آغاز طرح آبرسانی به شهر سماله و 21 روستای بخش عقیلی
تاريخ : 21 / 5 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

عملیات اجرایی تکمیل طرح آبرسانی به شهر سماله و 21 روستای بخش عقیلی شهرستان گتوند با حضور جمعی از مسوولان محلی آغاز شد.

به نقل از ایرنا حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی دوشنبه در آیین کلنگ زنی این طرح در سخنانی بر رفع مشکلات مناطق روستایی شهرستان گتوند به ویژه در زمینه تامین آب تاکید کرد.
رئیس مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان گتوند نیز گفت:اعتبار این طرح آبرسانی از محل اعتبارات تملک دارایی و ماده 180 ملی تامین شده و قرار است فاز نخست آن شامل آبرسانی به 15 روستا و شهر سماله دهه فجر امسال به بهره برداری برسند.
رستم عبداله پور با بیان اینکه فاز دوم این طرح شامل تامین آب سالم و بهداشتی برای ساکنان شش روستای دیگر سال آینده به بهره برداری خواهد رسید افزود:با بهره برداری کامل از این طرح 14 هزار نفر از اهالی روستاهای بخش عقیلی همچنین شهر سماله گتوند از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار می شوند.
بخشدار عقیلی نیز گفت:به برکت نظام اسلامی و به همت دولت مردان ساکنان مناطق دور افتاده روستایی نیز از خدمات و امکاناتی چون آب ، برق ، تلفن و جاده آسفالت بهره مند شدند.
جهانگیر حیدری پور مشارکت اهالی را در این خصوص لازم و ضروری دانست و گفت:برای تسریع در اجرای این طرح همکاری و مشارکت اهالی بخش عقیلی ضروری است.
طرح تکمیل مجتمع آبرسانی به 21 روستای بخش عقیلی و شهرسماله با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال همچنین عملیات آغاز حفر یک حلقه چاه عمیق جهت تامین آب شرب روستاهای پشت درب علیا ، سفلی و وسطی و نیز روستای بردلا با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال اجرا می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: