اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند در سال 93 برگزار گردید/تصاویر

معاون محترم فرمانداری شهرستان، جناب آقای نوری خواه، نیز با ابراز تاسف از این که پوشش شهروندان در برخی موارد و در برخی اماکن، از فرهنگ بیگانه متاثر شده است، یکی از عوامل تاثیرگذار بر وقوع این امر را کم کاری مسئولین مربوطه عنوان کردند و راهکار مقابله با آنرا راهکاری فرهنگی دانسته و معتقدند می بایست از تقابل و استفاده از روش های قهری تاجایی که دیگر چاره ای نباشد، اجتناب شود. ایشان بااشاره به وضعیت موجود شهرستان گتوند از جنبه برخورداری از شاخص های فرهنگی و اجتماعی بیان داشتند که خوشبختانه این شهرستان از این لحاظ و مخصوصا در مسئله حجاب، از جایگاه مناسبی برخوردار است.

سایر حاضرین درجلسه نیز به اظهار نظر و ارایه پیشنهاد پرداختند.

گفتنی است در پایان این مراسم مصوبات جلسه را بدین شرح مطرح گردید.توصیه و ترغیب افراد جامعه به استفاده از پوشاک و البسه های سنتی و بومی ، برگزاری نمایشگاه های تجسمی با موضوع حجاب و عفاف ، برگزاری همایش با موضوع حجاب و عفاف و دعوت از اساتید خبره و اهل فن جهت سخنرانی ، نظارت اداره اماکن و اتحادیه صنوف پوشاک بر عرضه البسه.


نظرات شما عزیزان:

صالح شهری
ساعت10:57---26 خرداد 1393
با سلام:
در شهری که حداقل هاي سرمايه فرهنگي وجود ندارد و از امکانات تفریحی بی بهره است، جوانان چاره ای جز روی آوردن به طرق غیر صحیح برای ایجاد شادی در خود ندارند. بنابراین، انحراف به این ترتیب خود به خود به جوانان ما تحمیل می­شود. دولت باید به همان دلیلی که کودکان را در مقابل بیماریها واکسینه می­کند، در مقابل فساد و انحراف، با در اختیار قرار دادن سرمایه فرهنگی برای عمده اقشار جامعه به واکسیناسیون جامعه، به ویژه جوانان بپردازد.
از مسائل و مشکلات شهر بیشتر مطلب بزنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: