طرح هجرت سه در مدارس گتوند آغاز شد
تاريخ : 14 / 5 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از ایرنا فرمانده سپاه ناحیه گتوند گفت:با اجرای این طرح دانش آموزان در فضایی مناسب توانایی خود را شناسایی و مسوولیت پذیر خواهند شد.
سرهنگ پاسدار مجید کنگری افزود: در این طرح دانش آموزان علاوه بر انجام کار، زندگی در جمع را می آموزند و آموزه های دینی را فرا می گیرند.
غلامرضا استادی مسوول بسیج سازندگی شهرستان گتوند نیز در این آیین هدف از اجرای این طرح را نوسازی و شاداب سازی مدارس توسط دانش آموزان عنوان کرد و افزود: از مزایای مهم این طرح مهارت آموزی دانش آموزان است ضمن اینکه دانش آموزان زمانی که در نوسازی مدارس مشارکت داشته باشند بیشتر از فضای آموزشی خود مراقبت می کنند.
استادی افزود:ساخت وضوخانه وسنگ فرش حیاط مسجد روستای آبید، وضوخانه مسجد روستای میان پیلان دهستان پل پرزین، وضوخانه مسجد شهرک پنجم ،ساخت سرویس بهداشتی مدرسه عشایری روستای آب تاسوله دربخش مرکزی گتوند از جمله فعالیت های دانش آموزان در طرح هجرت در سال گذشته می باشد.
وی به اعزام دوگروه جهادی 22نفره بسیج محلات جهت کمک به خانواده های محروم اشاره کرد و افزود:زیباسازی 12مدرسه در سطح شهرستان گتوند شامل رنگ آمیزی، آبخوری،خط کشی، ساخت یک باب مسجد و ساخت سرویس بهداشتی مدرسه عشایری در شهرک پنجم در بخش مرکزی ،اعزام 560 نفر از حلقه های صالحین نیروهای بسیجی پایگاههای مقاومت تحت عنوان گروههای جهادی به اردوهای یک روزه جهت کمک به محرومان وخانواده های کم درآمد و برداشت محصولات کشاورزی ،کاشت درخت و هرس درختان وکمک عمرانی به دوخانواده تحت پوشش کمیته امداد دربخش عقیلی از جمله برنامه های امسال این طرح در گتوند می باشد.
مسوول بسیج سازندگی شهرستان گتوند افزود : طرح هجرت 3 همه ساله با مشارکت سپاه و آموزش و پرورش و دانش آموزان در ایام تابستان و با هدف بهسازی، تعمیر و مرمت مدارس آغاز و تا اول مهرماه ادامه دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: