لزوم تسریع در امر راه اندازی و شروع بکار کتابخانه صالح شهر
تاريخ : 12 / 6 / 1393برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

با نزدیک شدن به آغاز فصل مدارس لزوم تسریع در امر راه اندازی و شروع بکار کتابخانه صالح شهر

با توجه به شروع فصل مدرسه و درس و کتاب ، و حضور دانش آموزان و دانش جویان در محیطی آرام نیاز به راه اندازی و حل مشکل ساختمان جدید کتابخانه قائم صالح شهر می باشد.

خلیلی رئیس کتابخانه های شهرستان گتوند در گفتگویی با ما گفت :

ساختمان جدید این کتابخانه حدود 3 سال است که عملیات ساخت و ساز آن آغاز گردیده و به مرحله نهایی و سیستم برق رسانی و لوازم مورد نیاز داخل رسیده است و مشکل عمده ای جهت راه اندازی آن وجود ندارد .

خلیلی در ادامه گفت: با وجود اینکه کتابخانه قائم صالح شهر در محل اجاره ای و با وسعت کم در حال خدمت رسانی به شهروندان عزیز صالح شهری می باشد ، استقبال زیاد مردم صالح شهر ما را مجاب به تسریع و راه اندازی ساختمان جدید در وسعت و با امکانات بیشتر خواهد کرد .

رئیس کتابخانه های شهرستان افزود : همت مسئولین را میطلبد تا بتوانیم کار هر چند کوچکی را برای شهروندان فهیم و با فرهنگ صالح شهر انجام دهیم .

ایشان در آخر خاطر نشان کردند که کتابخانه هایی در شهرستان گتوند عملیات ساخت و ساز آنها به پایان رسیده که از آنجمله می توان به کتابخانه ترکالکی اشاره نمود که چندی پیش با حضور مسئولین استان افتتاح گردید و در حال پیگیر استخدام نیروهای بومی از خود شهر ترکالکی می باشند و به این موضوع هم اشاره مینمایم که از مسئولین محترم صالح شهر تقاضا دارم حتماً از نیروهای بومی خود صالح شهر جهت کار در آن استفاده بنمایند .



نظرات شما عزیزان:

صالح شهری
ساعت22:25---14 شهريور 1393
این یه قرن میخوان یه کتابخونه بزنن. کششششششتتتتتننننن خودشونو
خو این که دیگه کار خاصی نداره زود تمومش کنید ما میخوایم واسه کنکور کارشناسی ارشد درس بخونیما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: