شاهین صالح شهر برد تا صدر جدول را از آن خود کند .
تاريخ : 18 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

عصر دیروز تیم آماده شاهین توانست با یک بازی دیدنی تیم وحدت را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد تا صدر جدول را از آن خود کند .  در این بازی برای  تیم شاهین مهرداد جمالپور از نقطه پنالتی و ابراهیم حسنی ، و برای وحدت مهدی علیپور از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند . از اوایل شروع بازی تماشاگران تیم شاهین به نحوه قضاوت داوری آقای بهزاد بهداروند اعتراض داشتند ، و همچنین بازیکنان این تیم اعتراض به اینکه بازیکنان وحدت با خشونت بازی می کنند . در حال حاضر شاهین با 3 بازی و 7 امتیاز تیم اول گروه می باشد .

از نکات حائز اهمیت این دیدار برگزاری بازی در زمین تیم وحدت صالح شهر بود ، زیرا تمام بازی ها طبق توافق اولیه هیئت فوتبال با تیم ها قرار بود در زمین تیم پرسپولیس برگزار گردد . طبق بررسی های بعمل آمده زمین پرسپولیس بر اثر باران روزهای گذشته برای بازی مناسب نبود .

حداقل دو مورد در زمین وحدت نیز وجود داشت که نمیتوان گفت بازی در این زمین هم مناسب باشد . یکی اینکه در پشت گل ، یک دره وجود داشت که آب باران و خروجی آبرفت های صالح شهر در آن سرازیر میشود که بازیکنان برای بیرون آوردن توپ از آن با مشکل مواجه می شدند .(ضمناً یک توپ یدک وجودداشت ولی بر اثر افتادن توپ ها در این آب ها، مانند توپ فوتسال سنگین شده بود و بازی را سخت کرده بود.)

 

نکته دیگر اینکه چسبیدن خط یکی از گل ها به جاده جدید صالح شهر که حتی بازیکنان برای زدن کرنر نیز با مشکل مواجه می شدند .

 

در زیر جدول این بازی ها را مشاهده می کنیم .

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

یه بنده خدا
ساعت1:32---22 آذر 1391
سلام من یه مطلب در مورد نحوه بازی تیم شاهین براتون فرستاده بودم براچی تاییدش نکردی؟
پاسخ:با سلام به همشهری محترم ...... تایید نکردم چون از کلماتی در مطلبتون استفاده کردین که منطقی نبود . ضمناً تا الان هر گونه خبری رو به ثبت رسوندم بدون هیچگونه کم و زیادی بوده و کاملاً بی طرف قضاوت کردم . ما همه همشهری هستیم فقط بدنبال پیشرفت صالح شهر بودیم و هستیم . با تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: