حجت الله اژدر: مرغدای گوشتی 40 هزار قطعه ای و ....
تاريخ : 11 / 11 / 1391برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مدیر شعب بانک کشاورزی استان خوزستان گفت: بدون تضمین کافی یک ریال وام به افراد معرفی شده به شعب این بانک در استان پرداخت نمی شود.

به گزارش نشریه اینترنتی صالح شهر حجت الله اژدر در گفتگو با مهر در حاشیه ملاقات مردمیش در محل سامانه «سامد» استان خوزستان اظهار کرد: اعتبار طرح توسعه کشاورزی که از سوی دولت به استان خوزستان اختصاص یافتف چهار هزار و 250 میلیارد ریال بود که با توجه به تغییرات صورت گرفته در سطح کشور به سه هزار و 380 میلیارد ریال کاهش یافت. این اعتبار با سود هفت درصد به دست متقاضیان می رسد.

وی افزود: همچنین تاکنون، سه هزار و 60 میلیارد ریال پرونده متقاضیان طرح های توسعه کشاورزی به مدیریت شعب بانک کشاورزی استان ارسال شده که از مبلغ اختصاص یافته به ما بیشتر بود به گونه ای که ما حدنصاب خود یعنی سه هزار و 380 میلیارد ریال را به مرحله انعقاد قرارداد رساندیم و مابقی آن را مجدد با اعتبار 13 درصدی در حدود 590 میلیارد ریال به این مدیریت اختصاص دادند و ما از این محل، سایر تسهیلات را به متقاضیان پرداخت کردیم.
اژدر ادامه داد: سعی کردیم مبالغ کلان و بالای 10 میلیارد ریالی به سوی تسهیلات 13 درصدی و سایر پرونده ها را به سمت اعتبارات هفت درصدی هدایت کنیم.
مدیر شعب بانک کشاورزی استان خوزستان در خصوص طرح های مهم افتتاح شده از محل اعتبارات صندوق توسعه کشاورزی تصریح کرد: مرغداری 20 هزار قطعه ای دزفول با اشتغال چهار نفر، مرغدای گوشتی 40 هزار قطعه ای گتوند با اشتغال شش نفر، مجتمع گوساله پرواربندی 200 راسی گتوند با اشتغال شش نفر و مجتمع مرغ تخم گذار 30 هزار قطعه ای رامهرمز با اشتغال شش نفر از مهمترین طرح های به بهره برداری رسیده از طریق دریافت وام از صندوق توسعه ملی کشاورزی هستند.
اژدر در خصوص احتمال اینکه این حجم بالای اعتبارات در برگشت به بانک با مشکل مواجه شوند، عنوان کرد: البته برخی فرمانداران ایرادتی در خصوص سخت گیری برای تضمین پرداخت وام دارند ولی ما نمی توانیم اعتبارات بیت المال را بدون دریافت وثیقه قابل قبول به متقاضیان پرداخت کنیم.
وی افزود: البته سخت گیری در خصوص وثیقه نباید منجر به کاهش سرمایه گذاری شود ولی بدون تضمین کافی یک ریال وام در بانک کشاورزی خوزستان به متقاضیان پرداخت نمی شود زیرا این مبالغ باید به بانک بازگردانده شوند تا در دیگر طرحهای کشاورزی مورد استفاده قرار بگیرند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: