امام جمعه گتوند:مجلس شورای اسلامی دغدغه های مردم را در نظر بگیرد
تاريخ : 23 / 3 / 1395برچسب:, | 4 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد علی شاه آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته گتوند افزود: مجلس زنده مجلسی است که در موقعیت های حساس پشتیبان این ملت باشد.
وی به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهارکرد: مهمترین وظیفه مجلس شورای اسلامی قانونگذاری، و در واقع ریل گذاری برای حرکت دولت است.
وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) افزود: انقلاب ما یک حادثه و جریان اتفاقی نبود بلکه ریشه در باورهای دینی دارد.
وی ایمان به هدف الهی پیغمبر(ص)، ایمان به همراهی مردم و نصرت الهی را از ویژگی های بارز امام خمینی (ره) برشمرد و اضافه کرد: در پایبندی به دین و ارزش های دینی،امام متعبد است و بنده خداست.
خطیب جمعه گتوند ادامه داد: متاسفانه بعضی از افراد در چهارچوب منافع مادی، سیاسی،اجتماعی و یا قبیله ای، باورهای دین را می پذیرند و هر جایی که منافع به سودشان است باور می کنند و در جایی که به سودشان نباشد باورهای دینی را رد می کنند.
حجت الاسلام شاه آبادی افزود: انقلاب اسلامی ما به یک تاریخ محدود از سال 42 تا امروز نیست بلکه رهبر معظم انقلاب شاخص هایی رابرای این انقلاب بیان کرده است و ما باید انقلاب را در این شاخص ها ببینیم.
حجت الاسلام شاه آبادی پایبندی به ارزش های مبنایی و اساسی اسلام ناب محمدی(ص)، هدف گیری آرمان های انقلاب و همت بلند برای رسیدن به آنها، پایبندی به استقلال همه جانبه کشور، سیاسی، اقتصادی، اقتصاد مقاومتی و فرهنگی که مهمتر از همه است و استقلال امنیتی، حساسیت در برابر دشمن و کار و نقشه دشمن و تبعیت نکردن از آن، تقوای دینی و سیاسی را از شاخص های انقلابی رهبر معظم انقلاب بیان کرد.
امام جمعه گتوند در فراز دیگری از خطبه ها با تسلیت دهم ماه مبارک رمضان سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س) گفت: ایشان بانوی بزرگ و الگویی برای زنان مسلمان است و فقط نه در بعد اقتصادی بلکه در موقعیت های حساس دلسوز و غمخوار و پشتیبان پیغمبر(ص) بود و نخستین زن مسلمانی بود که زمینه را برای زندگی و تبلیغ پیغمبر(ص) آماده کرده بود.
وی در ادامه به 27خرداد روز جهاد کشاورزی و تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی(ره) در سال 1358 اشاره کرد و افزود:گتوند با وجود موقعیت ویژه کشاورزی و منابع آب فراوان می تواند یکی از قطب های مهم کشاورزی خوزستان باشد ولی به خاطر نبود توجه به این شهرستان متاسفانه مشکلات زیادی در بخش کشاورزی داریم و خواستار حمایت و نگاه ویژه دولت و مسئولان به این شهرستان هستیم.
حجت الاسلام شاه آبادی در ادامه نداشتن میدان تره بار، نبود نظارت بر کشت و کار، نبود کارگاه های صنایع تبدیلی را از آسیب های کشاورزی این شهرستان نام برد و بر نظارت و پیگیری بیشتر ادارات جهاد کشاورزی و تعاونی های روستایی تاکید کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: