پلمپ تنها هتل نزدیک به سازه های آبی شوشتر !
تاريخ : 17 / 10 / 1391برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش خبرنگار روناش از شوشتر ، تنها هتلی که به سازه های آبی شوشتر به عنوان میراث جهانی ایران نزدیک بود ؛ به علت سود ده نبودن ، و همچنین پس از اتمام قرارداد ده ساله اش ، تعطیل گردید ….

مدیر این هتل جهانگردی ضمن اشاره به اینکه جهانگردی شوشتر مطلقا در اختیار شهرداری این شهر است ؛ افزود : در مدت اخیر تعداد گردشگران از این سازه ها که یک اثر جهانی است ، بسیار کاهش یافته ؛ به طوریکه ۱۲ اتاق این هتل همیشه خالی می مانده است !

منصور سخایی گفت : این هتل را که ۱۰ سال پیش با قراردادی ده ساله اجاره کرده بودم ، به علت اتمام قرارداد و تمام نشدن مراحل تسویه حساب ، و همچنین نداشتن درآمد مکفی ، پلمپ گردید .

وی ادامه داد : دیگر حاضر نیستم در صنعت هتل داری کار کنم ؛ چرا که مدت هاست صنعت توریست خوابیده است . حتی سال گذشته نیز هتل کشت و صنعت کارون ، که تنها هتل نزدیک به بنای تاریخی چغازنبیل بوده ، و مدیریت آن را نیز برعهده داشتم ، به دلیل سود ده نبودن ، تعطیل شده است .



نظرات شما عزیزان:

بانو
ساعت15:16---7 مرداد 1392
باسلام:وب سایت زیبا وجالبی است واطلاعات مفیدی دارهاما واقعا متاثر شدم آخه چرا باید اینطور بشه همه چیز که توی پول خلاصه نمیشه خوزستانه و همین میراث فرهنگیاش اگه میخوان به دلیل مشکلات مالی بهشون توجه نکنن دیگه به چیش بنازیم شاید بعداز این دیگه به گرمای زیاد وآب وهوای پراز گردو خاکش باید نازید. کاشکی مسئولین بیشتر توجه کنن.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: