تاريخ : 9 / 6 / 1393برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 حجت  الاسلام سادات ابراهیمی گفتند: 1000 تن قیر جهت آسفالت و بهسازی جاده های روستایی شهرستان های شوشتر و گتوند اختصاص یافت.

 

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم شوشتر و گتوند، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی در حاشیه بازدید میدانی معاونت راه روستایی وزارت راه و شهرسازی با ابراز گلایه از وضعیت جاده های روستایی حوزه ی انتخابیه، از مهندس میرشفیعی خواستند: نسبت به رفع مشکلات و مسائل راه های مواصلاتی روستایی اقدام عاجلی صورت دهند.

 

 نماینده مجالس هشتم و نهم افزودند: تکمیل پروژه های نیمه کاره راه روستایی، لکه گیری و روکش جاده های روستایی و انجام پروژه های جدید که نیاز مهم و حیاتی روستاییان هستند، از اهم مشکلات روستاییان شهرستان های شوشتر و گتوند می باشند.

 

 

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با تاکید بر تسریع در  توسعه زیرساخت های روستایی ابراز امیدواری کردند: با روکش آسفالت، بهسازی، مرمت و رفع نقاط حادثه خیز در مناطق روستایی شاهد کاهش تلفات و سوانح رانندگی باشیم.

 

 

خاطرنشان می شود: در این بازدید قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان، مسئولین محلی و جمعی از مردم نیز حضور داشتند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: