فوتبال یا توهین به اهالی فوتبال در صالح شهر؟
تاريخ : 26 / 5 / 1393برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

لطفاًمطلبی که در زیر آمده است را با دقت مطالعه نمایید و تجزیه تحلیل و درنهایت نظرات خود را در این باره بنویسید.

همه آحاد مردم بايد ورزش را جدي بگيرند و آن را براي سلامتي خود يك ضرورت و كار لازم به حساب بياورند. زيرا جامعه ورزشكار، جامعه اي پر تلاش، با نشاط و زنده خواهد بود و جامعه ما امروز به اين طراوت و نشاط نيازمند است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

فوتبال یا توهین به اهالی فوتبال در صالح شهر؟

چند روز پیش یکی از دوستان عزیز صالح شهر که فقط فوتبال دوست بود و مخاطب این ورزش ، گفت در یک دوره حدوداً 5 ساله در صالح شهر یا جامی برگزار نمی شد یا اگر برگزار میشد به پایان نمیرسید . در طی این سالها جوانان و شهروندان زیادی به خاطر اینکه به سمت فوتبال و تمرین در زمین های پر خاطره صالح شهر نمیرفتند ، عمداً یا سهواً از طرق مختلف اوقات فراغت خود را سپری می نمودند و .....

در ادامه صحبت های این شهروند عزیز باید بگوییم که بله ورزش فوتبال یکی از پرمخاطب ترین و در دسترس ترین ورزش صالح شهر می باشد که واقعاً اگر نتوانیم با این ورزش که هم اوقات خالی جوانان و نوجوانانمان را پر خواهد کرد و هم در جهت سلامتی آنان گام بر میدارد ، ترویج دهیم ، نمیتوانیم آینده خوبی را برای آنها پیش بینی نمائیم. پس با این تفاصیر باید بتوانیم با برگزاری جامهای متنوع در سنین مختلف در فصول مختلف سال این عزیزان را به سمت و سوی تندرستی و سلامتی سوق دهیم .

بله این صحبت ها ، این پیام ها و انتقادها جهت اشاره را به سمت شمایی که این رسالت خطیر را برعهده دارید نشانه رفته است .

مسئولین محترم ورزش صالح شهر ، مربیان و سرپرستان تیم ها این رسالت شماست که با اهداف و افکارتان جوانان و نوجوانان صالح شهری را از زمین های خاکی دور ننمائید و بتوانید آنها را صادقانه به این میادین بکشانید . تا در آینده از وجدان راحت و آسوده ای بهره ببرید.

در این بین هم مسئولین محترم ورزش با اجرایی نکردن قوانین و مقررات و هم سرپرستان و مربیان با اجرا ننمودن فرهنگ و اخلاق سالم ورزشی می توانند در نهادینه نکردن آن موثر بوده و روحیه ورزشی و تندرستی را در بین این جوانان از بین ببرند .

در آخر از تمامی کسانی که به هر نحوی صادقانه و دلسوزانه در جهت اهداف ورزشی صالح شهر گام برمیدارند تشکر و قدردانی ویژه ای به عمل آوریم.

نظرات شهروندان در بخش نظرات درج گردیده می توانید مشاهده نمائید.



نظرات شما عزیزان:

برادر
ساعت20:06---2 شهريور 1393
از زحمات هیات فوتبال متشکریم

برادر
ساعت7:08---2 شهريور 1393
خداا به تو پناه میبرم از شر پستها ومقامهای تو خالی خدایا من میدانم که منتقد زیاد دارم وکارم را درست انجام نمیدهم ولی با این وجود نمیتوانم پستم را ازدست بدهم برادر گرامی جناب آقای ...... شما از نظر کلیه ورزش دوستان انسانی فقط فوتبال دوست هستید که این امر با ضعف مدیریت درست نیست شما احترامی که قبلا داشتید از دست داده اید و اصلا برایتان مهم نیست چون رییس فیفا صالح شهر هستید با قراردارد100000000000000

صالح شهر
ساعت22:12---1 شهريور 1393
خداییش کار این هییت توی یکسال نسبت به تمامی هییت های قبلی بهتر بوده که جا داره از تک تک اعضای هیئت قدردانی بشه...

شخص عادی
ساعت19:09---30 مرداد 1393
باسلام خدمت تمام فوتبال دوستان.تا موقعی که نظم و قانون پايه واساس هر هيىت يا هر سازمان يا نهادی نباشه اين مسير همچنان ادامه دارد.مشکل اين دوره از مسابقات فقط فقط اعضا هيیت فوتبال بودن ک هر کدام منافع تيم خودشان را در نظر گرفتن ويا از طرف افرادی تحت تاثير قرار ميگرفتن ومتاسفانه ريیس هيیت واعضا هم هيچ قدرتی از خود نداشتن.

ناشناس
ساعت10:05---29 مرداد 1393
من نمیدونم مردم شورای شهر رو برای حل تمام مشکلات انتخاب کردند یا فقط مشکلات فوتبال. چون فقط تو میدون فوتبالها میشه دیدشون و منتظرن که روز آخر جام بشه کت و شلوار بپوشن و دست به سینه وایسن که جام رو تحویل بدهن که بله ما خیلی فعال هستیم.:

فوتبال
ساعت11:49---28 مرداد 1393
این چه هیأت فوتبالی که تو استان ثبت رسمی نیست بعدش این مسابقاتی که شهر شما برگزار میکنه فایدهای نداره چون هیچ کدوم از مسؤلین به فکر شهر نیستن همشون به فکر طایفه خود و به قول خودتون بنه خودشه,و در اخر شهر شما در عرصه ورزش هیچ پیشرفتی نمیکنه چون امکاناتش رو ندارین

همشهری
ساعت0:31---28 مرداد 1393

آقا مجتبی شما فقط بخاطر اینکه پاس حذف شده دارین اینجور فکر میکنید و مطلب میزنین وگر نه هیچ چیز غیر عادی نبوده.



صالحشهری
ساعت15:42---27 مرداد 1393
زمانی که بزرگترهانمیتونن جلوخودشون رو بگیرن.منظورهمون بزرگای تیم.مثلاامروز یه حرف میزنن فردا حرفی دیگه.!!میخوادچه جامی باشه.

صالح شهری
ساعت14:28---27 مرداد 1393
آقای شهروند میشه مشکلات هیئت فوتبال رو بگین؟؟

حسين پورمهدي
ساعت23:39---26 مرداد 1393
هيچ تيميي تباني نكرده


حسين پورمهدي
ساعت23:33---26 مرداد 1393
كدوم تباني

همشهری
ساعت11:34---26 مرداد 1393
مشکلات رو بیشتر افراد بیرون زمین درست می کنند چون هیچ کس به نفر دیگر اعتماد ندارد. ضمنا در فوتبالی که به این وضوح تبانی رخ می دهد بیشتر انتظاری هم نمی توان داشت.خسرالدنیا و الاخره هم برای کسی هست که راحت تبانی می کنه.

همشهری
ساعت10:52---26 مرداد 1393
سلام-فكر ميكردم فوتبال خوب ميره جلو!!!!!!!!!!گروهي از خانم ها برا ورزش ثبت نام كردن به اميد تشكيل تيم!الان 6 ماه تنها جوابي كه ميدن، ميگن دوره بيمه ايم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حتما ژيشرفت ميكنيم با مسئولان كه داريم


شهروند
ساعت10:32---26 مرداد 1393
سلام.بنده بعنوان یه ورزشکار قدیمی عرض کنم بی قانون ترین دوره تاریخ مسابقات فوتبال شهر رو امسال داشتیم حتی زمانی که هیچ ایین نامه ای نبود اینقدر هرج ومرج وتصمیم گیریهای خلق الساعه و جانبدارانه کرفته نشده است.مثلا هنوز مشخص نشده که جه تیم هایی صعود کردند .نتایج بعضی مسابقات رسما اعلام نشده.چون منافع تیم خاصی بشدت مد نظر قرار میگیرد.خدا انشاا... از سر تقصیراتشان بگذرد وگرنه قطعا دچار مشکل خواهند شد.خسرالدنیا والاخره.از شورای شهر میخوام مانع برگزاری مسابقات جدید توسط این هیئت بشه وگرنه با مشکلات اجتماعی سختی روبرو خواهیم شد.تشکر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: