کانون های مساجد؛ مراکزی برای تولید فکر در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن
تاريخ : 11 / 12 / 1393برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

حجت الاسلام سادات ابراهیمی، عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه به کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد و به خبرگزاری شبستان گفت: امروز شیوه ها و شگردهای مختلفی از سوی دشمن در حال انجام است ما نیز باید به موازات ابزارهای دشمن، ابزارهای مقابله در برابر دشمن را تولید و تهیه کنیم.

وی بیان کرد: نباید در برابر تهاجم فر هنگی دشمن، حالت تواضعی داشت و منتظر بود که اتفاقی از سوی دشمن بیفتد بعد درصدد مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بر آمد بلکه از ابتدا باید برنامه ها و اهداف دشمن را پیش بینی کرد و در جهت رفع آن تلاش کرد.

حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری می توانند به عنوان مرکز تولید فکر، راه های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را بدانند و با ابزار و شیوه ها و علوم جدید برنامه ریزی در این زمینه داشته باشند و از فرصت های بوجود آمده استفاده کنند. امید است از آنها حمایت که بدون شک نیازمند حمایت دولت و مجلس دارند که باید به بحث اعتباری آنها توجه کرد.

وی با اشاره به فعالیت های قابل توجه کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: کانون های مساجد باید تلاش کنند با نگاه فراتر به موضوع جذب جوانان توجه داشته باشند. وی خاطر نشان کرد: تقویت پایگاههای دینی همچون کانون های فرهنگی هنری مساجد، زمینه ساز، ترویج فرهنگ دینی است و آثار و برکات زیادی خواهد داشت، از این رو مجلس شورای اسلامی، همواره اهتمام به تقویت این مراکز داشته است، از طرفی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرچقدر بیشتر مورد توجه قرار گیرند، خروجی و آثار آن را در جامعه خواهیم دید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: