فرماندار گتوند:خبرنگاران در کنار نقاط ضعف ، اقدامات انجام شده را نیز منعکس کنند

رضایی تخریب بدون دلیل مسئولان دستگاه های اجرایی از سوی خبرنگاران را غیر منطقی دانست و از آنان خواست، منصفانه و با انتقاد سازنده و دلیل و برهان، مسئولان را در اجرای طرحها و برطرف کردن مشکلات جامعه یاری کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان گتوند نیز به فعالیت این اداره اشاره کرد و از تشکیل اتاق فکر برای تبادل نظر ،برگزاری کارگاههای خبری ، و معرفی خبرنگاران به بانکها و دریافت تسهیلات جهت خرید تجهیزات خبرنگاری برای خبرنگاران این شهرستان خبر داد.
محمدعلی اسدی با بیان اینکه مطبوعات و رسانه مکتوب و حتی خود خبرنگاران و اصحاب رسانه با مشکلاتی روبرو هستند خاطرنشان کرد: در یک جلسه تخصصی در آینده نزدیک با حضور فعالان عرصه خبر شهرستان به مشکلات آنها رسیدگی می‌شود.
خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در شهرستان گتوند نیز به ارائه گزارشی از فعالیت های این خبرگزاری در شهرستان گتوند پرداخت و افزود : خبرنگاران و اصحاب رسانه در این شهرستان با اطلاع‌رسانی استعدادها، ظرفیت‌ها و کمبودهای این شهرستان می‌توانند در زمینه توسعه و پیشرفت همه جانبه گتوند نقش مهمی را ایفا کنند.
باقر ابراهیمی اضافه کرد: خبرگزاری ایرنا در شهرستان گتوند ،نقش مهمی درارتقاء و پیشرفت در زمینه های مختلف این شهرستان داشته است.
در پایان چند تن از خبرنگاران شهرستان با بیان مشکلات خبر و رسانه در این شهرستان، خواستار برگزاری نشست ماهیانه خبرنگاران،هماهنگی روابط عمومی اداره ها با اصحاب رسانه ، نشست خبری مسئولان وپاسخگویی مسئولان شدند.
در ادامه این مراسم از خبرنگاران مطبوعات، خبرگزاری ها، صدا و سیما و نشریات محلی شهرستان گتوند با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل و قدردانی به عمل آمد .
17 مرداد 1377 محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی همراه هشت نفر از کارکنان سرکنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست عوامل گروهک متحجر طالبان به شهادت رسیدند و این روز در تقویم ملی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شد.
شهرستان 74هزار نفری گتوند در شمال استان خوزستان واقع شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: