تاريخ : 25 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مسئول دفتر امور بانوان فرمانداری گتوند خواستار نظارت جدی بر برنامه‌های غذایی مهدهای کودک شد.

به نقل از خبرگزاری فارس ، نرگس اسکندری پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته کودک و نوجوان اظهار داشت: باید نهادهای متولی تغذیه کودکان در مهدهای کودک برنامه‌ریزی خاصی انجام دهند و نظارت بیشتری بر این مسئله مهم اعمال نمایند.  وی با اشاره به اهمیت تغذیه در سلامت کودکان و نوجوانان اظهار داشت: نظارت بر برنامه‌های غذایی مهدهای کودک در شهرها و روستاها باید به طور جدی پیگیری شود تا با مشکل مسمومیت غذایی و سوء تغذیه در این مراکز مواجه نشویم.

 مسئول  دفتر امور بانوان فرمانداری گتوند درباره آموزه‌های ارائه شده در مهدهای کودک تاکید کرد: آموزش‌های دینی باید سرلوحه کار مربیان مهدهای کودک باشد.

 اسکندری افزود: خانواده‌ها باید با تاثیرپذیری از مهدهای کودک، فرزندان خود را با رویکرد دینی تربیت کنند و اداره بهزیستی نیز باید نظارت و پیگیری خود را در این خصوص به طور دائم اعمال کند.

 وی همچنین درباره مهدهای کودک روستایی که توانایی مالی ندارند نیز اظهار داشت: در خصوص آموزش‌های دینی در مهدها نیز می‌توان از کتاب‌هایی که موضوع آن‌ها شیوه‌های عملی است برای انتقال مفاهیم دینی استفاده کرد.

 اسکندری تاکید کرد: تعاونی زنان عقیلی و کانون فرهنگی اجتماعی بانوان نیز به مهدهای کودک که با مشکل مالی مواجه هستند، برای تغذیه کودکان کمک بلاعوض کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: