تاريخ : 17 / 10 / 1393برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند در مورخ 15 دی ماه  93 جلسه ای با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول و اعضای انجمن تئاتر در محل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار گردید . در این جلسه حاضرین به بررسی مسائل و مشکلات هنرمندان تئاتر و ارائه راه کارهای لازم جهت رفع این موانع ، پیشنهاد و تصمیم گیری در خصوص هر چه بهتر برگزار نمودن برنامه ها سال جاری و ارتقاء هنر تئاتر این شهر ستان پرداختند.

دراین جلسه محمد علی اسدی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوند با بیان این مطلب که همه هنرمندان این عرصه باید توان و تلاش خود را در ایجاد همدلی و  همبستگی کامل جهت پیشبرد اهداف از لحاظ کمی و کیفی آموزشی و برگزاری برنامه های مرتبط بکار گیرند، وان شاءالله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هم، با تمام توان در این عرصه حمایتهای لازم را انجام خواهد داد .

محمد علی اسدی در ادامه به تعداد انجمن‌های فرهنگی و هنری در شهرستان گتوند اشاره کرد و یادآور شد: انجمن‌های شعر و داستانی ، انجمن دوستداران فردوسی ،انجمن هنرهای تجسمی، انجمن نمایش، انجمن خوشنویسی ، ، انجمن موسیقی وکانون فیلم وعکس  در این شهرستان فعال است.

گفتنی است در پایان این جلسه مقرر گردید که هنرمندان جهت جذب استعدادهای عرصه تئاتر  با همکاری اداره آموزش وپرورش در مدارس شهرستان حضور یابند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: