سهراب گیلانی : سفرهای کم اثر ابتکار به خوزستان، مردم را عصبانی‌تر کرده است

نماینده گتوند و شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: سفرهای رییس سازمان حفاظت محیط زیست به خوزستان، مردم را عصبانی‌تر کرده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، "سهراب گیلانی" نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، در سخنانی در صحن علنی مجلس، با اشاره به اینکه امروز شاهد رفتارهای سیاسی و رادیکالی نفرت‌انگیز از سوی برخی از سران کشورهای منطقه هستیم عنوان داشت: ابلهانی همچون دولت سعودی، با جنگ نیابتی به نیات استکبار عمل می‌کنند.

 وی افزود: دولت سعودی؛ این دجّال زمان، نیابتاً عمله استکبار است. 

گیلانی تصریح کرد: ایران با شناخت تاریخی از آمریکا، حیله‌های پسابرجامی‌اش را نیز می‌شناسد. 

نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ریزگردها، بیماری، محرومیت، مشکلات اشتغال و عدم توجه به جاده‌ها و زمین‌های کشاورزی سیل‌زده استان، از جمله چالش‌های این منطقه است.

گیلانی با بیان اینکه سفرهای کم اثر ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست به خوزستان، مردم را عصبانی‌تر کرده است، گفت: امیدواریم مسئولان، تذکر نمایندگان استان خوزستان را جدی بگیرند.

وی در پایان، با اشاره به لزوم توجه به احداث سد گتوند که با بی‌توجهی، 10 تا 12 میلیون متر مکعب آب شور را انباشته کرده، خاطر نشان کرد: باید به پروژه‌های نیمه‌تمام مجتمع‌های دامپروری و خسارت‌دیدگان ناشی از سیل رسیدگی شود.



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت11:16---7 شهريور 1395
گیلانی بسیار مغرضانه این حرف را زده است چون خانم ابتکار سادات ابراهیمی را مشاور پارلمانی خود قرار داده است .
نماینده نباید عقده ای باشد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: