احتمال افتتاح بیمارستان گتوند در هفته ی آینده / خدمات بهداشت دهان و درمان در گتوند افزایش می یابد

دکتر یوسف بهداروندی مدیر شبکه بهداشت گتوند در نشستی با اعضای شورای شهرستان گتوند گفت : پویایی و سرزندگی مردمی گتوند می تواند راهی برای برون رفت از بن بست باشد و شهر را عملا زنده نگه دارد و ما مسئولان باید به مردم پاسخگو باشیم و از این جهت از این نشست و پاسخگویی به سوالات نمایندگان مردم خوشحالم .

20160201_133812دکتر بهداروندی در ابتدا با اشاره به موضوع استخدامی بیمارستان گتوند گفت : در بحث استخدامی کادر بیمارستان ، کل جمعیت شهرستان به عنوان بومی در نظر گرفته شده است و تراکم پذیرفته شدگان هر شهر را نتایج آزمون مشخص کرده است و هیچ فرد یا ارگانی توان دخالت در آن را نداشته است .

در ادامه مدیر شبکه بهداشت گتوند قانون نانوشته ی دولت یازدهم  که همان زیر سوال بردن دولت قبل بود را زیر پا نهاد و گفت : در زمان افتتاح بیمارستان نباید کسی گمان کند که بنده کار را انجام داده ام و ” قاعدتا زحمات مدیر قبلی و مدیران قبل تر و کارمندان فعلی و قبلی سهم عمده ای از ساخت بیمارستان را عهده دار بوده اند ” که جا دارد از زحمات و پیگیری هایشان تقدیر کنم .

وی با اشاره به زمان افتتاح بیمارستان ۳۲ تخت خوابی کاروند گتوند گتوند : با توجه به برخی اقدامات باقی مانده نمی توانیم زمان دقیقی برای افتتاح بیمارستان اعلام کنیم ولی قطعا افتتاح در امسال خواهد بود و درصورتی که کارها طبق روال پیش برود ممکن است در روزهای آخر دهه ی مبارک فجر نیز بیمارستان افتتاح شود .

دکتر بهداروندی همچنین بیان داشت : بیمارستان تنها زمانی افتتاح می شود که کار بصورت صد در صد پایان پذیرفته باشد و افتتاح صوری به هبچ وجه در کار نخواهد بود .

وی در پایان چندین نکته را یادآور شد و  ” مهمترین مانع توسعه ی خدمات درمانی بهداشتی را کمبود نیروی انسانی عنوان کرد”  و ” از طرح ساماندهی خیرین جهت تسریع در پیشبرد امور خبر داد”  و به مردم نوید داد که ” حجم خدمات دهی در زمینه ی بهداشت دهان و دندان در گتوند بزودی هم از جنبه ی کمی و هم از جنبه ی کیفی افزایش خواهد یافت”  .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: