پسر عموی شهردار صالح شهر ، معاون عمرانی استانداری بوشهر می شود .
تاريخ : 23 / 7 / 1391برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

جنوب پرس: ازسوی استانداری بوشهر شاپوررستمی مدیرکل امورشهری استانداری خوزستان(پسر عموی شهردار صالح شهر) به عنوان معاون عمرانی استانداری بوشهر به وزارت کشورمعرفی شده است.

به گزارش جنوب پرس،ازسوی استانداری بوشهر شاپوررستمی مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان به عنوان معاون عمرانی استانداری بوشهر به وزارت کشورمعرفی شده است.

این درصورتی می باشد که مهندس حسنوند به تعدادی از نیروهای بومی استان بوشهرنیز این معاونت را پیشنهاد نمود ولی آنها این پیشنهاد استانداربوشهررا رد نمودند تا اینکه حسنوندیکی ازنیروهای باسابقه وقوی را برای این معاونت به وزارت کشورمعرفی نمود. مهندس رستمی که اصالتا ایذه ای می باشد،تا چندروزآینده بعنوان معاون عمرانی استانداری بوشهر معرفی خواهدشد.

براساس این گزارش مهندس حسنوندکه با شناخت کامل به استان بوشهر پا نهاده است، یکی دیگر از معاونت های استانداری را درطی روزهای آینده نیز تغییرخواهد داد.

همچنین به احتمال فراوان ، حسنوند که برای توسعه وپیشرفت استان بوشهربرنامه های فراوانی را در ذهن دارد ، تعدادی از مدیران کل وفرمانداران کم کار را بزودی عزل خواهد نمود تا بتواند از توان نیروهای کارآمد و جدید بیشترین استفاده را نماید.



نظرات شما عزیزان:

محمدزاده صفری
ساعت13:53---24 مهر 1391
سلام و تشکر ازاینکه به ما سر زدید. اگه مطلبی در مورد آئین ها و باورهای عامیانه دارین ارسال کنید با نام خودتان ثبت خواهد شد.

همشهری
ساعت14:40---23 مهر 1391
امیدارم آقای رستمی موفق باشن و مث شهردار خودمون فعال

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: