دو خبر از برگزاری جلسات شورای شهرستان گتوند با مسئولین
تاريخ : 12 / 4 / 1393برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دو خبر از برگزاری جلسات شورای شهرستان گتوند با مسئولین توسط این اعضا

خبر اول :

محمود بلیوند رئیس شورای اسلامی شهرستان از دیدار با نماینده مردم شریف شهرستان شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی خبر داد .

رئیس شورای شهرستان در گفتگویی با ما گفت : اعضای شورای اسلامی شهرستان گتوند روز سه شنبه در دفتر نماینده در شهرستان گتوند با حاج آقا سادات ابراهیمی دیدار کردند ، و پیرامون مشکلاتی از قبیل ، حوزه های راه ، بهداشت و درمان ، ورزش ، مسکن ، کشاورزی ، آب شرب و ... صحبت نمودند ، و از ایشان خواستند : جهت رفع مشکلات حوزه های مطرح شده شهرستان را پیگیری نمایند . لذا در همین راستا حاج آقا سادات ابراهیمی جهت رفع مشکلات موجود قولهای مساعدی دادند که در استان و سطح وزارتخانه های مربوطه جهت رفع این مشکلات پیگیری لازم را نمایند ،

در پایان شورای شهرستان از حاج آقا سادات ابراهیمی قول دعوت این شورا تشکر کردند و خواستا جلسات بیشتر نماینده با این شورا در آینده شدند .

 

خبر دوم :

محمود بلیوند رئیس شورای اسلامی شهرستان گتوند از دیدار اعضاء شورای شهرستان با رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان آقای دکتر حسین پور و حاج آقا جمال ریاست جدید سازمان تبلیغات شهرستان خبر داد .

این دیدار که روز شنبه مورخه 07/04/93 انجام گردید ، با حضور در دفتر آقای دکتر حسین پور در خصوص مسائل و مشکلاتی که در حوزه سلامت و بهداشت بود بحث و تبادل نظر گردید ، که پس از توضیحات آقای دکتر حسین پور این شورا از تلاش ها و پیگیری های مجدانه و بیوقفه و دلسوزانه ایشان در خصوص رفع مشکلات حوزه سلامت تشکر کردند .

سپس در خصوص دیدار با حاج آقا جمال رئیس اداره تبلیغات اسلامی خبر دادند که این دیدار در خصوص مسائل فرهنگی شهرستان بحث و تبادل نظر گردید که در جلسه حاج آقا جمال انتظار حمایت و یاری از این شورا را داشت که این شورا نیز با توجه به سالی که مقام معظم رهبری مدظله العالی بر روی فرهنگ بسیار تاکید دارند ، در خصوص مسائل فرهنگی قول همکاری و حمایت را به حاج آقا جمال دادند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: