رییس مرکز فوریت‌های پزشکی خوزستان از آماده‌باش کامل نیروهای اورژانس در چهارشنبه‌سوری امسال خبر داد

دکتر اسداله موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: نیروهای اورژانس ۱۱۵ در شب چهارشنبه آخر سال در محل‌های پرتردد و پرتجمع مستقر خواهند شد تا به محض وقوع حادثه به‌موقع در محل حاضر شوند.

وی عنوان کرد: عمده تجمع‌های چهارشنبه‌سوری در اهواز بیشتر در مناطق کیانپارس، زیتون و اتوبان سه‌راهی فرودگاه به سه‌راهی تپه دیده می‌شود و بنابراین، اکیپ‌های اورژانس در این محل‌ها مستقر خواهند شد.

 رییس مرکز فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: در چهارشنبه‌سوری سال گذشته ۳۵ ماموریت انجام شد که در حوادث این شب، ۲۱ نفر بستری و ۱۴ نفر به صورت سرپایی درمان شدند. این آمار در سال ۹۰ نسبت به سال پیش از آن با کاهش همراه بود؛ در سال ۸۹ ، اورژانس ۱۱۰ ماموریت در شب چهارشنبه‌سوری انجام داد که ۳۶ مصدوم در مراکز درمانی، بستری و ۶۴ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

موسوی تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن سال نو، والدین توصیه‌های لازم را به فرزندان انتقال دهند و جوانان و نوجوانان نیز در این شب از انجام اقدامات خطرآمیز به شدت اجتناب کنند تا در آستانه سال جدید با حوادث ناگوار مواجه نشوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: