در حاشیه شانزدهمین جلسه شورای اداری واحد شوشتر رئیس این واحد دانشگاهی ضمن تاکید بر کار و تلاش مضاعف در راستای تحقق اهداف کلان دانشگاه،همدلی، اخلاص و نگرش فراجناحی را مهمترین رمز موفقیت عنوان کرد. به گزارش سایت خبری پیک شوشتر ، دکتر غفار پوربختیار ضمن تحلیل آخرین وضعیت واحد شوشتر در حوزه های مختلف بر ضرورت کلان نگری و برنامه ریزی دقیق و منطقی در راستای شکوفایی این واحد دانشگاهی تاکید و خاطرنشان کرد : دانشگاه آزاد اسلامی صحنه حضور مجاهدانه و تلاش جهادی در عرصه های مختلف است.

وی ضمن توصیه به مسؤلان و اعضای هیات رئیسه بر تلاش مضاعف در مسیر رشد و سرزندگی دانشگاه گفت: تبدیل علم به ثروت با توجه به پتانسیلهای بسیار خوبی که در این واحد دانشگاهی وجود دارد باید بیش از پیش و به طور جدی مد نظرقرار گیرد تا به مرور وابستگی مالی به شهریه دانشجویی کاهش یابد. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر بر ضرورت مطالعه و بررسی کارشناسانه طرحهای اقتصادی و درآمدزا تاکید و خاطرنشان کرد : طرحهای مختلفی در این زمینه تحت بررسی است که در صورت نهایی شدن مطالعات ، عملیاتی خواهد شد و قطعا سهم بسزایی در تحولات مختلف در دانشگاه خواهد داشت.

دکتر پوربختیار با اشاره به بسترها و امکانات بسیار مناسب و کم نظیر واحد شوشتر ، توسعه پایدار و بنیادین تحصیلات تکمیلی و ایجاد رشته های کاربردی در مقطع دکترا و کارشناسی ارشد را از سیاستهای مهم و استراتژیک واحد شوشتر برشمرد و خاطرنشان کرد : همه بدنه این مرکز علمی باید در تحقق آن تلاش کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: