانواده های شهدای  وجانبازان ،از اهم برنامه های فرهنگی هنری  دهه ی فجر در شهرستان گتوند خواهند بود .

گفتنی است : آقای محمد علی اسدی بعنوان رئیس ستاد دهه فجر شهرستان گتوند معرفی شدند.



تاريخ : 4 / 11 / 1393برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوند روز گذشته جلسه ای با حضور رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی ،شورای شهر ترکالکی واعضای فعال فرهنگی هنری این شهر در محل سالن جلسات شورا برگزار شد

محمد علی اسدی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی گتوند در این نشست اعضای شورای شهر ترکالکی از جمله آقای حسن اسماعیلی ، آقای کریم و خانم رحیمی  از اعضای شورا شهر حضور داشتند وبه بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود در مورد مسائل فرهنگی وهنری پرداختند .

وی افزود: فعالیت های هنرمندان شهر ترکالکی در راستای توسعه فرهنگ و هنر می باشد و پیگیر مشکلات هنرمندان  در شهر ترکالکی هستیم.

گفتنی است : در این دیدار ضمن قدردانی از شهردار ،شورای اسلامی و فعالان فرهنگی هنری  شهرترکالکی بر انسجام فعالیت ها وحمایت  از انتشار نشریه آوای شهر تاکید نمودند .



تاريخ : 1 / 11 / 1393برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گتوند ، برای ارتباط مستقیم شهروندان با فرماندار وبه منظور تکریم  و ارزش نهادن به نظر مردم ، سامانه پیامکی به شماره   500026159   در این شهرستان راه اندازی شد.

ابراهیمی افزود: همشهریان عزیز با ارسال پیامک به این شماره ، فرمانداری را از پیشنهادات وانتقادات در حوزه شهرستان گتوند آگاه و در راستای انجام وظایف خود یاری دهند.

مسئول روابط عمومی شهرستان گتوند اظهار داشت مسائل ونظرات شهروندان از طریق این سامانه روزانه جمع آوری و از طریق دستگاهای مربوطه پیگیری می شوند.



تاريخ : 30 / 10 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مراسم تودیع معارفه رئیس آبفا شهرستان گتوند روز گذشته برگزار گردید .

در این مراسم که با حضور گرامی پور رئیس بهره برداری استان ، کیانی رئیس حراست استان ، جعفری مشاور مدیر آبفار استان ، موسوی رئیس شورای شهرستان و تعدادی از مسئولین شهرستان برگزار گردید ، آقای رستم عبدالله پور بعنوان رئیس آبفا شهرستان گتوند منصوب شد .

گفتنی آقای رستم عبدالله پور مدت 14 سال عضو شورای صالح شهر ، و رئیس شورای شهرستان و کارمند آبفار شهرستان گتوند بوده است .

همین جا برای این عزیز آرزوی موفقیت روز افزون را از خداوند متعال خواهانیم .



از مدیر کل میراث فرهنگی استان میخواهم به جد و به سرعت مدیر جدید میراث فرهنگی گتوند را معرفی نماید

گتوندنیوز : سید محمد سادات ابراهیمی : انجمن های مردم نهاد باید در گتوند تقویت بشود و مسولین و اصحاب رسانه در این خصوص باید پیگیری کنند .

سید محمد سادات ابراهیمیسید محمدسادات ابراهیمی نماینده مردم گتوند و شوشتر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار گتوند نیوز در خصوص بحث گردشگری شهرستان و تپه باستانی چغا  و فضای بد آن که اکنون محلی برای چرای گوسفندان و فضای مناسبی برای کشیدن قلیان تبدیل شده گفت با قولی که مدیر کل میراث فرهنگی استان داده اند قرار است این اداره در شهرستان مجددا آغاز بکار کند تا دیگر شاهد تخریب آثار باستانی با قدمت و باارزش شهرستان نباشیم .

سادات ابراهیمی گفت : متاسفانه پس از مدتی از راه اندازی اداره ی میراث فرهنگی در گتوند مسوول آن بازنشسته شد و بحث فرد جایگزین مطرح شد و از آنجایی که میراث فرهنگی در بحث نیرو انسانی دچار مشکل است متاسفانه این اداره هنوز راه اندازی نشده است .

وی در ادامه تصریح کرد : تشکیل نشدن اداره ی میراث فرهنگی شروعی برای تخریب آثار باستانی است و در عین حال از طریق همین رسانه از مدیر کل میراث فرهنگی استان می خواهم که به جد و سرعت مدیر جدید اداره ی میراث فرهنگی گتوند را معرفی نماید .

وی گفت : انجمن های مردم نهاد باید در گتوند تقویت بشود و مسولین و اصحاب رسانه در این خصوص باید پیگیری کنند و همچنین با عده ای از جوانان خوش ذوق و صاحب نظر ، همانند سایر شهرستان ها انجمن دوست داران میراث فرهنگی تشکیل بشود و بنده و فرماندار جدید هم حمایت خواهیم کرد و خود مردم هم باید در صحنه بیایند و از تخریب این آثار جلوگیری کنند.



سرآغاز سخن نام خدایی است ***که غفار و خطاپوش و کریم است

در مخصوص رحمت را کلیدی است***که بسم الله الرحمن الرحیم است

مقام معظم رهبری مدظله العالی ، توجه به فرهنگ را یکی از وظایف خطیر مسئولان می دانند و با توجه به این مهم و تاکید حضرت امام ، ریاست محترم اداره ارشاد اسلامی شهرستان گتوند جناب آقای اسدی نیز بر این مقوله مهم در سطح شهرستان تاکید فراوان داشته و جهت پیشبرد آن تلاش ها و زحمات بی شائبه ای داشته اند و با برنامه ریزی مدون فرهنگی که تا کنون انجام داده اند خروجی قابل قبولی از این برنامه ها در سطح شهرستان را مشاهده مینمائیم .

مدیر مسئول و سردبیر نشریه شاهد صالح شهر نیز بعنوان کوچکترین عضو این گروه ، تقدیر و سپاس خالصانه ای دارم حضور جناب آقای محمد علی اسدی و همچنین از سایر فعالان عرصه فرهنگی در اداره ارشاد شهرستان و سردبیران دو نشریه دیگر شهرستان ، و امید آنکه بتوانیم این مسیر را باچشمانی باز و حمایت های بیشتر مسئولین استان و شهرستان ادامه دهیم . 

اگریادتان بود و باران گرفت * دعایی به حال بیابان کنید

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان گتوند با توجه به فراخوان نشریات تجربی وابسته به کانون های فرهنگی هنری مساجد گتوند 3 نشریه از کانون های فرهنگی هنری شامل «نشریه آوای شهر» کانون فرهنگی هنری سیدالشهداء ، «نشریه شاهد» کانون فرهنگی هنری شاهد، «نشریه حرف آخر عشق» کانون فرهنگی هنری شهدای فکه به دبیرخانه نظارت برکانون های فرهنگی هنری در تهران ارسال گردید که از بین داوری آثار ، نشریه شاهد بعنوان نشریه منتخب در جشنواره منطقه ای وبلاگ نویسی و نشریات تجربی (محراب قلم)برگزیده شد و در مورخ 25 دیماه در یاسوج مفتخر به لوح تقدیر وجایزه نقدی گردید لذا این موافقیت را به مدیر مسئول نشریه شاهد تبریک عرض می نماییم واز دیگر نشریات جهت شرکت در این جشنواره تشکر و قدردانی بعمل می آید.  



تاريخ : 25 / 10 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از خبرگزاری تسنیم آئین تودیع هوشنگ محمد‌پور فرماندار سابق و سید مجید صالحی سرپرست جدید فرمانداری گتوند روز چهارشنبه 24 دی ماه با حضور مدیران ارشد استانی و مدیران شهرستان برگزار شد.

صالحی، پیش از این سابقه حضور در بخشدار گلگیر، بخشدار مرکزی و معاونت فرمانداری مسجدسلیمان را داشته است.

سید مجید صالحی متولد 1348 در شهرستان مسجدسلیمان، دارای مدرک فوق لیسانس علوم سیاسی است.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی نماینده مردم شهرستان‌های شوشتر و گتوند و فرج الله خبیر در مراسم تکریم و معارفه فرماندار گتوند حضور داشتند.