فرماندار گتوند : مدیران روابط عمومی عملکرد دستگاههای اجرایی را اطلاع رسانی کنند

به نقل از ایرنا سیدمجید صالحی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از زیرساخت های مخابراتی شهرستان گتوند افزود: روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مردم ومسئولان هستند و همیشه و در هرحال باید حقایق و اخبار موجود در دستگاههای اجرایی را به مردم منعکس کنند.

82078723-70732377وی ادامه داد: اگر روابط عمومی اخبار دستگاه مربوطه را به سرعت انعکاس دهد می تواند هم باعث پیشرفت آن اداره شود و هم از گسترش شایعه و چالش پیشگیری کند.

فرماندار گتوند با تاکید براینکه روابط عمومی ها باید با دیگر ادارات و دستگاهها ارتباط برقرار کنند افزود:این تعامل موجب ایجاد پل ارتباطی بین دستگاههای اجرایی شده و هم افزایی بین دستگاهی ایجاد می کند.

صالحی با اظهار تاسف از اینکه جایگاه روابط عمومی ها در دستگاههای اجرایی به درستی شناخته نشده و مسئولان توجهی به این واحد نمی کنند خاطر نشان کرد: به خاطر اهمیت و نقش مهم روابط عمومی در دستگاهها ، باید بخش سازمانی مجزا همراه با ردیف استخدامی و نیز تجهیز امکانات برای روابط عمومی ها مدنظر مدیران قرار گیرد.

فرماندار گتوند در ادامه افزود: امروزه به نظر می رسد معیارهای قالب در جامعه ما بی توجهی به ارزش های نهفته در کار روابط عمومی هاست به طوری که این امر باعث شده در بسیاری از سازمان ها، بخش روابط عمومی مبدل به بخش تبلیغات سازمان شود و کمتر به مفاهیم و ارتباطات دوسویه بپردازد.

صالحی در پایان با اشاره به اینکه عصر دیجیتال و شبکه های مجازی فرصت خوبی است تا روابط عمومی ها با استفاده از این امکانات مردم را آگاه سازند افزود:دانستن و آگاهی حق مردم است و بدون تردید مدیران و کارشناسان روابط عمومی با اطلاع رسانی و اطلاع یابی و انعکاس به موقع مسائل، مشکلات و نیازهای مردم، مدیران را در فرآیند مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی یاری می نمایند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: