نصب سرعتگیر در جاده اصلی صالح شهر
تاريخ : 28 / 9 / 1386برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 

اختصاصی نشریه صالح شهر :
 

همانگونه كه مستحضر هستيدروزانه شاهد حوادث دلخرشي ناشي از تصادفات درون جاده اي هستيم كه منشأ اصلي آن سرعت بالاي وسائط نقليه اي است كه واقعا" براي مردم و ساكنين هر نقطه در هر لحظه خطرآفرين خواهد بودلذا جهت مهار كردن سرعت بالاي انها كه معمولا" به اسم سرعت طرح در بين افراد اهل فن صحبت به ميان مي آيد و جلوگيري از حوادث ناگوار ناشي از اين سرعت مخوصا" در ورودي هاي اصلي شهر كه مي بايست سرعت را ازkmh90 به kmh 50 تقليل یابد تا چنانچه برخوردي ناشي از اين سرعت حادث گردد اتفاقات ايجاد شده به حداقل ممكن برسد.

پس بايستي بتوان برخوردها را كنترل و تقريبا" مهار كرد. براي بوقوع پيوستن اين مهم مي بايست چاره اي انديشيد كه راه چاره به حداقل رساندن سرعت وسيله نقليه است كه متأسفانه عده زيادي از رانندگان اين موضوع را رعايت نمي كنند . لاجرم براي تنظيم سرعت در مدخل ورودي شهر (خیابان چمران)به سرعت مجاز تعيين شده ، مانعي جهت اين امر طراحي شده است.

مشخصات فني سرعت گير بر اساس سرعت طرح طراحي شده است و مشخات معماري و سازه اي سرعت فوق الذكرشامل شيب ورودي – شيب ثابت و شيب خروجي خواهد بود كه اين مشخصه ها باعث مي شود به هدف اصلي تقليل سرعت دسترسي پيدا كنيم به همين دليل شهرداري صالح شهر تصميم به اجراي سرعت گيرهايي در مدخل هاي ورودي شهر نموده است كه اميد است با اجراي سرعت گيرهاي فوق الذكر گام مثبتي در جهت پيشبرد اهداف عاليه شهرداري برداشته باشيم و هم چنين از حوادث ناگوار و تلخ كه تاكنون با آن مواجه بوده ايم جلوگيري بعمل آید .

البته قابل ذکر است که سرعت گیر های آسفالتی از لحاظ استقامت ، بهتر از سرعتگیرهای نصب شده می باشد . که شهردار محترم صالح شهر با بیان این مطلب که سرعتگیر آسفالتی نیز نصب خواهد شد تا بتوانیم تصادفات را به حداقل برسانیم .

همچنین حتماً نزدیک به سرعتگیر چراغ روشنایی و چراغ راهنما نیاز است تا رانندگان برای توقف با مشکلی مواجه نشوند .

همین جا ، جا دارد از زحمات شبانه روزی شهردار محترم صالح شهر کمال تشکر و سپاس را داشته باشیم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: