عیادت از علی بهداروند سرپرست ورزش صالح شهر/تصاویر
تاريخ : 10 / 1 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

روز گذشته در پی حادثه تصادف اخیر که سرپرست ورزش صالح شهر نیز در این حادثه از ناحیه دست دچار شکستگی شده بود ، سری به ایشان زدیم که پس از حضور ما عبدالحسین غلامزاده پیشکسوت و سرپرست سابق فوتبال صالح شهر حضور پیدا کردند و به این بهانه به گفتگویی با این دو پرداختیم .

در این گفتگو آقای غلامزاده سرپرست سابق فوتبال صالح شهر از جوانان فوتبالیست و علاقمند به این ورزش در صالح شهر توضیحاتی دادند و گفتند : ما در سالهای قبل توانستیم با زحمات فراوانی و بدون هیچگونه چشم داشتی چندین دوره مسابقات فوتبال برگزار نمائیم که به یاری خداوند بزرگ پس از حضور آقای علی بهداروند نیز که در آن زمان با ما همکاری می کردند ، فوتبال و ورزش در صالح شهر رونق گرفته و نشاط و هیجان را در چهره این ورزشکاران می توان مشاهده نمود .

در ادامه آقای بهداروند که در تصادف اخیر از ناحیه دست دچار شکستگی و تحت عمل قرار گرفته بودند ، از اختصاص ندادن بودجه به ورزش صالح شهر توسط تربیت بدنی گتوند گله مند بودند و افزود ورزش رکن اصلی روحیه و نشاط در بین جوانان است و ما باید بتوانیم این روحیه را در بین آنها حفظ نمائیم .

علی بهداروند در ادامه افزود : از شرکتها و کارخانجاتی که به نحوی نزدیک به شهر صالح شهر هستند از جمله شرکت لاستیک خوزستان و شرکت بزرگ کشت و صنعت کارون شوشتر نیز تقاضای کمک و مساعدت داریم تا بتوانیم مسابقات بهتری و مسابقات را در رشته های بیشتری حتی در بخش بانوان برگزار نمائیم .

ایشان بار دیگر از کلیه کسانی که در امر برگزاری مسابقات صالح شهر همکاری نمودند تشکر کرد و همچنین تشکر ویژه ای از اعضای محترم شورای اسلامی و شهردار صالح شهرو مردم این شهر داشتند .

ما هم برای این دوست عزیز از خداوند بزرگ طلب شفای عاجل می نمائیم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: