رعایت حقوق شهروندی باید اولویت کاری دستگاههای اجرایی باشد
تاريخ : 24 / 10 / 1391برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول- فرماندار ویژه دزفول با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در ادارات گفت: دستگاههای اجرایی در راستای رعایت حقوق شهروندی باید با دقت و توجه بیشتری به وظیفه خود عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ˈعبدالرضا احسانی نیاˈ روز چهارشنبه در کلاس اخلاق مدیران و روسای ادارات شهرستان دزفول افزود:حضور به موقع در محل کار و پیگیری امور مربوط به ارباب رجوع از جمله حقوق شهروندی است که دستگاههای اجرایی باید به آن توجه کنند.
وی احترام به ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به امور مربوط به آنان را از جمله اخلاق شایسته یک مدیر شاغل در نظام اسلامی دانست و گفت: مدیران دستگاههای اجرایی باید در تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردم پیش قدم باشند.
فرماندار دزفول،روسا و مدیران دستگاههای اجرایی را به عمل به دستورات اسلام به عنوان برترین علم مدیریت توصیه کرد و گفت:اکثر مدیریت های پیشرفته جهان خط مشی خود را از نظام اسلامی گرفته اند.
حجت الاسلام ˈمحمدکاظم عارفی ˈ از مدرسان حوزه علمیه نیز در این کلاس آموزشی به تشریح اخلاق از دیدگاه اسلام و نیز اخلاق اداری و حقوق شهروندی پرداخت و بخشی از زندگی پربرکت پیامبر گرامی اسلام (ص) در رابطه با اخلاق و عمل به وظیفه را بیان کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: