جلال کرمی : اظهار نظر درباره شورای نگهبان به عدم آگاهی برمیگردد
تاريخ : 1 / 6 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

حرف زده شده درباره مجلس اول حرف غلطی است / این اظهار نظر ها در خصوص شورای نگهبان به عدم آگاهی برمی گردد

گتوندنیوز : رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات گتوند :کسانی که در کشور در خصوص شورای نگهبان مطالبی را بیان کردند را می شود گفت ناشی از عدم شناخت و آگاهی آنها نسبت به این کار است.

جلیل کرمیجلال کرمی رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات گتوند در گفتگو با گتوندنیوز گفت :  شورای نگهبان شورایی است که وارد این حواشی نخواهد شد و با قدرت کار خود را ادامه خواهد داد و نگاهی به این تبلیغ ها و مسائل جناحی و هیاهو ها ندارد و طبق معیار های خود به جلو حرکت می کند.

وی تصریح کرد : مجلس اول نیز با نظارت شورای انقلاب فرهنگی شکل گرفت که آن شورا نیز توسط ولی فقیه انتخاب می شدند یعنی مجلس اول نیز از این فیلتر رد شده و این صحبت که مجلس اول به دلیل عدم نظارت شورای نگهبان بهتر بوده حرف غلطی است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات گفت : سایر کشور ها و انقلاب ها نیز فیلتر هایی وجود دارد و این فیلتر در کشور ما با نام شورای نگهبان مطرح است و کسانی که در کشور در خصوص شورای نگهبان مطالبی را بیان کردند را می شود گفت ناشی از عدم شناخت و آگاهی آنها نسبت به این کار است.

وی  همچنین اظهار داشت : شورایی مانند شورای نگهبان باید باشد تا در قوانین از اصول اساسی و اصول مذهبی کسی تخطی نکند و این فیلتر را به دلیل حفظ نظام گذاشتند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات در پایان گفت :هر کسی به یک نوعی به فیلتر نیاز دارد و در قرآن هم داریم که در مورد چیزی که می دانیم هم گاه گاهی باید به ما تذکری داده شود.



نظرات شما عزیزان:

m.k
ساعت8:41---14 شهريور 1394
باسلام و عرض ادب خدمت برادر ارجمندم جناب آقای حاج جلال کرمی .



اولین دوره مجلس گذشت ودبنال گرفتن آن مطالب هم اشتباه است ولی برادر من الان نامزده های مجلس شورای اسلامی برای جمع وآری رای دین ایمان خود را به هرقیمتی می فروشندضمنا بعضاً برخی از ایشان به وظایف خود آشنانیستند.فقط ای کاش دانش آنان مثل دوره اول بودند ضمن اظهار تشکر از شورای نگهبان بابت انجام وظایف خود به استحضارمی رسانددر میدان های ورزشی هم خطوط هست وباید رعایت شوند.آیای می شودرعایت نشود.





محمد زاده صفری
ساعت9:03---2 شهريور 1394
سلام . ارادت خدمت جناب حاج جلال کرمی . در اولین دوره انتخابات شرکت کننده گان از احزاب خاص و کسانی تشکیل شد که دغدغه ملت و کشور داشتند ولی متاسفانه در دوره های اخیر نه خبری از احزاب است و بیشتر کسانی که شرکت کننده انتخابات هستند نیت خیر ندارند و به دنبال پیدا کردن موقعیت برای خود و بستگان هستند و ملت را از یادبرده و به دنبال پرداخت بدهی انتخابات و جمع کردن هزینه برای انتخابات دوره آینده هستند .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: