بیانیه محمود بلیوند عضو شورای اسلامی صالح شهر بمناسبت 9 دیماه
تاريخ : 9 / 10 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

بیانیه محمود بلیوند عضو شورای اسلامی صالح شهر و نائب رئیس شورای شهرستان بمناسبت 9 دیماه

انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادتهای جوانمردان این خطه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفت های هسته ای از نمونه های بارزی است که جز هویت هر ایرانی ولایتمدار و متعهد میباشد.و دراین عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام گشته اند.فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بوده که با بصیرت ملت شریف و شهید پرور ایران در حماسه 9 دی 88 نقش نقش برآب شد.

آری 9 دی ماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است.  9 دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که با مقدساتش، نظامش و سالارشهیدانشان توهین شده است. و کاسه صبرشان لبریز
در 9 دی مردم نشان دادند که همواره با بصیرت و به وصایای امام راحلشان گوش می دهد که فرمود ( همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد).

بدینوسیله اینجانب از آحاد مردم شریف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاصه مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان گتوند و حومه دعوت میکنم که امروز در مراسم 9 دی شرکت فعال داشته باشیم و با حضور خود مشت محکمی بر دهان استکبار و فتنه گران بزنیم.و باری دیگر با رهبر عزیز و فرزانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خامنه ای حفظ الله بیعت مجدد کنیم.

 محمود بلیوند نایب رئیس شورای شهرستان گتوند و عضو شورای شهر صالح شهر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: