حضور گسترده مردم توطئه دشمنان را خنثی کرد
تاريخ : 24 / 11 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

ملت شریف ایران اسلامی هوشمندانه و فعال در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان ایستاده و در راهپیمایی یوم‌الله۲۲بهمن ثابت کردند که برای گذر از این پیچ تاریخی هوشیارند .

 

 به گزارش نشریه اینترنتی شاهد صالح شهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سادات ابراهیمی: نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس، با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: ملت شریف ایران اسلامی هوشمندانه و فعال در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان ایستاده و در راهپیمایی یوم‌الله۲۲بهمن ثابت کردند که برای گذر از این پیچ تاریخی هوشیارند.

به گزارش گتوندنیوز سیدمحمد سادات ابراهیمی ، درباره حماسه پرشکوه ۲۲ بهمن در حوزه انتخابیه خود، افزود: برخلاف تمام پیش‌بینی‌های که از سوی رسانه‌های بیگانه انجام شده، امسال نیز مردم منسجم‌تر و متحدتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، دلایل حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را وحدت و انسجام بین ملت ایران خواند وادامه داد: در شرایطی که دشمن بر ملت ایران فشارهایی را تحمیل کرده اما شاهدیم که عکس تصورات  کشورهای غربی، مردم ایران همچنان در صحنه حاضر هستند به گونه‌ای که با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند به کشور و آرمان‌های انقلاب خود پایبند هستند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: بدون‌شک امروزه مردم انتظار دارند در شرایط سخت اقتصادی، مسئولان توجه بیشتری نسبت به مشکلات امروز جامعه داشته باشند.

سادات ابراهیمی، با یادآوری پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن، تاکید کرد: این روز نشان داد که ما نباید از فشارهای دشمنان هراسی به دل راه دهیم چراکه دشمنان هیچ‌گاه نخواهند توانست ضرر و زیانی به انقلاب اسلامی وارد کنند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه دستیابی به اهداف بلند انقلاب اسلامی مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری و حمایت از آحاد ملت همچنان درصدر مطالبات مردمی قرار دارد، یادآور شد: در سی‌ و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی شاهد هستیم انقلاب ما از درون مرزهای جغرافیایی گذشته و به سایر کشورها سرایت کرده است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، گفت: ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی هوشمندانه و فعال در برابر تمامی توطئه‌ها وترفندهای دشمنان ایستاده و در راهپیمایی یوم الله۲۲بهمن ثابت کردند که برای گذر از این پیچ تاریخی هوشیارانه ازآن می‌گذرند./



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: