نامه رهبری هشداری به سردمداران غربی جهت تجدید نظر در مسائل فرهنگی است
تاريخ : 8 / 11 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نامه رهبری هشداری به سردمداران غربی جهت تجدید نظر در مسائل فرهنگی است

نماینده مردم گتوند و شوشتر در مجلس شورای اسلامی ، پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی را یادآور پیام تاریخی امام خمینی(ره) به گورباچف قبل از فروپاشی شوروی دانست و افزود: پیام رهبری هشداری به سردمداران اروپا و آمریکا است تا نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی خود تجدید نظر کنند.

سادات ابراهیمیحجه الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی با بیان این که رهبری در پیام خود عالمانه موضوع آزاداندیشی را مد نظر قرار داده است، گفت: رهبری در این پیام، جوانان را به منابع اصیل اسلامی ارجاع داده و فرموده که به دور از پیش داوری‌ها و تبلیغات منفی، سعی کنید شناختی مستقیم و بی‌واسطه از این دین به دست آورید.

وی پیام رهبر معظم انقلاب را نوعی مناظره غیر مستقیم میان فرهنگ اسلامی و فرهنگ غربی دانست و افزود: با توجه به چالش های موجود در فرهنگ غربی، به سود خود غربی ها است تا به آموزه های اصیل اسلامی مراجعه کنند.

سادات ابراهیمی با بیان این که داعش و امثال آن برای تضعیف اسلام و از بین بردن اسلام اصیل طراحی شده اند، گفت: چنین طراحی های غربی و اسلام هراسی های آنان تا به امروز نه تنها موفق نبوده بلکه به چالشی بزرگ برای خود آنان نیز تبدیل شده است و مستکبران برای دستیابی به منافع خود و جهت گسترش سلطه ظالمانه بر دنیا سعی در اسلام هراسی دارند.

نماینده مردم گتوند و شوشتر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که منابع غنی اسلامی همواره به دنبال نفی خشونت و وحدت هستند، گفت: دشمن مسیرهای بسیاری را جهت منحرف ساختن جوانان جهان از شناخت اسلام ناب محمدی طراحی کرده است، اما منابع اسلامی قرآن و سیره نبوی هستند و هر گونه تغییر و تحول در کشور ها از سوی مردم صورت می گیرد و موتور محرک مردم نیز جوانان هستند

منبع : رسا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: