بازدید اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس از آزمایشگاه مرجع
تاريخ : 22 / 9 / 1391برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

بازدید اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس از آزمایشگاه مرجع

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت:اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی از آزمایشگاه مرجع کنترل غذا و دارو سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی بازدید کردند.

به گزارش دفتر ارتباطات مردمی نماینده ی مردم شوشتروگتوند،در این بازدید حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی اظهار داشتند:بحث امنیت غذایی در هر کشوری بسیار مهم و یکی از مباحث جدی است از طرفی امام خمینی(ره) فرمودند:کشاورزی ،در اقتصاد کشور ما،پایه، اساس و محور است.بنابراین باید در زمینه ی رسیدن غذایی سالم به مردم و خودکفایی از همه ی توان ، استعداد و پتانسیل ها استفاده شود.

ایشان افزودند:متأسفانه آمار بیماران مبتلا به سرطان و همچنین بیماریهای قلبی و مغزی درکشورمان نسبت به سالیان گذشته رو به ازدیاد است.علی الخصوص استان خوزستان که آمار مرگ و میر ناشی از سرطان دراین استان ،  بیش از سایر استان هاست.بنابراین از مسئولان محترم اجرایی کشور اتظار می رود نسبت به علل و عوامل این بیماری ها تحقیقات میدانی و علمی انجام دهند.

نماینده مردم شوشتروگتونددرپایان خاطرنشان کردند: در این بازدید اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس ضمن آشنا شدن با وظایف و ماموریت های آزمایشگاه مرجع به تبادل نظر و گفتگو با مسئولان سازمان غذا و دارو پرداختند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: