پرسپولیس صالح شهر برد تا در فینال به شاهین برسد
تاريخ : 5 / 10 / 1391برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

از هفته آخر بازیهای لیگ صالح شهر دیروز تیم پرسپولیس توانست  2 بر 1  تیم وحدت را شکست دهد تا هم امتیاز تیم شاهین در صدر جدول قرار بگیرد . در این بازی حساس ، گل های تیم پرسپولیس را کریم زارع و علی شکری و همچنین گل تیم وحدت را هادی علیپور به ثمر رساندند .

ازادامه مسابقات جام صالح شهر ، یک بازی فینال بین تیم های پرسپولیس و شاهین در روز جمعه ساعت 2 برگزار می گردد تا پرونده این مسابقات با قهرمانی یک تیم بسته شود .  

از این مسابقات که حواشی زیادی هم داشت می توان قابل ذکر شد که :

-        تیم ها و سرپرستانی که قادر به بازی و آماده شرکت در مسابقات نیستند ، قبل از شروع لیگ باید به هیئت فوتبال اعلام کنند نه بعد از شروع لیگ .

-     برخورد بعضی از سرپرستان تیم ها بعد از شکست تیمشان با هیئت فوتبال ، و کمیته داوران اصلاً در شان و شخصیت یک چهره ورزشی و فرهنگی ن نیست .

-        فریاد بعضی از افراد بین تماشاگران و طریقه صحبت و لحن توهین آمیز به هیئت فوتبال و داوران این بازیها به طور یقین به آینده فوتبال و نسل بعد لطمه جبران ناپذیری خواهد زد .

-        نظارت بیشتر هیئت فوتبال و کمیته داوران بر انتخاب زمین بازی ، انتخاب داور ، بررسی نحوه قضاوت دیدارها (که در بعضی موارد قضاوت های ناعادلانه صورت گرفت)  و .....

در پایان جدول این بازیها را خواهیم دید :



نظرات شما عزیزان:

مرتضی کلانتر
ساعت11:50---6 دی 1391
هیچ
خش خاری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: