جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در صالح شهر برگزار شد
تاريخ : 16 / 4 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از روابط عمومی شهرداری صالح شهر جلسه شورای هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس در صالح شهر امروز با حضور امام جماعت مسجدجامع، شهردار، اعضاء شورای اسلامی شهر، فرمانده حوزه مقاومت بسیج،فرماندهی کلانتری 11 صالح شهر، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صالح شهر و دیگر اعضای شورای هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس در محل شهرداری صالح شهر برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این جلسه برنامه‌های مرتبط برای هر چه بهتر برگزار شدن راهپیمایی روز قدس مورد بررسی قرار گرفت تا به جهت اهمیت زیادی که این روز دارد تمام موارد مورد نظر به بهترین نحو انجام شود.

مهندس رستمی شهردار صالح شهر در آغاز جلسه ضمن گرامیداشت لیالی قدر و تسلیت شهادت حضرت علی (ع) اظهار داشت: همدلی و هم‌زبانی و متحد بودن مسلمانان همیشه باعث شده که تمام نقشه‌های استکبار جهانی نقش بر آب شود و در این برهه نیز به طور قطع عظمت اتحاد میان مسلمان مشتی شده بر دهان استکبار جهانی خواهد خورد.

در این جلسه دیگر اعضای شورای هماهنگی برگزاری راهپیمایی نیز نظرات خود را برای هرچه باشکوه‌تر این مهم نسبت به سال‌های گذشته اعلام کردند که در پایان چندین موارد بیان شد تا پیگیری‌های لازم در خصوص موضوعات مطرح شده انجام شود.

گفتی است صالح شهر از توابع شهرستان گتوند با جمعیتی حدود 10 هزار نفر هر ساله مراسم راهپیمایی روز قدس را با شکوه خاصی برگزار میکند .

حضور در راهپیمایی روز قدس 19/04/1394



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: