فرماندار گتوند خواستار حمایت از تیم های ورزشی این شهرستان شد
تاريخ : 29 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گتوند،دزفول -فرماندار گتوند خواستار حمایت شهرداران و دانشگاه ها از تیم ها و باشگاههای ورزشی این شهرستان شد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ˈهوشنگ محمدپورˈ در نشست شورای ورزش این شهرستان با اشاره به مشکلات ورزشی گتوند گفت: با امکانات موجود نیز می توان فعالیت های ورزشی قابل قبولی انجام داد.
وی با تاکید بر ضرورت گسترش ورزش پهلوانی در گتوند افزود: ضرورت ورزش پهلوانی انکار ناپذیر است ،پهلوانی و قهرمانی با هم شخصیت یک ورزشکار را شکل می دهند و در کنار ورزش قهرمانی باید به ورزش پهلوانی و اخلاق توجه شود.
محمد پور گفت: اداره ورزش و جوانان برای گسترش ورزش در شهرها و روستاهای تابعه باید تلاش مضاعفی انجام دهد ضمن اینکه باید از پتانسیل و تجربه پیشکسوتان ورزش در این راستا بهره گرفته و بین آنان و جوانان ارتباط عاطفی برقرار کرد.
فرماندار گتوند افزود:اداره ورزش و جوانان باید از هیات های ورزشی حمایت بیشتری به عمل آورده و آنها را تقویت کند ضمن اینکه رشته های ورزشی که فاقد هیات هستند نیز باید فعال شوند.
محمد پور همچنین به برخی مشکلات ورزش در گتوند اشاره کرد وگفت: سالن های ورزشی گتوند از نظر روشنایی و کفپوش با مشکلاتی مواجه هستندکه باید هرچه سریعتر برطرف شود.
وی امکانات ورزشی گتوند را متناسب با نیاز این شهرستان ندانست و از اداره ورزش وجوانان گتوند خواست برای رفع کمبودهای ورزشی و گسترش امکانات ورزشی در شهرستان تلاش کند.
وی نبود حامی مالی و خوابگاه ورزشی را از دیگر مشکلات ورزش گتوند بیان کرد و گفت: این کمبودها موجب شده تا در مواردی شهرستان گتوند نتواند میزبانی برخی مسابقات را داشته باشد.
در این نشست تعدادی از پیشکسوتان و روسای هیات های ورزشی گتوند به بیان مسایل و مشکلات خود پرداختند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: