1260 خانوار روستایی شوشتر تحت پوشش کمیته امداد هستند
تاريخ : 4 / 2 / 1392برچسب:, | 16 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

رئیس کمیته امداد امام خمینی شوشتر از ثبت نام بیش از یک‌هزار و 260 خانوار روستایی برای حمایت و تحت پوشش قرار گرفتن خدمات کمیته امداد خبر داد.

خبرگزاری فارس: 1260 خانوار روستایی شوشتر تحت پوشش کمیته امداد هستند

 
 

بیژن بلیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: برنامه‌های مفصلی در رابطه با بحث اشتغالزایی و توانمندسازی خانواده‌های روستایی در دستور کار قرار دارد که یکی از آنها تحت پوشش قرار دادن خانوارهای روستایی است.

وی با اشاره به فعالیت‌‌های فرهنگی اجتماعی این نهاد در شوشتر افزود: برگزاری کلاس‌های مشاوره تحت عنوان بهداشت زندگی و مسائل اجتماعی و چگونه زیستن در این نهاد در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شوشتر با اشاره به تمرکز فعالیت‌ها بر مناطق روستایی شهرستان شوشتر گفت: قرار است در آینده برنامه‌های فرهنگی مختص دانش‌آموزان روستایی انجام شود.

وی اضافه کرد: تاکنون تسهیلات و وام‌های دریافتی زیادی به خانوارهای تحت پوشش داده شده و با رایزنی‌هایی که با شرکت‌های حومه این شهرستان انجام شده 110 فرزند تحت پوشش کمیته امداد در شرکت‌های مختلف مشغول به کار شده‌اند.

وی در پایان عنوان کرد: تسهیلات و اعتبارات داده شده به خانوارهای تحت پوشش و افرادی تعلق می‌گیرد که بیکار بوده و فاقد شغل باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: