هركس نمي تواند درحد توان به مردم خدمت كند مسئوليت را واگذار كند
تاريخ : 28 / 12 / 1391برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

*امام جمعه شوشتر گفت: خدمت به مردم توفيقي بسيار والاست و هركس نمي تواند در حد توان خود به مردم خدمت كند بهتر است مسئوليت را واگذار كند.

حجت الاسلام شكرالله سليماني عصر يكشنبه در جلسه شوراي اداري اين شهرستان اظهار كرد: هركس نمي تواند در حد توان و بيشترين ميزان ممكن به مردم خدمت كند بهتر است از مسئوليت كناره گيري كند و اين مهم را به ديگري به سپارد.
وي با اشاره به اينكه گره گشايي از كار مردم توفيقي بزرگ است، افزود: گره گشايي از كار مردم توفيقي بزرگ است و بايد قدردان اين توفيق الهي باشيم و تنها راه براي قدرداني اين توفيق غنيمت شمردن اين فرصت است.
وي با اشاره به آياتي از قرآن تاكيد كرد: بيش از وسع و توان نيز از كسي انتظار وجود ندارد ولي هركس پذيرش سمت و مسئوليتي كرده است بايد تا زماني كه در اين مسئوليت قرار دارد خدمت رساني به مردم را در سرلوحه كارهاي خود قرار دهد.
*حضور برخي مسئولان در درس اخلاق بسيار كم رنگ است
رئيس شوراي فرهنگ عمومي شوشتر ادامه داد: برگزاري كلاس اخلاق در سطح شوشتر ماه ها است كه آغاز شده، ولي برخي براي حضور در اين جلسه كوتاهي مي كنند.
امام جمعه شوشتر با ابراز گلايه مندي از برخي مسئولان افزود: هم از افرادي كه در اين جلسه حضور پيدا نمي كنند و هم از متصديان برگزاري اين جلسه كه عدم حضور غيرموجه و يا موجه مسئولان را پيگيري نمي كنند و در صورت لزوم به مافوق استاني مسئولان گزارش نمي دهند گلايه دارم.
وي اضافه كرد: شركت در اين كلاس براي ارتقاي سطح اخلاق اسلامي در اداره ها و نهادهاي اجرايي مفيد است و در تلاش هستيم تا اين كلاس را به صورت مستمر برگزار كنيم.
*در مسائل معنوي نبايد قانع بود
امام جمعه شوشتر اظهار كرد: در مسائل معنوي نبايد به سطح موجود قانع بود و اين دقيقا برخلاف مسائل اقتصادي و مادي است و بايد هميشه زياده طلبي را در مسائل معنوي حفظ كنيم.
وي با اشاره به فراز هايي از دعاي تحويل سال خاطر نشان كرد: در بخشي از دعاي تحويل سال به دنبال تحول هستيم و اين تحول را براي رسيدن به بهترين حالت ها طلب مي كنيم و اين نشان دهنده زياده خواهي و قانع نبودن به داشته هاي موجود در زمينه معنوي است كه بايد هميشه مدنظر باشد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: