بازدید مدیر عامل آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور از شوشتر و گتوند
تاريخ : 8 / 11 / 1393برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا جانباز در حاشیه بازدید از پروژه‌های آب و فاضلاب شهرستان شوشتر اظهار داشت: در زمینه آب روستایی در سال‌های گذشته اقدامات بسیار خوبی انجام شده و نیاز به سرمایه گذاری بیشتر در این روستا‌ها است.

وی افزود: تعدادی از روستا‌ها که در تقسیمات جدید تبدیل به شهر شدند با افزایش جمعیت مواجه هستند و این مشکلاتی را ایجاد کرده و به همین دلیل توسعه زیر ساخت‌ها و سامانه‌های آبرسانی در این شهر‌ها باید انجام شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب عنوان کرد: سرمایه گذاری‌های قبلی در این شهر‌ها کافی نیست و باید به دنبال جذب سرمایه گذار باشیم.

جانباز درباره تامین سامانه آبرسانی شهر‌ها گفت: در این سفر به طور ویژه درباره تامین سامانه آبرسانی شهرهای جدید تصمیم گیری شد و ما تلاش می‌کنیم همزمان با گسترش شهر‌ها سامانه‌های پایدار تامین آب شرب شهرهای منطقه را در دستور کار قرار دهیم.

وی به مشکلات در شهرستان گتوند اشاره و گفت: مشکلات موضوع فاضلاب شهر گتوند از جمله موارد مهمی است که باید به آن توجه شود؛ همچنین اقداماتی جهت تکمیل نقشه‌های اجرایی این شهر انجام شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب بیان کرد: صحبت‌هایی با مقامات مسئول در این شهرستان شده تا از طریق مشارکت‌های مردمی و روش‌های جدید سرمایه گذاری این پروژه را آغاز کنیم و از محل اعتبارات متمرکز ملی هم بتوانیم به اجرای این پروژه کمک کنیم.

وی با اشاره به منابع آب در شهرستان شوش‌تر و گتوند، اظهار کرد: منابع آب در این مناطق بسیار مهم است و باید استفاده بهینه از این منابع آب شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: