همه چیز در مورد تیم کشاورز در گفتگو با حمیدعلی پور
تاريخ : 1 / 11 / 1391برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

طی این سه سال چه کمک هایی به تیم فوتسال کشاورز گتوند شده است ؟

 

طی این سه سال، اداره ورزش و جوانان سالن در اختیار ما گذاشته و ریاست آموزش و پرورش و شهردار محترم و شورای شهر وسیله ایاب و زهاب در اختیار ما گذاشته اند و دیگر هیچ کمکی از هیچ یک از ادارات به ما نشده است .

 

هدف و انگیزه شما از آمدن به گتوند چه بوده است ؟

 

با توجه به پتانسیل و استعداد هایی که در گتوند وجود دارد و امتیازی که ورزش گتوند در استان داشت تصمیم گرفتم برای خدمت به جوانان و ورزشکاران گتوند یک برنامه ریزی بلند مدت برای فوتسال گتوند داشته باشیم خوشحالم از اینکه فوتسال گتوند توانسته پس از سه سال در قله فوتسال استان قرار گیرد و افتخاراتی برای شهرستان کسب کند .

گتوند طی این چند سال هیچ افتخاری در مسابقات استانی در رده بزرگسالان نداشته است .

 

چه انتظاری از مسئولین شهرستان گتوند دارید ؟

 

از کلیه مسئولین عزیز و زحمت کش در گتوند عاجزانه تقاضا می کنم ورزشکاران گتوند را حمایت کنند چرا این ورزشکاران فرزندان شما هستند ، ما بدون هیچ چشم داشتی برای ورزشکاران وقت می گذاریم و به جوانان خدمت می کنیم .

 جا دارد از مهندس علی جافری که این چند سال با هزینه شخصی خود این تیم را اداره کرده است تقدیر و تشکر داشته باشیم چرا که اگر حمایت و زحمات ایشان نبود این همه افتخار از این تیم در گتوند حاصل نمی شد .

 در پایان تقاضا دارم تیم های بزرگسالان کشاورز و امید کشاورز و نوجوانان توحید که به مسابقات فرا استانی راه پیدا کرده اند را حمایت کنید .

 

از عملکرد تیم در این چند سال سپری شده راضی هستید ؟

 لازم به ذکر است با کمترین هزینه و با بازیکنان خوب و شایسته گتوند توانسته ایم با 3 باخت و 4 مساوی و 29 برد بهترین تیم خوزستان طی این چند سال معرفی شویم . /

پایان مصاحبه

امیدواریم این تیم به سرنوشتی مشابه برخی تیم های فوتبالی که در لیگ برتر یک سال قهرمان شدند ولی سال های بعدی آنچنان تضعیف شدند که از لیگ برتر خارج شدند ، دچار نشود

درسته الان تیم فوتسال کشاورز قهرمان سوپر لیگ استان شده و حال مجوز حضور در مسابقات زیرگروه کشوری را در دست دارد ولی آیا به دست آوردن مجوز به تنهایی برای حضور در این مسابقات کافیست ؟ آیا هزینه های تیم بالا نمی رود ؟ چطور ممکنه تیمی از یک سطح به سطح بالاتری بره ولی سطح هزینه هاش بالاتر نره. به گفته مدیرعامل باشگاه علی جافری تنها مبلغ ورودی حضور در زیر گروه کشور حدود 25 میلیون تومان است که مبلغ قابل توجهی می باشد .

 مطمئنا درخواست مردم، خصوصا اهالی ورزش دوست گتوند این است که از این تیم شهرستانی که با این هزینه و امکانات به چنین مقاماتی دست یافته و نیز دیگر تیم های شهرستان حمایت های لازم به عمل آید

 تیمی که دوبار با قاطعیت تمام موفق به پیروزی در برابر تیم پرهزینه ای چون برنا و نیز توانایی شکست دادن دیگر تیم های خوب استان شود و موفق به قهرمانی در سوپرلیگ استان ، و عملکردی چون سه باخت و 4 مساوی و 29 برد در کارنامه دارد ، شایسته حمایت است .

 در پایان ، امیدواریم از این تیم خوب شهرستانی که از اهالی همین شهرستان می باشند حمایت لازم به عمل آید و به جایگاه حال حاضرش قناعت نکنیم تا همچنان به پیشرفت خود ادامه دهد ،  چرا این موفقیت ها آغاز راه است نه نقطه پایان .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: