فرماندار گتوند خواستار تخصیص اعتبارات لازم برای اجرای طرح های عمرانی شد

به گزارش ایرنا سید مجید صالحی روز پنج شنبه در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به کارها و اقدام های صورت گرفته در گتوند اظهار کرد: اقدام های خوبی در سطح شهرستان انجام شده است اما درعین حال مسائل و مشکلات زیادی نیز همچنان وجود دارد که امیدواریم امسال اعتبارات کافی برای شتاب بخشی به طرح های در حال اجرا یا راکد تخصیص یابد.
وی مشکلات سد گتوند ، بیمارستان ، استخر ، مشکلات کشاورزان و عدم خرید محصولات کشاورزان و ساحل سازی رودخانه کارون را از جمله این موارد نام برد که نیازمند پیگیری و اختصاص اعتبار دارد.
فرماندار گتوند با اشاره به اینکه برخی از مسائل و مشکلات درسطح شهرستان قابل حل نیستند افزود: با کمک نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی ودسترسی وی به وزیران و دولتمردان این مشکلات حل خواهد شد.
نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رتبه اول آموزشی اداره آموزش و پرورش گتوند در دوسال پیاپی دراستان از زحمات مدیریت،فرهنگیان و کارکنان این اداره قدردانی کرد و افزود: مدیران دستگاهها و اداره ها ابتکارات و نوآوری ها را جهت پیشرفت و توسعه این شهرستان درنظر بگیرند و آموزش و پرورش را الگوی خود قرار دهند.
سهراب گیلانی اظهار داشت: مهم‌رین وظیفه مسئولان خدمات‌رسانی به مردم و تلاش بر کاهش کمبودها است.
نماینده شوشتر و گتوند در مجلس تأکید کرد: مسئولان در بخش‌های مختلف از جمله دستگاه‌های خدمات‌رسان باید با شناسایی کمبودها ضمن اولویت‌بندی آنها در مسیر خدمات‌رسانی به مردم در این شهرستان گام بردارند.
گیلانی اضافه کرد:اگر از مشکلات شهرها و روستاها شناخت کافی داشته باشیم قطعا مشکلات را می توانیم مرتفع کنیم.
وی به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: کشور با روحیه جهادی و انقلابی موفق و پیروز می شود و مسئولان باید با برنامه ریزی هوشمندانه و روحیه جهادی به سمت پیشرفت حرکت کنند.
نماینده شوشتر و گتوند در مجلس در باره مشکلات سد گتوند و شوری آب افزود: برای پیگیری و رفع مشکلات این سد دو گروه کارشناس، درحال بررسی مشکلات این سد هستند.
گیلانی با اشاره به اینکه امروز مشکل اصلی مردم اشتغال است افزود: اشتغال باید دغدغه اصلی مدیران باشد و شورای اشتغال و شورای برنامه ریزی باید در این راستا تلاش کنند.
وی با بیان اینکه بیش از 70درصد تولید ثروت درشهرستان گتوند دربخش کشاورزی ایجاد می شود افزود: به رغم اینکه این شهرستان ظرفیت های خوبی برای کشاورزی دارد اما مشکلات زیادی در این بخش وجود دارد.
نماینده شوشتر و گتوند در مجلس از پیگیری مشکلات کشاورزی و شهرکهای صنعتی خبر داد و تصریح کرد:با برخی از شرکتها و سرمایه گذاران توانمند جهت سرمایه گذاری و رفع مشکلات کشاورزی و شهرکهای صنعتی در این شهرستان مذاکره کرده ایم و صنعت درصورتی که درخدمت کشاورزی قرار گیرد، کشاورزی موفق خواهد شد.
گیلانی در پایان سه موضوع کشاورزی،حوزه سلامت و گردشگری را از به عنوان اولویت های کاری خود درسال جاری نام کرد و افزود: این سه موضوع از اولویت های مهم برای رفاه حال مردم است ولذا تمام توان خود را برای رفع مشکلات در این بخش ها بکار خواهیم بست.
درپایان این مراسم لوح تقدیری از طرف غلامرضا بصیری پور رئیس شورای عالی کشور به فرماندارشهرستان گتوند اهدا و از زحمات وی تقدیر شد.
شهرستان 74هزار نفری گتوند درشمال استان خوزستان واقع شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: