تقدیر و تشکر مهندس عباس نوری از مردم شریف شهرستان های گتوند و شوشتر
تاريخ : 10 / 12 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مهندس حاج عباس نوری در پیامی از مردم شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستانهای شوشتر ، گتوند و حومه تقدیر و تشکر نمود و ضمن تبریک به منتخب مردم سردار سهراب گیلانی برا ایشان آرزوی موفقیت نمود .

متن این پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحيم

مَن لَم يَشكُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقينَ لَم يَشكُرِ اللّه عَزَّوَجَلَّ

خداوند بزرگ و متعال را شاکر و سپاسگزاریم که توفیق حضور در حماسه انتخابات را به ما ارزانی داد . اجتماع وصف ناپذیر آحاد مردم دراین صحنه جلوه زیبایی از روزهای بیاد ماندنی تحکیم ارتباط نظام مقدس جمهوری اسلامی با توده های ملت را نشان داد.

 آری این شور و حماسه پاسخی هست به انتظار و وصایای شهدایی که در این چند دهه از عمر انقلاب گرانبهاترین سرمایه شان را تقدیم نمودند .

در این دوره از مشارکت سیاسی حضور پررنگ و فعال همه اقشار بویژه نسل جوان و امیدهای آینده آنچنان نیرویی به بدنه  کشور تزریق نمود که پایه های آن را مستحکم تر و اعتماد به نفس مسولین را در مدیریت کلان تقویت نمود .

در این جا لازم میدانم از کلیه حامیان و هواداران خود که مجدانه و بصورت خودجوش و از صمیم قلب تلاشهای صادقانه داشته و باهمفکری،همدلی و همراهی مشوق و یاریگر ما دراین حماسه عظیم بوده اند باکمال خضوع و احترام مراتب تقدیر و تشکر وافر خود را اعلام نمایم . زبان ازگفتن و قلم از نوشتن تلاشهای بی بدیل همه سروران ناتوان است و قطعا به سهولت نمیتوان دریای محبت ابراز شده را پاسخ داد.

همچنین ضمن تبریک ، آرزوی موفقیت برای منتخب مردم را دارم.

امید است باتوکل بر ایزد متعال در فرصت های آتی بتوانیم رشته دوستی و مودت را پربار تر و گامهای مثبت اثر بخش تری در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام و سربلندی این دیار برداریم.

من الله التوفیق

برادر شما

عباس نوری



نظرات شما عزیزان:

بهداروند
ساعت23:12---12 اسفند 1394
افتخار صالحشهر و مردم صالحشهر به وجود شماست. با ارزوی موفقیت برای شما بردار بزرگوار

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: