هوشنگ محمدپور ˈ  در نشست ساماندهی امور جوانان گتوند افزود:با توجه به جوان بودن جامعه باید ضمن شناسایی نیازهای قشر جوان برای حل مشکلات آنان اقدام کرد.

به گزارش نشریه صالح شهر به نقل از ایرنا وی با تاکید بر ضرورت توجه به نیازهای جوانان گفت: وظیفه مسوولان دستگاههای اجرایی فراهم کردن زمینه رشد و ارتقاء سطح علم و آگاهی جوانان می باشد.

فرماندار گتوند افزود:تشکیل خانواده و برخورداری از یک زندگی سالم به دور از دغدغه حق هر جوانی است که باید در این رستا با برنامه ریزی و فراهم کردن امکانات لازم اقدام کرد.

محمدپور خاطر نشان کرد:دستگاههای متولی رسیدگی به امور جوانان باید با دقت وضعیت جوانان را رصد کرده و با بهره گیری از امکانات و ظرفیت های شهرستان زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای آنان را فراهم کرد.

وی با تشریح وظایف کمیته های زیر مجموعه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گتوند همچنین گفت:اداره ورزش و جوانان به عنوان متولی امور جوانان باید با برنامه ریزی زمینه حضور جوانان را فراهم کرده تا نظرات آنان ارائه ، بررسی و توسط دستگاههای ذیربط ،اجرایی شود



تاريخ : 16 / 10 / 1391برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی خوزستان از آغاز بارش‌های باران از روز دوشنبه در استان خبر داد و گفت: بارش‌های باران ضعیف خواهد بود.

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: بارش‌های باران در شهرهای خوزستان از اواخر وقت روز دوشنبه آغاز می‌شود و تا روزهای پایانی هفته ادامه خواهد داشت.

وی درباره این سامانه بارشی گفت: سامانه بارشی که از روز دوشنبه به خوزستان وارد می‌شود مدیترانه‌ای خواهد بود ولی بارش‌های قابل توجهی در استان از این سامانه شاهد نخواهیم بود.

وی تاکید کرد: از عرض‌های بالایی جو، هوای سرد به خوزستان سرازیر شده است و به این دلیل پدیده مه و بارش‌های اخیر باران در استان رخ داده است.

دهملایی خاطر نشان کرد: این سامانه بارش‌هایی را در استان پدید می‌آورد ولی این بارش‌ها در نیمه شمالی خوزستان قابل توجه‌تر خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: آسمان خوزستان مه‌آلود و کاهش دید به دلیل وجود مه در خوزستان دور از انتظار نیست و بارش باران نیز از اواخر وقت روز دوشنبه پدیده غالب خواهد بود.

وی تاکید کرد: وضعیت هوا، صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار و مه جهت باد، غربی تا جنوب غربی سرعت باد، 14 تا 31 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد، 40 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

دهملایی خاطر نشان کرد: در شبانه روز گذشته شوش با 18.8 و دهدز با 3.5 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به شرایط جوی شهرستان اهواز در 24 ساعت آینده، خاطر نشان کرد: حداکثر دمای اهواز به 21 و حداقل به 9 درجه سانتیگراد خواهد رسید.



تاريخ : 16 / 10 / 1391برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از وبلاگ صالح شهر :

بنابر گفته چند شاهد عینی ، دیروز مادری سراسیمه فرزند خردسال خود را که به نظر می رسید اشتباهاً نفت خورده را به مرکز بهداشتی درمانی صالح شهر آورده بود و به دستور و تشخیص پزشک این خردسال می بایست به بیمارستان گنجویان دزفول اعزام می شد ولی در عین ناباوری شاهدین ماجرا ، آمبولانس اورژانس در اختیار این مادر برای اعزام فرزندش قرار نگرفت و این مادر مجبور گردید با خودرویی شخصی این کار را انجام دهد.

با توجه به اینکه این مادر از شهروندان عشایر می باشد و از آن جا که عشایر نیز شهروند محسوب می شوند می بایست تمامی امکانات و خدمات در اختیار آن ها نیز قرار گیرد ، سوال این است که آیا عشایر بودن ایشان باعث شده تا آمبولانس در اختیارش قرار نگیرد یا مشکلی دیگر باعث این اقدام شده است !؟

در ضمن پس از این اتفاق، شاهدین ماجرا ، این موضوع را به اطلاع شورای اسلامی شهر و همچنین شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند رسانده و خواستار پیگیری و در صورت نیاز برخورد با خاطیان شده اند.



با فرا رسیدن اربیعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) ، مردم مذهبی و دین مدار صالح شهر نیز مانند سایر مسلمین جهان این روز را به سوگ نشستند .

روز پنجشنبه صبح هیئت مذهبی مسجد امام حسین (ع) (بنه حاج رضا) پس از عزاداری شب گذشته بصورت زنجیر زنی و سینه زنی و با نظم خاصی به طرف گلزار شهدای علی پهونده حرکت کردند .

بعد از ظهر همان روز نیز هیئت های حسینیه صاحب الزمان (عج)(پهونده سفلی) و همچنین هیئت مسجد جامع (پهونده علیا) بصورت زنجیر زنی و سینه زنی به طرف گلزار شهدای علی پهونده حرکت کردند و بعد از رسیدن به آنجا توسط مداحان این هیئت ها چند دقیقه ای به عزاداری پرداختند و سپس به طرف صالح شهر حرکت کردند .

امید آنکه این مجالس همیشه در صالح شهر و تمام هیئت های این شهر برقرار و پایدار بماند .



تاريخ : 16 / 10 / 1391برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

جسد یک نوزاد 2 ماهه کنار جاده در نزدیکی شهر ترکالکی از توابع گتوند پیدا شده است.

بنابر اخبار غیر رسمی این نوزاد در کنار جاده رها شده و بر اثر شدت سرما جان داده است. تا کنون مشخص نشده است که والدین این نوزاد چه کسانی هستند و با چه انگیزه ای این کودک در کنار جاده رها شده است.

شایان ذکر است که طی چند روز گذشته یک کودک 12 ساله نیز در یکی از روستاهای اطراف گتوند ناپدید شد و پس از چند روز جسد این کودک در نزدیکی روستای سبزآب پیدا شد.



تاريخ : 16 / 10 / 1391برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از وبلاگ جوانان صالح شهر :

ما خیلی خوشحالیم که از جوان خوب و موفق، صالح شهری (غلامی )و نویسنده محترم فیلمنامه تتل و راز صندوقچه در سایت شهرداری حرفی بمیان آمده که این خود گامی ارزنده در راستای الگوسازی در بین نسل جوان می باشد ولی جای سئوال دارد که چرا خبری و نامی از نخبه علمی و پژوهشگر برتر استان که در سطح استان از سوی استانداری و منطقه 6 دانشگاه آزاد و . . به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه ها و مراکز آموزش استان خوزستان مورد تقدیر و تشکر قرار می گیرد اما در سایت شهر داری صالح شهر خبری در این باب نیست؟؟؟!!!
حال بنظر شما چه دستی در این کار نقش دارد . ما از شهردار و شورای محترم صالح شهر می خواهیم که در این خصوص تدابیری اندیشده و اگر در واردکنندگان مطالب در سایت شهرداری سوء نیتی وجود دارد را مرتفع ساخته ودر شناسایی چنین نخبگانی که ظاهراً دیگران بیشتر قدرشان را میدانند قدمی استوار برداریم . و به جوانان صالح شهر اجازه بدهیم تا الگو های مناسب را خود پیش رو ببینند

(هرچند مطلب در مورد پورتال شهرداري صالح شهر زياد مي باشد اما گذشتيم )



تاريخ : 10 / 10 / 1391برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

روز شنبه این وبلاگ خبری منتشر کرد که لیگ فوتبال صالح شهر با دو قهرمان به پایان رسید. این خبر با عکس العمل یکی از اعضای محترم هیئت فوتبال صالح شهر مواجه شده ، که مدیریت سایت بخاطر روشن تر شدن مسئله  متن سوال هیئت فوتبال و پاسخ مدیریت این سایت را بطور کامل منتشر، تا در معرض دید همشهریان محترم صالح شهر و همچنین بازدیدکنندگان حومه شهرستان گتوند قرار بگیرد .

 

 سوال از هیئت فوتبال صالح شهر

عزيزم اولا: تيم شاهين كاملا مخالف برگزاري بازي ديگري بود.ثانيا:از اول هم قرار نبود بازي ها رفت و برگشت باشه.ثالثا تيمها و در راس آنها شاهين درخواست رفت و برگشت داشتند اما بلافاصله طي جلسه اي از هيئت خواستند كه فقط رفت باشد.

پاسخ از مدیریت نشریه اینترنتی صالح شهر :

با سلام وادب و احترام به اعضای محترم هیئت فوتبال صالح شهر

در مورد مسئله اول :

بنده شخصاً از آقای بلیوند سرمربی تیم شاهین در این مورد خواستم که اظهار داشتند هیئت فوتبال با برگزاری بازی بعد از امتحانات این فصل موافقت نفرمودند .

در مورد مسئله دوم :

بله کاملاً صحیح می باشد از اول قرار نبود رفت و برگشت برگزار شوند ولی بدلیل انصراف دو تیم از مسابقات احتمال رفت و برگشت وجود داشت که بنده شخصا از آقای سبزوار زاده که در آن بازی داور چهارم یا ناظر بودند سوال نمودم که فرمودند این احتمال وجود دارد . (در سایت هم کلمه احتمال بکار برده شده است) .

در مورد مسئله سوم :

جواب سوال را خودتان فرموده اید در اینجا چون خود تیم ها این تصمیم را گرفته اند ، هیئت فوتبال نیز تصمیم خود تیم ها را پذیرفته که عمل بسیار منطقی و به جا می باشد .

 در آخر برای اعضای هیئت فوتبال صالح شهر آرزوی موفقیت و سربلندی و تشکر بخاطر نظراتشان .

 

 



تاريخ : 10 / 10 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

خوابیدن و استراحت کردن باعث می شود عملکرد سیستم ایمنی بدن شما افزایش یابد و همه توانایی خود را برای مبارزه با ویروس سرما خوردگی استفاده کند.

درد وخارش گلو، سرفه خشک و کوتاه و گرفتگی بینی از علائم رایجی هستند که معمولا" همه ما در هنگام سرماخوردگی از آنها رنج می بریم ، بنابراین طبیعی است که همه ما از این بیماری متنفریم. معمولا" درمان کامل سرما خوردگی حدود ۵ روز طول می کشد اما اگر ما رژیم غذایی و روش زندگیمان
را تغییر دهیم می توانیم سریعتر از دست این بیماری ویروسی خلاص شویم.
آب بنوشید :
وقتی بدن ما با سرماخوردگی مبارزه می کند نوشیدن مایعات خیلی اهمیت دارد و به بدن ما خیلی کمک می کند. بنابراین حداقل ۶ لیوان در روز آب بخورید . علاوه بر آب ، از آب میوه ها و آب سبزیجات طبیعی و شیرین نشده نیز می توانید استفاده کنید اما از مصرف نوشیدنیهایی مثل قهوه ، چای سیاه غلیظ و سودا خودداری کنید. زیرا این نوشیدنیها به جای آنکه به بدن شما آبرسانی کنند ، آب بدن شما را کم می کنند. نوشیدن آب زیاد به بدن شما کمک می کند که سموم و مواد زائد را سریعتر دفع کند و باعث می شود که خون و سلولهای شما به خوبی کار کنند.
بخوابید:
وقتی می خوابید و یا استراحت می کنید ، در واقع به بدنتان اجازه می دهید که همه انرژی خود را برای مبارزه با سرماخوردگی بکار گیرد . خوابیدن و استراحت کردن باعث می شود عملکرد سیستم ایمنی بدن شما افزایش یابد و همه توانایی خود را برای مبارزه با ویروس سرما خوردگی استفاده کند. بنابراین حداقل ۸ ساعت در شب بخوابید و علاوه بر آن در طول روز هم حتما" چند خواب کوتاه داشته باشید.
مواد مقوی مصرف کنید:
وقتی بدن شما با سرماخوردگی مبارزه می کند برای اینکه قوی باقی بماند و بتواند درمقابل این بیماری از خود دفاع کند ، به انرژی و غذای مقوی احتیاج دارد.از خوردن غذاهای سرخ شده ، شور ، چرب و شیرین خودداری کنید در عوض از غذاهایی استفاده کنید که سبک و مغذی باشند و هضم آن ها برای بدن آسانتر باشد. برای مثال میوه ها ، سبزیجات ، غلات و پروتئینهای بدون چربی که سرشار از مواد مغذی ، ویتامین ها ، مواد معدنی و فیبر هستند برای بدن بیمار بسیار مفید ند. غذاهای آبدار به درمان سرماخوردگی خیلی کمک می کنند. برای مثال سوپ مرغ با رشته فرنگی برای درمان سریع سرماخوردگی بسیار مفید است. سوپ مرغ دارای خواص غیر التهابی است و حرکت موکوس ها را بطور موقتی تسریع می کند و در نتیجه منجر به تسکین احتقاق(گرفتگی بینی ) و کاهش زمان تماس ویروس با پوشش داخلی بینی می شود.
دارو :
داروهای زیادی برای درمان سرماخوردگی وجود دارد اما پیشنهاد می کنیم که وقتی نشانه های سرماخوردگی آغاز شد شما هر روز ۴ وعده و در هر وعده ۴۰۰ میلی گرم ویتامین سی به همراه آب فراوان مصرف کنید و علاوه بر آن هر ۶ ساعت یکبار یک قرص زینک مصرف کنید.



تاريخ : 9 / 10 / 1391برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول- کارگاه آموزشی آشنایی با ایمنی گاز برای دانش آموزان شهرستان گتوند برگزار شد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در این کارگاه یکروزه که در مدرسه راهنمایی امام حسن(ع)گتوند برگزار شد،کارشناسان اداره گاز این شهرستان اصول ایمنی استفاده صحیح از گاز شهری را به دانش آموزان آموزش دادند.

رییس اداره گاز گتوند در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به فصل سرما و استفاده از وسایل گرمازا فراگیری آموزش های لازم در رابطه با مصرف صحیح گاز به دانش آموزان ضروری است.

ˈ منصور عبدی ˈ هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را آشنایی با ایمنی گاز عنوان کرد و افزود: این کارگاه آموزشی به صورت هفتگی در مدارس مختلف شهرستان گتوند برای دانش آموزان برگزار می شود.

وی گفت: دانش آموزانی که در فراگیری آموزش های لازم فعالتر باشند جوایزی به آنان اعطا می شود .



تاريخ : 9 / 10 / 1391برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گتوند ،دزفول- امام جمعه گتوند خواستار حمایت بیشتر از واحدهای تعاونی شد و گفت: با تقویت واحدهای تعاونی ، مشکل اشتغال در کشور حل می شود.

به گزارش روز شنبه خبرگزاری جمهوری اسلامی حجت الاسلام ˈسید حسین علوی اصل ˈ در همایش تعاون محور اشتغال افزود:با حمایت از سرمایه گذاران و راه اندازی واحد های تعاونی می توان مشکل بیکاری جوانان شهرستان گتوند را برطرف کرد.

وی زمینه سازی برای ایجاد اشتغال در کشور را ضروری دانست و گفت: اعطای تسهیلات بانکی گامی مهم در راستای کمک به واحدهای تعاونی است .

ˈ فرهاد سلطانی ˈ رییس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گتوند نیز در این همایش گزارشی از وضعیت تعاونی های گتوند ارائه داد و استقبال مردم گتوند از واحدهای تعاونی را قابل قبول دانست و سرمایه گذاران و متقاضیان ایجاد تعاونی ها برای ایجاد اشتغال در گتوند دعوت کرد.

پخش کلیپ در خصوص تعاونی ها برای حاضران از دیگر بخش های این همایش بود.

در حاشیه این همایش ، نمایشگاهی از تولیدات تعاونی های شهرستان گتوند برپا شد.

همایش تعاون محور اشتغال با استقبال سرمایه گذاران و اعضای تعاونی ها به همت اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گتوند برگزار شد.



به گزارش نشریه صالح شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری صالح شهر : روز پنجشنبه  مورخ 91/10/07 مهندس دهقانی قائم مقام وزیر ومدیر کل راه وشهرسازی استان به همراه حجه الاسلام والمسلمین سادات ابراهیمی نماینده شهرستان شوشتر وگتوند در مجلس شورای اسلامی ،مهندس محمد پور فرماندار شهرستان گتوند،مهندس مردانی رئیس راه وشهر سازی شهرستان گتوند ،اعضای شورای اسلامی شهر صالح شهر وجمعی از اهالی صالح شهر از روند اجرایی پروژه دوبانده محور گتوند -دزفول بازدید کردند...
 با هماهنگی های حجه الاسلام والمسلمین سادات ابراهیمی نماینده شهرستان شوشتر وگتوند درمجلس شورای اسلامی وفرمانداری شهرستان گتوند ،مدیر کل راه وشهرسازی استان از پروژه های شهرستان گتوند بازدید کردند وبا توجه به اینکه جاده روبروی صالح شهر یکی از نقاط حادثه خیز می باشد ومتاسفانه همه ساله حوادث جانی ومالی در این نقطه اتفاق می افتد از روند اجرایی این پروژه نیز بازدید کردند ...در این بازدیداعضای شورای اسلامی شهر تاکید داشتند تا بهره برداری از باند دوم جاده روبروی صالح شهر  جهت رفاه حال شهروندان ومسافرین عبوری ، نصب موانع ، روشنایی جاده روبروی شهر وهمچنین ترمیم آسفالت جاده از صالح شهر به سمت شوشتر را خواستار شدند .



تاريخ : 9 / 10 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گزارش خصوصی نشریه صالح شهر :

مسابقات فوتبال صالح شهر که بعد از وقفه های طولانی مدت شروع شده بود و بعد از آن همه حاشیه ، بالاخره معلوم شد دو تیم قهرمان این بازی ها شده است .

در این بازیها تیم های فوتبال شاهین و پرسپولیس صالح شهر که هر دو امتیاز و تفاضل شان یکی بود ، مقرر شده بود روز جمعه گذشته بازی فینال را برگزار کنند ، طی جلسه ای که روز پنجشنبه بین سرمربیان تیم ها و هیئت فوتبال برگزار گردید ، با بیان این مطلب که هر دو تیم ، تیمهای قهرمان این لیگ هستند و به هر یک از تیم ها یک جام قهرمانی اهداء مینماید ، بازی ها به اتمام رسیده است . 

این در حالی است که هیئت فوتبال قبل از اتمام بازی ها اظهار داشته بود که احتمال دارد بازی ها بصورت رفت و برگشت باشند . 

آقای بلیوند سرمربی تیم شاهین بیان کردند که :

یک نظریه به هیئت فوتبال صالح شهر داده اند که بازی فینال را بعد از امتحانات فصل جاری برگزار نمیاند که هیئت فوتبال با این نظریه نیز مخالف بودند .

امید میرود که این هیئت فوتبال یا هیئت های آینده بتوانند بازی های لیگ صالح شهر را ، در خور شان نام صالح شهر برگزار نمایند و تیم های این شهر نیز همکاری های لازمه را به خوبی انجام بدهند .



تاريخ : 7 / 10 / 1391برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گتوند ، دزفول - مه غلیظ صبحگاهی در گتوند شعاع دید را در جاده های این شهرستان به کمتر از پنجاه متر کاهش داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا مه غلیظ از نخستین ساعات بامداد روز پنجشنبه ، گتوند را فراگرفته و موجب سختی تردد در محورهای ارتباطی به ویژه جاده های روستایی این شهرستان شده است.
همچنین به گزارش خبرنگار ایرنا به رغم توقف بارندگی در این شهرستان ، آبگرفتگی معابر شهری همچنان شهروندان را با مشکل مواجه کرده است.
شهردار گتوند گفت: برای جمع آوری آب باران از معابر و خیابانهای این شهر ،شهردیاری تمام امکانات خود را بسیج کرده است.
محسن شکری زاده افزود: با تلاش ماموران شهرداری مشکل آبگرفتگی برخی معابر شهری مرتفع شده و تلاش برای پاکسازی دیگر معابر همچنان ادامه دارد.
در دیگر شهرهای شمالی استان خوزستان نیز مه غلیظ موجب کندی تردد خودروها در جاده ها شد.



تاريخ : 7 / 10 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سازمان بازرسي كل كشور اعلام كرده دستور توقف تمام ‏فعاليت هاي سد گتوند در منطقه شمال خوزستان صادر شده است. به گزارش سازمان بازرسي كل كشور، پورمحمدي، رييس اين سازمان ‏گفته تصميم گرفته شده آب پشت سد گتوند تخليه شود.


‏به گزارش نشریه صالح شهر به نقل از تابناک پورمحمدي كه او نيز مانند نامزدهاي احتمالي ديگر رياست جمهوري، اين روزها بيش از گذشته در رسانه ها و مجامع حاضر مي ‏شود گفته اين تصميم بر اساس ساعت ها كاركارشناسي، نتيجه گيري شده است. ‏

اين اظهارات در حالي بيان مي شود كه مدير اجرايي سد گتوند مي گويد اصلاخبر ندارد چنين اتفاقي افتاده. به گفته ‏شيباني، تا لحظه تنظيم اين گزارش هيچ دستوري به مسوولان سد گتوند يا وزارت نيرو درباره توقف فعاليت هاي سد گتوند داده نشده است. ‏شيباني درباره توقف فعاليت هاي سد مي گويد: «ما از طريق رسانه ها از اين خبر مطلع شديم. در حال حاضر نيز در حال بررسي ‏هستيم تا ببينيم موضوع چيست و اين دستور به كجا ابلاغ شده.»‏



ادامه مطلب
تاريخ : 6 / 10 / 1391برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول - بخشدار مرکزی گتوند گفت:خدمات رسانی در مناطق روستایی این شهرستان با تعامل و همکاری دستگاههای اجرایی باید شتاب گیرد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا ˈجهانگیر حیدری پورˈ در نشست دهیاران و اعضای شوراهای شهرهای بخش مرکزی گتوند افزود: توسعه فضای سبز در روستاها ، اصلاح و تکمیل روشنایی معابر ، لایروبی و آهک پاشی مجاری فاضلاب و نیز اتلاف سگ های ولگرد باید به عنوان محور فعالیت دهیاران پیگیری شود.
وی همکاری و تعامل دهیاران ، شوراهای شهر و روستا با بخشداری را در حل مشکلات مناطق روستایی این شهرستان مهم و موثر دانست و گفت: افتخار و ارزش مسوولیت در نظام ، به واسطه خدمت رسانی به مردم و تلاش برای عمران و آبادانی کشور است.
در این نشست دهیاران و روسای شوراها مسایل و مشکلات حوزه کاری خود را طرح کردند.



تاريخ : 6 / 10 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 

پژوهش فرآیند تولید علم است  و تولید فناوری به کارگیری یافته های پژوهشی است . تاثیرگذاری پژوهش وفناوری درتمدن کنونی دنیا و درآینده ی آن بسیار روشن و بدیهی است  و هرچه در تاریخ بشری به زمان های اخیر نزدیک می شویم این تاثیرگذاری بیشتر می شود .

 

جناب آقای مجتبی زنگنه بعنوان پژوهشگر برتر استان خوزستان معرفی و از طرف استانداری خوزستان مورد تقدیر و تشکر مسئولین استانی قرار گرفت . این جوان فرهیخته  ، فعال در زمینه های پژوهشی و آموزشی ، با اندیشه و دانش خود توانسته است چندین مقاله در سطح جهانی و کشوری تقدیم به عرصه علم و دانش نماید . آقای زنگنه هم اکنون بعنوان مدرس در دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر مشغول به تدریس می باشند .

ضمن آرزوی موفقیت برای دوست و همشهری عزیزمان تقدیرنامه ای از طرف مدیریت نشریه صالح شهر تقدیم این عزیز می گردد .




تاريخ : 5 / 10 / 1391برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

از هفته آخر بازیهای لیگ صالح شهر دیروز تیم پرسپولیس توانست  2 بر 1  تیم وحدت را شکست دهد تا هم امتیاز تیم شاهین در صدر جدول قرار بگیرد . در این بازی حساس ، گل های تیم پرسپولیس را کریم زارع و علی شکری و همچنین گل تیم وحدت را هادی علیپور به ثمر رساندند .

ازادامه مسابقات جام صالح شهر ، یک بازی فینال بین تیم های پرسپولیس و شاهین در روز جمعه ساعت 2 برگزار می گردد تا پرونده این مسابقات با قهرمانی یک تیم بسته شود .  

از این مسابقات که حواشی زیادی هم داشت می توان قابل ذکر شد که :

-        تیم ها و سرپرستانی که قادر به بازی و آماده شرکت در مسابقات نیستند ، قبل از شروع لیگ باید به هیئت فوتبال اعلام کنند نه بعد از شروع لیگ .

-     برخورد بعضی از سرپرستان تیم ها بعد از شکست تیمشان با هیئت فوتبال ، و کمیته داوران اصلاً در شان و شخصیت یک چهره ورزشی و فرهنگی ن نیست .

-        فریاد بعضی از افراد بین تماشاگران و طریقه صحبت و لحن توهین آمیز به هیئت فوتبال و داوران این بازیها به طور یقین به آینده فوتبال و نسل بعد لطمه جبران ناپذیری خواهد زد .

-        نظارت بیشتر هیئت فوتبال و کمیته داوران بر انتخاب زمین بازی ، انتخاب داور ، بررسی نحوه قضاوت دیدارها (که در بعضی موارد قضاوت های ناعادلانه صورت گرفت)  و .....

در پایان جدول این بازیها را خواهیم دید :



تاريخ : 5 / 10 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 

اهواز- استاندار خوزستان گفت: دکترˈمحمود احمدی نژادˈ رییس جمهوری اسلامی ایران فردا سه شنبه پنجم دی به خوزستان سفر می کند.

دکتر ˈسیدجعفرحجازیˈ روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: رییس جمهوری در این سفر یک روزه ، 12هزار و 400واحد مسکونی مهر در سراسر استان خوزستان را به صورت همزمان افتتاح خواهد کرد.
وی گفت: در این سفر همچنین صدها طرح توسعه کشاورزی خوزستان با حضور رییس جمهوری اسلامی ایران به بهره برداری خواهد رسید.
رییس جمهوری را در این سفر وزیر راه و شهرسازی ، کشاورزی و شماری از معاونان وزرا همراهی خواهد می کند.
استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد سفر رییس جمهوری به خوزستان منشا برکات و تسریع در طرح های عمرانی و زیربنایی استان خوزستان شود.



پورمحمدی: نمی‌توان با شرایط حاضر، سد گتوند به فعالیت ادامه دهد

به گزارش نشریه صالح شهر به نقل از ایسنا: رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اذعان به اولویت بخشیدن به بازرسی‌های معطوف به حوزه محیط زیست در سازمان تحت امرش افزود: «در سازمان بازرسی کل کشور، در حوزه محیط زیست و مسائلی نظیر آب، حساسیت به خرج می‌دهیم. آخرین تصمیم سازمان در این حوزه نیز مربوط به تخلیه آب سد گتوند و تغییر کاربری سد است که بر اساس ساعت‌ها کارشناسی نتیجه‌گیری شده است.»

 وی با اشاره به صرف 2000 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت سد گتوند و همچنین کار صدها متخصص در سه دولت بر روی این سد و عدم توجه آن‌ها به مشکلاتی که سد ایجاد می‌کند گفت: «در سازمان بازرسی کل کشور با کارشناسی‌هایی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که نمی‌توان با شرایط حاضر سد گتوند به فعالیت ادامه دهد و من با مد نظر قرار دادن قانون و کار کارشناسی این تصمیم را ابلاغ کرده‌ایم و پای آن هم ایستاده‌ایم.»

 پورمحمدی با ذکر اقدامات سازمان بازرسی کل کشور پس از ابلاغ این تصمیم گفت: «600000 از اراضی زیر کشت در این مناطق وجود دارد که با چند بار آبیاری شدن با آب شور، تبدیل به نمک زار می‌شود و ما این مساله را به وزارت جهاد کشاورزی گزارش داده‌ایم که یا باید در این فصل آبی، سد را تخلیه کنند یا باید فکری به حال کشاورزی منطقه کنند.»



تاريخ : 3 / 10 / 1391برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نماينده شوشتر و گتوند در نطق میان دستور:

آقاي رئيس جمهور؛ براي مهار گراني و تورم افسارگسيخته چه كرده ايد؟

نماينده مردم شوشتر وگتوند در نطق مهم ميان دستور خود خطاب به رئيس جمهور گفتند: براي مهار گراني و تورم افسارگسيخته چه كرده ايد؟

به گزارش دفتر ارتباطات مردمی نماینده شوشتر وگتوند، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی امروز یکشنبه سوم دیماه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی نطق مهم میان دستور خود را ایراد کردند. که متن كامل آن به شرح زیر می باشد:

  بسمه تعالی

با سلام و صلوات به محضر مبارک آقا امام عصر(عج) و روح پرفتوح امام راحل(ره) و ارواح طیبه شهدا و همچنین با سلام به محضر مقام عظمای ولایت و رهبری و ملت بزرگ ایران اسلامی و بالاخص مردم ولایت مدار استان زرخیز خوزستان و بویژه آگاه و مؤمن شهرستان های شوشتر و گتوند و حومه.

از عموم مردم شریف که در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرده، تقدير نموده و از اینکه برای دومین بار پی درپی اینجانب را بعنوان خدمتگزار خود در مجلس شورای اسلامی انتخاب نمودید خاضعانه تشکر می نمایم.

لطفاً ادامه مطلب ررانیز نیز بخوانید ...

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : 3 / 10 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دستگاه های اجرایی به وظایف خود در حل آلودگی هوا عمل نمی کنند

سادات ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: حل معضل آلودگی هوا در کلان شهرها یک عزم و اراده ملی نیاز دارد و باید دستگاه‌های اجرایی به وظایفی که بر عهده خود دارند عمل کنند.

به گفته وی مواردی همچون حمل و نقل، ترافیک، سوخت، خودروهای فرسوده، ریزگردها و ... از جمله عواملی است که باعث آلودگی هوا می‌شود و دستگاه‌ها یا وزارتخانه‌هایی مکلف به حل این مشکلات هستند. 

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید به وظایف خود در حل مشکل آلودگی هوا عمل کنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه در حوزه حل مشکل آلودگی هوا  عزم و اراده ملی شکل نگرفته است.

سادات ابراهیمی افزود: محیط زیست معتقد است که باید برای حل این مشکل مواردی تبدیل به قانون شود و دولت دستگاه‌های مرتبط را موظف به اجرای وظایفشان کند.

وی با بیان اینکه باید قوانینی که وجود دارد را دستگاه‌ها اجرایی کنند گفت:‌انتظار فراکسیون محیط زیست مجلس هم همین است که چیزی که در اختیارشان است را برای حل آلودگی هوا به کار بگیرند.

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی هم در باره کاهش سن معاینه فنی خودروها از 5 سال به 2 سال گفت: در این باره در مجلس شورای اسلامی صحبت‌هایی شده و این مسئله جزء قوانینی است که باید جنبه عملیاتی به خودش بگیرد.



تاريخ : 3 / 10 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

حجت الاسلام امیری بعنوان معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان گتوندمعرفی و از زحمات  آقای جهانگیر حیدری پور  تقدیر و تشکر شد.

به گزارش نشریه صالح شهر به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش، حجت الاسلام امیری بعنوان معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان گتوندمعارفه و از زحمات چندین ساله آقای جهانگیر حیدری پور  با حضور نهادهای فرهنگی شهرستان و جمعی از مدیران ومعاونین آموزشی و پرورشی تقدیر و تشکر شد.

لازم به ذکر است آقای حیدری پور به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان گتوند منصوب گردید.

امید بود که یکی از مدیران و پرسنل بومی اداره آموزش و پرورش گتوند برای این سِمت انتخاب می شد. این مطلب بدین معنی نیست که بگوییم این مدیر جدید ضعیف و یا ناکارآمد است بلکه منظور این است از مدیران بومی هم می توان استفاده کرد. البته گاهی مدیران غیربومی موفق تر از مدیران بومی عمل می کنند.

اما در هر صورت باید فرصت های بیشتری را به نیروهای بومی بدهیم و آنها را در بوته آزمایش قرار دهیم. به هر حال برای این مدیر جدید آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.



تاريخ : 30 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 میثم فتحی نیا بوکسور شهرستان گتوند با برد امروز در مقابل حریفی از کهگلویه و بویراحمد ، پا به فینال این دوره از مسابقات گذاشت .

به گزارش نشریه صالح شهر در گفتگو با رئیس هیئت بوکس شهرستان گتوند عباس فتحی نیا ، مسابقات انتخابی بوکس منطقه 5 کشور جهت انتخابی تیم ملی ، با پشتیبانی آب نیرو  امروز چهارشنبه  29 آذر روز دوم خود را در شهرستان گتوند پشت سر گذاشت .

امروز از ساعت 18 بوکسور وزن 75 کیلو  شهرستان گتوند میثم فتحی نیا در مقابل صالح ال بو غبیش از کهگیلویه و بویر احمد قرار گرفت .این رقابت بسیار حساس با تلاش مستمر میثم فتحی نیا  و حمایت بی دریغ و پرشور و پرتعداد هواداران شهرستان ، در نهایت با نتیجه 12 -9 به سود بوکسور شهرستان گتوند به پایان رسید.

میثم فتحی نیا با این برد ارزشمند به فینال این دوره از مسابقات راه یافت .امید است فردا نیز با اقتدار از سد رقبای خود بگذرد که این مهم ، تلاش این بوکسور و حمایت بیش از پیش هواداران پرشور  شهرستان را میطلبد



تاريخ : 30 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مسابقات بوکس بزرگسالان منطقه پنج کشور از 28 لغایت 30 آذرماه به میزبانی شهرستان گتوند استان خوزستان در حال برگزاری است. این دوره از مسابقات با حضور استانهای اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس وکهگیلویه و بویر احمد انجام می شود.

به گزارش نشریه صالح شهر به نقل از اداره ورزش و جوانان گتوند ورزش پرجاذبه بوکس از مدتی قبل در شهرستان گتوند با دارا بودن استعدادهای فراوان در ورزشهای جمعی و بخصوص قهرمانی انفرادی راه اندازی شده است که در اولین اقدام مسابقات بوکس بزرگسالان کشور به میزبانی این شهرستان برگزار می گردد.

محل برگزاری مسابقات ،سالن چند منظوره پهلوان تختی اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند می باشد.

امشب و در اولین شب این بازیها که با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید آغاز شد، ابتدا مهندس کاظمی ریاست محترم هیات بوکس استان خوزستان و سپس همایون اردلان دبیر محترم فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران به ایراد سخنانی کوتاه پرداختند.

آیین افتتاحیه و معرفی تیمهای شرکت کننده و همچنین رژه تیمها از مقابل جایگاه و تماشاگران با تشویق حضار همراه بود و بوکسورها نیز به ابراز احساسات و تشکر از مدعوین و تماشاگران پرداختند.

این مسابقات با حضور جناب آقای نهرودی سرمربی بوکس تیم ملی ایران برگزار گردید.



تاريخ : 30 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

احمد عبداللهی : جشنواره قرآنی گلدسته‌های بهشتی با هدف شناخت و تجلیل از فعالان قرآنی و سوق دادن هنرمندان به سقف برنامه‌های معنوی بهمن‌ماه در گتوند برگزار خواهد شد.

به گزارش نشریه صالح شهر به نقل از فارس وی اظهار داشت: در این جشنواره علاقمندان می‌توانند در محورهای حفظ، ترتیل و صوت قرآن در رده‌های سنی مختلف و مقاله و خوشنویسی با موضوع قرآن و نماز ویژه نوجوانان و جوانان و نقاشی با موضوع قرآن و نماز در همه رده‌های سنی شرکت می‌کنند.

 وی با اشاره به شرایط سنی شرکت‌کنندگان اظهار داشت: طبق فراخوان منتشر شده این جشنواره گروه سنی کودکان برای شرکت در جشنواره، 4 تا 9 سال، نوجوانان 10 تا 17 سال و جوانان 18 تا 30 سال اعلام شده است.

 سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام و یا ارایه آثار خود تا دوم بهمن ماه 91 به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند مراجعه کنند و داوری این جشنواره در دهه فجر انجام می‌شود.

این جشنواره با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون فرهنگی هنری طاهره مسجد صاحب‌الزمان (عج)، انجمن‌های خوشنویسی و هنرهای تجسمی گتوند، امور قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند از برگزاری جشنواره قرآنی گلدسته‌های بهشتی با هدف شناسایی فعالان قرآنی بهمن ‌ماه در این شهرستان خبر داد.



تاريخ : 29 / 9 / 1391برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اندیمشک، دزفول - انفجار یک شی مشکوک در اندیمشک به مرگ یک کودک یازده ساله منجر شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این حادثه که در مسیر جاده سد کرخه در 11 کیلومتری اندیمشک رخ داد ، ˈ محمد - ح ˈ بر اثر شدت انفجار جان خود را از دست داد.
منابع محلی این حادثه را ناشی از انفجار نارنجک برجای مانده از دوران جنگ تحمیلی عنوان کردند.
این انفجار که زمان و چگونگی وقوع آن دقیقا اعلام نشده در یک مزرعه کشاورزی در مسیر جاده سد کرخه اتفاق افتاده است.



تاريخ : 29 / 9 / 1391برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از پیک شوشتر :

محمود بلیوند در گفتگوی انتخاباتی با خبرنگار سایت خبری پیک شوشتر گفت : احتمال دارد در انتخابات شورای شهر صالح شهر که در سال 1392 برگزار میگردد ، کاندید شوم .

آقای بلیوند که تنها ۲۶ سال داشته و کارمند اداره گاز صالح شهر می باشد به خبرنگار سایت پیک شوشتر افزود : برخی دوستان در صالح شهر با اعلام حمایت ، خواسته اند که در انتخابات شورای شهر کاندیدا بشوم .

محمود بلیوند تصریح نمود : احتمال اینکه از صالح شهر کاندیدای شورای شهر بشوم وجود دارد .



تاريخ : 29 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گتوند،دزفول -فرماندار گتوند خواستار حمایت شهرداران و دانشگاه ها از تیم ها و باشگاههای ورزشی این شهرستان شد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ˈهوشنگ محمدپورˈ در نشست شورای ورزش این شهرستان با اشاره به مشکلات ورزشی گتوند گفت: با امکانات موجود نیز می توان فعالیت های ورزشی قابل قبولی انجام داد.
وی با تاکید بر ضرورت گسترش ورزش پهلوانی در گتوند افزود: ضرورت ورزش پهلوانی انکار ناپذیر است ،پهلوانی و قهرمانی با هم شخصیت یک ورزشکار را شکل می دهند و در کنار ورزش قهرمانی باید به ورزش پهلوانی و اخلاق توجه شود.
محمد پور گفت: اداره ورزش و جوانان برای گسترش ورزش در شهرها و روستاهای تابعه باید تلاش مضاعفی انجام دهد ضمن اینکه باید از پتانسیل و تجربه پیشکسوتان ورزش در این راستا بهره گرفته و بین آنان و جوانان ارتباط عاطفی برقرار کرد.
فرماندار گتوند افزود:اداره ورزش و جوانان باید از هیات های ورزشی حمایت بیشتری به عمل آورده و آنها را تقویت کند ضمن اینکه رشته های ورزشی که فاقد هیات هستند نیز باید فعال شوند.
محمد پور همچنین به برخی مشکلات ورزش در گتوند اشاره کرد وگفت: سالن های ورزشی گتوند از نظر روشنایی و کفپوش با مشکلاتی مواجه هستندکه باید هرچه سریعتر برطرف شود.
وی امکانات ورزشی گتوند را متناسب با نیاز این شهرستان ندانست و از اداره ورزش وجوانان گتوند خواست برای رفع کمبودهای ورزشی و گسترش امکانات ورزشی در شهرستان تلاش کند.
وی نبود حامی مالی و خوابگاه ورزشی را از دیگر مشکلات ورزش گتوند بیان کرد و گفت: این کمبودها موجب شده تا در مواردی شهرستان گتوند نتواند میزبانی برخی مسابقات را داشته باشد.
در این نشست تعدادی از پیشکسوتان و روسای هیات های ورزشی گتوند به بیان مسایل و مشکلات خود پرداختند.



تاريخ : 28 / 9 / 1391برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

ضریح کنونی حرم مطهر امام حسین (ع) حدود ۷۰ سال قدمت دارد و توسط شش امامی های کشور هند ساخته شده است. به گفته رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات، عملیات بازگشایی ضریح فعلی از ۲۸ صفر آغاز و حدود ۱۰ روز به طول خواهد انجامید.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات از رایزنی ایران با طرف عراقی به منطور انتقال و نگهداری ضریح فعلی حرم مطهر امام حسین (ع) در موزه امام رضا (ع) در مشهد مقدس خبر داد.

سن پلارک افزود: ضریح کنونی حرم مطهر امام حسین (ع) حدود ۷۰ سال قدمت دارد و توسط شش امامی های کشور هند ساخته شده است. به گفته رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات، عملیات بازگشایی ضریح فعلی از ۲۸ صفر آغاز و حدود ۱۰ روز به طول خواهد انجامید.

پلارک ادامه داد: پس از بازکردن قطعات ضریح فعلی، عملیات نصب ضریح جدید آغاز و پیش بینی می‌شود حدود یکماه تا ۴۰ روز این کار زمان ببرد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات ادامه داد: بر اساس زمان بندی صورت گرفته، ضریح جدید حرم مطهر امام حسین (ع) ابتدای ربیع الثانی به صورت کامل نصب و رونمایی خواهد شد.

بنابر اعلام ستاد بازسازی عتبات عالیات عملیات ساخت ضریح جدید حرم مطهر امام حسین (ع) از سال ۸۵ آغاز و سال ۸۹ پایان یافت و در این مدت حدود یک میلیارد تومان نذورات و تبرئات مردمی برای ساخت این ضریح جمع آوری شده است.

ضریح جدید امام حسین (ع) با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان در قم ساخته و پس از عبور از چندین شهر ایران به کربلا منتقل شد.



تاريخ : 28 / 9 / 1386برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 

اختصاصی نشریه صالح شهر :
 

همانگونه كه مستحضر هستيدروزانه شاهد حوادث دلخرشي ناشي از تصادفات درون جاده اي هستيم كه منشأ اصلي آن سرعت بالاي وسائط نقليه اي است كه واقعا" براي مردم و ساكنين هر نقطه در هر لحظه خطرآفرين خواهد بودلذا جهت مهار كردن سرعت بالاي انها كه معمولا" به اسم سرعت طرح در بين افراد اهل فن صحبت به ميان مي آيد و جلوگيري از حوادث ناگوار ناشي از اين سرعت مخوصا" در ورودي هاي اصلي شهر كه مي بايست سرعت را ازkmh90 به kmh 50 تقليل یابد تا چنانچه برخوردي ناشي از اين سرعت حادث گردد اتفاقات ايجاد شده به حداقل ممكن برسد.

پس بايستي بتوان برخوردها را كنترل و تقريبا" مهار كرد. براي بوقوع پيوستن اين مهم مي بايست چاره اي انديشيد كه راه چاره به حداقل رساندن سرعت وسيله نقليه است كه متأسفانه عده زيادي از رانندگان اين موضوع را رعايت نمي كنند . لاجرم براي تنظيم سرعت در مدخل ورودي شهر (خیابان چمران)به سرعت مجاز تعيين شده ، مانعي جهت اين امر طراحي شده است.

مشخصات فني سرعت گير بر اساس سرعت طرح طراحي شده است و مشخات معماري و سازه اي سرعت فوق الذكرشامل شيب ورودي – شيب ثابت و شيب خروجي خواهد بود كه اين مشخصه ها باعث مي شود به هدف اصلي تقليل سرعت دسترسي پيدا كنيم به همين دليل شهرداري صالح شهر تصميم به اجراي سرعت گيرهايي در مدخل هاي ورودي شهر نموده است كه اميد است با اجراي سرعت گيرهاي فوق الذكر گام مثبتي در جهت پيشبرد اهداف عاليه شهرداري برداشته باشيم و هم چنين از حوادث ناگوار و تلخ كه تاكنون با آن مواجه بوده ايم جلوگيري بعمل آید .

البته قابل ذکر است که سرعت گیر های آسفالتی از لحاظ استقامت ، بهتر از سرعتگیرهای نصب شده می باشد . که شهردار محترم صالح شهر با بیان این مطلب که سرعتگیر آسفالتی نیز نصب خواهد شد تا بتوانیم تصادفات را به حداقل برسانیم .

همچنین حتماً نزدیک به سرعتگیر چراغ روشنایی و چراغ راهنما نیاز است تا رانندگان برای توقف با مشکلی مواجه نشوند .

همین جا ، جا دارد از زحمات شبانه روزی شهردار محترم صالح شهر کمال تشکر و سپاس را داشته باشیم .