بازدید سرزده فرماندار شهرستان گتوند از صالح شهر/تصاویر
تاريخ : 14 / 11 / 1393برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از روابط عمومی شهرداری صالح شهر : مهندس سید مجید صالحی فرماندار گتوند طی بازدید و سرکشی از واحد های مختلف شهرداری ، از پروژه های انجام شده و در دست اقدام شهرداری صالح شهر بازدید به عمل آوردند. ایشان از اقدامات خوب عمرانی و خدماتی انجام شده توسط شهرداری صالح شهر تشکر کردند. فرماندار شهرستان گتوند در حاشیه بازدید خود از سطح شهر صالح شهر اظهار داشت: در مدت زمان کوتاهی که از فعالیت شهرداری صالح شهر   می گذرد  شاهد  تحولات گسترده ای در حوزه عمرانی و خدماتی هستیم .مهندس سید مجید صالحی اظهار داشتند در طی بازدیدی که از نقاط شهر، بصورت سرزده داشتیم خدمات صورت گرفته توسط شهرداری را مشاهده کردیم که ضمن خسته نباشید به کلیه همکاران شهرداری انتظارمیرود این روند تا رسیدن به مرحله ایده ال ادامه داشته باشد.

 وی با اشاره به اینکه ادامه این فعالیت ها می تواند توفیقات ارزشمندی را برای منطقه و شهروندان صالح شهر داشته باشد گفت: به رغم   فعالیت های صورت گرفته  انتظار می رود با تکمیل پروژه های در دست اجراء توسط شهرداری شاهد به اتمام رسیدن پروژه هاو ارائه خدمات رسانی مطلوب به شهروندان باشیم .

فرماندار شهرستان گتوند توفیقات شهرداریها را در گرو تعامل و همدلی اعضای شورای اسلامی شهرها دانست و اظهار داشت :به اعتقاد بنده تحولات صورت گرفته در صالح شهر در گرو تعامل و همراهی اعضای شورای اسلامی بوده است .

رئیس شورای اسلامی صالح شهر با توجه به بازدید فرماندار و هیئت همراه از صالح شهر و پروژه های انجام گرفته در صالح شهر اظهار داشتند صالح شهر دارای ظرفیت های بالقوه و بالایی است و از فرماندار محترم خواستار  مرتفع کردن مشکلات مردم شریف و ولایتمدار صالح شهر  از جمله مشکل آب شرب،کمبود و فقدان فضاهای ورزشی مورد نیاز ،کمبود امکانات بهداشتی و درمانی ،روشنایی حدفاصل جاده روبروی صالح شهر ،مشکل بیکاری جوانان و پیشنهادبرای حضور مسئولین شهرستان در صالح شهر و دیدار با مردم وبررسی مشکلات موجود و پیگیری تا حصول نتیجه در حیطه کاری هر دستگاه اجرایی شدند.

مهندس رستمی شهردار صالح شهر از حضور فرماندار و هیئت همراه به صالح شهر تقدیر و تشکر کردند و اظهار داشتند با توجه به بازدید فرماندار و هیئت همراه از پروژه های صورت گرفته و دردست اقدام توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر،خواستار همکاری و مساعدت فرماندار محترم و دیگر مسئولین در پیشرفت پروژه های موجود و در دست اقدام شدند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: