انقلاب اسلامی ایران منحصر به فردترین انقلاب قرن بوده است / مردم در عرصه های سیاسی پیش رو حضور فعال د

فرماندار گتوند در گفتگو با خبرنگار گتوندنیوز گفت : کمیته های ده گانه را چندین روز قبل از دهه ی فجر فعال کردیم و مصوباتی را در خصوص دهه فجر داشته ایم و تاکید شده است که نمایشگاه ها و جشن ها و جشنواره هایی چه در مرکز شهر و چه در حومه با موضوعیت دهه فجر و انقلاب اسلامی برگزار شود .

سید مجید صالحی فرماندار گتوندسید مجید صالحی در ادامه افزود : انقلاب ما در قرن بیستم منحصر به فردترین انقلاب انقلاب بوده است و یکی از مسائلی که این انقلاب را بی همتا کرده است مذهبی بودن آن و نقش برجسته ی مذهب در شکل گیری و تداوم این انقلاب بوده است .

وی با بیان اینکه کمتر کسی تصور می کرد یک انقلاب بتواند با انگیزه ی مذهبی شکل بگیرد و به موفقیت برسد گفت : در آن شرایط که دنیا به دو قطب تبدیل شده بود ، رخداد اینگونه انقلابی با رهبری مردی معنوی برای جهانیان باور نکردنی بود .

صالحی همچنین با اشاره به اینکه صحبت راجع به اهمیت دهه ی فجر تمام شدنی نیست تصریح کرد : حداقل وظیفه ی ما انتقال مفاهیم انقلاب و اتفاقات و از خودگذشتگی ها برای به ثمر رسیدن این مهم بوده است تا از این طریق انقلاب را به نسل های آینده منتقل کنیم .

فرماندار گتوند در پایان تاکید کرد : با توجه به شرایط ویژه ای که بر منطقه حکمفرما است و با توجه به تشنج ها موجود حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پس از آن شرکت در انتخابات هفتم اسفند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و از همه ی مردم می خواهم که در این دو عرصه ی مهم حضور فعال داشته باشند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: