امین دادور و محمود بلیوند اعضای محترم شورای اسلامی صالح شهر بر تشکیل انجمن شورایاری در محلات و مساجد تاکید نمودند . 

محمود بلیوند عضو شورای اسلامی صالح شهر و رئیس شورای شهرستان ، دیروز در نطق پیش از دستور خود ضمن قدردانی از یکسال فعالیت ها و تلاش های اعضای شورای اسلامی صالح شهر گفت : شورا در سال گذشته با همه ی اتفاقات خوب و بد دوران پر فراز و نشیبی را طی کرده است .

بلیوند در شروع سال دوم فعالیت شورا ، تعامل درونی ، همدلی و همگرایی بیشتر اعضاء را خواستار شد و افزود : تعامل با حاکمیت و نمایندگان دولت (ادارات شهرستان) و تعامل با مردم صالح شهر را از جمله شاخص های ارتقاء سطح روابط شورا با مجموعه شهری دانست .

بلیوند در بخش دیگر از نطقش گفت : روزمرگی را آفت شورا دانست و تدوین برنامه های کوتاه مدت ، دراز مدت و نظارت بر کار شهردار را گامی بلند در سال دوم فعالیت شورا عنوان کرد .

 

در ادامه این جلسه امین دادور و محمود بلیوند تشکیل انجمن شورایاری در محلات و مساجد را خواستارشدند و اظهار کردند ، در صورت تشکیل این انجمن ها شاهد فراگیر شدن اندیشه و عمل و مشارکت بیشتر شهروندان در حوزه های مختلف شهری خواهیم بود .

 



نظرات شما عزیزان:

خداحافظ
ساعت8:24---24 مهر 1393
احتمالا صالح شهر شما فقط دو عضو شورا دارد؟؟؟؟؟؟

تبریک
ساعت14:13---30 شهريور 1393
احسنت تشکر از شما که صادقانه همه چیز را دنبال میکنیدومنافه ای مثل دیگران نداریدالبته مثل.........نشوید.یا حق

صالح شهری
ساعت14:09---30 شهريور 1393
سلام نظر خوبی هست ولی ایا دست های پشت پرده میگذارند عملی شودوبه اجرا دربیاد ازاعضامحترم خواهشمندیم که به خواسته های مردم رسیدگی شود.

سلام
ساعت1:49---28 شهريور 1393
با سلام و درود بر شما دو تن از اعضای محترم شورا که نگرش تعامل با مردم و اصحاب رسانه را دارید امیدواریم که بیشتر به مردم اطلاع رسانی کنید.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: