گتوندنیوز: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گتوند: دریافت پول از دانش آموزان در مدارس کاری خلاف قانون است وبه  تمام همکاران گوش زد شده است که هیچ‌گونه هزینه‌ای بابت کمک به مدرسه را دریافت نکنند.

یوسف-علیدادیبه گزارش گتوندنیوز یوسف علیدادی ریاست آموزش و پرورش شهرستان گتوند در گفتگو با خبرنگار ما گفت: دریافت پول از دانش آموزان در مدارس کاری خلاف قانون است و با توجه به جلساتی که گرفته شده به تمام همکاران گوش زد شده است که هیچ‌گونه هزینه‌ای بابت کمک به مدرسه را دریافت نکنند و در غیر این صورت با متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

علیدادی در ادامه افزود: مدارس ابتدایی و پیش دانشگاهی هزینه‌ای برای تهیه کتاب و بیمه دارند که این هزینه برای سایر مدارس فقط مختص بیمه به مبلغ  ۷۵۰۰ تومان است.

وی تصریح کرد: با توجه به این موضوع که مدت سه سال است که هیچ‌گونه سرانه‌ای به مدارس تعلق نگرفته تصمیم گرفتیم تا از طریق انجمن اولیا درخواست کمک کنیم و چنانچه کمکی صورت می‌گیرد حتماً با مصوبه انجمن اولیا است و مدیران دخالتی در این کار ندارد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گتوند بیان کرد: افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و همچنین افراد بی بضاعت که تحت پوشش هیچ نهادی نمی‌باشند اما از طریق مدرسه شناسایی شدند در این طرح مستثنا می‌باشند و هیچ گونه هزینه‌ای را پرداخت نمی‌کنند و لازم به ذکر است که همین طرح انجمن اولیا هم اختیاری می‌باشد و هیچ اجباری بر اولیا دانش آموزان برای پرداخت پول نمی‌باشد.

علیدادی در پایان اظهار داشت: با توجه به افزایش نرخ انرژی و بالا رفتن هزینه‌ها در مدارس تنها راه این مشکلات کمک اولیا می‌باشد و در این چند سال هم مدارس به کمک اولیا توانسته‌اند به فعالیت خود ادامه دهند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: