مردم گتوند مشارکتی ۸۰ درصدی را در کارنامه‌ی خود ثبت کردند
تاريخ : 9 / 12 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اقتدار ملی و بین المللی دستآورد حضور مردم در ۷ اسفند بود / مردم گتوند مشارکتی ۸۰ درصدی را در کارنامه‌ی خود ثبت کردند

سید مجید صالحی فرماندار شهرستان گتوند در گفتگو با خبرنگار گتوندنیوز گفت: واجدین شرایط رأی دادن در حوزه‌ی گتوند ۴۵ هزار نفر بوده است که قریب به ۳۵ هزار نفر در این انتخابات شرکت کردند و می‌توان گفت مردم گتوند مشارکتی ۸۰ درصدی را در کارنامه‌ی تاریخی خود ثبت کردند.
سید مجید صالحی فرماندار گتوندصالحی در ادامه عنوان کرد: مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رأی نشان داد نقشه‌های دشمنان انقلاب به ثمر ننشسته است و مردم همچنان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و این حماسه‌ای که مردم در ۷ اسفند آفریدند باعث شد تا دشمنان احساس نکنند فاصله‌ای میان مردم و نظام ایجاد شده است و همه به وضوح دیدند که نسل بعدی انقلاب نیز با اهداف انقلاب پیوندی مستحکم برقرار کرده است.

وی همچنین بیان داشت: آنچه از صندوق‌های رأی بیرون آمد اقتدار داخلی و بین‌المللی ایران بود که دوربین‌های داخلی و خارجی آن را به سراسر جهان مخابره کردند.

فرماندار گتوند همچنین بیان داشت: هیچ گونه مشکل خاصی در برگزاری انتخابات در حوزه‌ی گتوند رخ نداد و انتخابات در کمال سلامت و صحت برگزار شد و گتوند از اولین حوزه‌هایی بود که کار خود را به خوبی به پایان رساند و مورد تقدیر شفاهی استانداری نیز قرار گرفت.

صالحی در پایان با تشکر از مردم به پاس حضور و حماسه آفرینی در ۷ اسفند و تشکر از برگزار کنندگان انتخابات در گتوند گفت: تعداد عوامل اجرا کننده‌ی انتخابات در ۷۶ شعبه‌ی شهرستان گتوند در مجموع قریب به دو هزار نفر بود که این تعداد شامل نیروهای اجرایی، هیئت نظارت، هیئت بازرسی، نیروهای بسیجی و نیروهای انتظامی و … بوده است که چندین ماه در این زمینه تلاش کردند و الحمدالله با برگزاری انتخاباتی سالم و درشان نظام مزد زحمات خود را دریافت کردند  .

لازم به ذکر است تا کنون هیچ یک از نامزدهای انتخاباتی شکایتی نسبت به نتایج و یا سلامت انتخابات نداشته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: