امشب و فردا بارندگي‌ها به اوج مي‌رسد
تاريخ : 14 / 2 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

معاون اداره‌كل هواشناسي خوزستان با اعلام ميزان بارندگي‌هاي 24 ساعت گذشته گفت: بارندگي‌ها تا يكشنبه هفته آينده ادامه دارد و اوج آن امشب و فردا است.
 عليرضا غلام‌پور اظهاركرد: با تقويت زبانه كم‌فشار در استان اين زبانه تا اوايل هفته آينده تشديد مي‌شود. در لايه مياني جو نيز سامانه ناپايداري به شكل بسته و بريده فعال بر استان تاثير خواهد گذاشت.
 وي افزود: با توجه به اين‌كه اين سامانه با كم‌فشار سطح زمين هماهنگ است، در 24 ساعت آينده براي مناطق شمالي و ارتفاعات شمالي استان آسمان نيمه‌ابري تا تمام ابري و به تدريج همراه با بارندگي توام با رعد و برق و گاهي وزش باد قابل ملاحظه و احتمال ريزش تگرگ پيش‌بيني مي‌شود.
غلام‌پور گفت: مناطق مركزي و غربي استان نيمه ابري همراه با بارندگي و احتمال رعد و برق و تگرگ و باد قابل ملاحظه خواهند بود و مناطق جنوب شرقي و ارتفاعات نيمه شرقي استان نيز نيمه ابري تا ابري همراه با بارندگي توام با وزش باد قابل ملاحظه، رعد و برق و احتمال تگرگ پيش‌بيني مي‌شوند.
 معاون اداره‌كل هواشناسي خوزستان ادامه‌داد: مناطق ساحلي و جنوبي استان در 24 ساعت آينده نيمه ابري تا تمام ابري همراه با بارندگي و گاهي توام با وزش باد قابل ملاحظه، رعد و برق و احتمال تگرگ خواهند بود.
 وي با بيان اين‌كه سيستم بارش‌زا در استان جنوبي بوده و بر مناطق جنوبي استان تاثير بيشتري داسته است،‌ تصريح‌كرد: ميزان بارندگي‌ها در 24 ساعت گذشته در شهرستان آبادان 8.9، اهواز 13.2، اميديه 7.7، بستان 1305، بهبهان 21.3، حسينيه 4.6، شادگان 14.4، دهدز 12.7، رامهرمز 5.4، ماهشهر 17.4، هنديجان 20.4، لالي 0.2، آغاجري 8.1، شوش 2.1، گتوند 5 و دزفول 0.7 بوده است.
 غلام‌پور افزود: در بارش‌هاي امشب و فردا ميزان اين بارندگي‌ها در شمال استان افزايش خواهد يافت و سيستم به شمال استان كشيده مي‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: