پروژه‌های نیمه تمام شوشتر و گتوند از لیست افتتاحی هیئت دولت خارج شد
تاريخ : 1 / 2 / 1392برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

پروژه‌های نیمه تمام شهرستان‌های شوشتر و گتوند که برای افتتاح در سفر چهارم هیئت دولت به خوزستان اعلام شده بود با اعتراض شدید نماینده شوشتر و گتوند در مجلس از دستورکار خارج شد.
حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی اظهار کرد: قرار بود براساس اظهارات استاندار محترم خوزستان راه‌آهن شوشتر، بیمارستان 32 تخته خوابه تأمین اجتماعی گتوند به بهره‌برداری برسد که با اعتراض‌های انجام شده این افتتاح‌ها لغو شده است.
وی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها در حد بهره‌برداری نیستند، افزود: این پروژه‌ها هنوز آماده بهره‌برداری نشده‌اند و به این دلیل نباید در لیست افتتاحی‌های سفر هیئت دولت به خوزستان قرار می‌گرفت و براین اساس اعتراض‌های زیادی به مسئولان در این خصوص انجام شده تا مسئولان در استان و مرکز مجبور به خارج کردن این پروژه‌ها از لیست افتتاحی شده‌اند.
*مردم از این کارها ناراحت می‌شوند
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم از افتتاح صوری پروژه‌ها ناراحت می‌شوند و به این دلیل تلاش شد تا پروژه‌های نیمه تمام افتتاح نشوند.
وی با اشاره به اینکه سفرهای هیئت دولت به استان‌ها به ویژه خوزستان نباید تبلیغاتی باشد، افزود: اگر پروژه‌ای تکمیل شده است، باید افتتاح شود و اگر پروژه‌ای تکمیل نشده است، لزومی ندارد به صورت نیمه تمام و برای استفاده ابزاری در راستای تبلیغات و کسب رأی افتتاح شود.
سادات‌ابراهیمی با اشاره به اینکه از این روش فعالیت‌ها ناراحت هستیم، گفت: بارها تذکر داده‌ایم که در این باره دقت لازم اعمال شود، اما این بار نیز در حال اشتباه بودند که تذکرات لازم داده شد.
*ایستگاه راه‌آهن شوشتر تکمیل نیست
وی افزود: ایستگاه راه‌آهن شوشتر تکمیل نیست و به این دلیل نیازی نیست در این زمان افتتاح شود و همچنین بیمارستان تأمین اجتماعی گتوند که اصلاً قابل تردد نیست، باید محوطه‌سازی شود.
 در استان خوزستان افتتاح پروژه‌های شهرستانی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در دور قبلی نیز مسبوق به سابقه است و طبق اعلام استاندار خوزستان فردا قرار است جاده شوشتر به اهواز تا حدفاصل بندقیر افتتاح شود که این اتوبان براساس مشاهده خبرنگار خبرگزاری فارس در ظهر امروز قابل تردد نیست و بخش‌هایی از آن حفاری شده است، اما همچنان این پروژه در لیست افتتاح قرار دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: