مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگاه و دادستان شهرستان گتوند برگزار شد
تاريخ : 31 / 5 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش گتوندنیوز مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگاه و همچنین دادستان شهرستان گتوند در سالن دکتر قیصر امین پور شهرستان گتوند برگزار شد.

در این مراسم محمد معینی از سمت ریاست دادگستری گتوند تودیع و موسی سلیمانی به عنوان رئیس دادگستری جدید معارفه شدند و همچنین در ادامه کریم سجادی فر از سمت دادستان شهرستان گتوند تودیع و میثم سخنور به عنوان دادستان جدید گتوند معارفه شدند .

حجت الاسلام سعید سعدی معاون قضایی رییس کل دادگستری خوزستان گفت : می گویند قاضی باید یک فرد شجاع و نترس باشد اما من می گویم قاضی باید بترسد اما نه ترس از غیر خدا بلکه یک قاضی باید از خدا ترس داشته باشد.

در این مراسم محمد معینی رئیس سابق دادگاه گتوند در سخنانی گفت :در سال ۹۳ در شهرستان گتوند بالغ بر ۳هزار پرونده وارد دادگاه و ۳ هزار و ۶۰۰ پرونده نیز وارد دادسرا شده است .

وی با بیان اینکه گتوند یک شهر امن به حساب می آید تصریح کرد : در ایام عید که بیشترین آمار سرقت از منازل وجود دارد در شهرستان گتوند فقط یک سرقت منزل رخ داده که این آمار خوبی بشمار می رود.

حجت الاسلام و المسلمین صالحی امام جمعه موقت شهرستان گتوند نیز گفت : کم کاری در نظام اسلامی یک امر معمولی و مثل سایر جاها نیست و این یک آسیب و قصور بزرگ بشمار می رود زیرا برای برپایی این نظام خون ها داده شده و رنج ها کشیده شده است.

کریم سجادی فر دادستان سابق شهرستان گتوند نیز در سخنانی کوتاه با اشاره به ۸ سال حضور خود در گتوند گفت: کار برای رضای خدا ، عدم عادی شدن مشکلات مردم برای مسولان و تعامل مدیر با ادارات از راز های موفقیت یک مدیر در کار دانست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: