جمعیت کارگران شرکت کشت کارون از ۱۰ هزار به ۴ هزار نفر تقلیل یافته است
تاريخ : 25 / 10 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سادات‌ابراهیمی با انتقاد از پرداخت نشدن حقوق کارگران:

جمعیت کارگران شرکت کشت کارون از ۱۰ هزار به ۴ هزار نفر تقلیل یافته است

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس، با انتقاد از پرداخت نشدن سه ماه حقوق کارگران شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر، گفت: کارگران این شرکت به‌علت پرداخت نشدن مطالباتشان دست از کار کشیده‌اند.

سیدمحمد سادات‌ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، با یاد‌آوری مشکلات کنونی شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر، تصریح کرد: متأسفانه این شرکت با وجود دارا بودن حدود ۴۰ هزار هکتار زمین کشاورزی، هم‌اکنون به‌علت ضعف مدیریتی با مشکلات بسیاری روبه‌رو است.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از پرداخت نشدن سه ماه حقوق کارگران شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر، گفت: کارگران این شرکت به‌علت پرداخت نشدن مطالباتشان دست از کار کشیده‌اند.

وی با بیان اینکه مشکلات کنونی شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر موجب بروز معضلات اقتصادی و اجتماعی در منطقه شده است، افزود: به‌طور حتم مسئولان باید برای حل این موضوع برنامه‌ریزی مناسبی را انجام دهند.

سادات‌ابراهیمی با اعلام اینکه زمینه‌ها برای فعالیت و شکوفایی شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر وجود دارد، تصریح کرد: هم‌اکنون این شرکت دارای نیروی انسانی، آب و زمین‌های کشاورزی مناسب است، بنابراین مسئولان باید از منابع به‌طور هدفمند استفاده کنند.

وی خواستار حل مشکلات شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر از سوی وزیر اقتصاد و امور دارایی شد و گفت:‌ این وزارتخانه باید تیمی را برای بررسی نواقص و مشکلات این شرکت به منطقه بفرستد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه متأسفانه در چند سال اخیر نیروهای متخصص بومی در شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر کنار گذاشته شده‌اند، افزود:‌ از طرف دیگر این شرکت به جذب نیروهای پروازی پرداخته است.

عضو هیأت‌رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع‌طبیعی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: زمانی این شرکت ۱۰ هزار نفر نیروی کار داشت که متأسفانه هم‌اکنون این میزان به ۴ هزار نفر رسیده است، لذا می‌طلبد تا منابع این منطقه در جهت صحیح استفاده شود.



نظرات شما عزیزان:

حسن
ساعت8:45---27 دی 1391
سلام وبلاگ زيباي داري خيلي جالبه اميد وارم موفق باشي راستي با مرام سري به وبلاگ فقيرانه ماه هم بزن نظرتو بده ممنون ميشم باز هم سر ميزنم به يادتان هستيم به يادمان باشيد مهندس علي بخشي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: